Anmäl dig till Roborock Challenge!

Vad blir du mest arg på när du spelar?

Permalänk
Avstängd

Att bli återupplivad gång på gång och dö innan man hinner resa sig, sjukt irriterande, Och sen folk som gnäller på M320 och Shotguns

Visa signatur

[i7 8700K@5.4Ghz] [Asus GeForce RTX 2080 Dual OC][3500Mhz@Corsair RGB DDR4][MSI Z390 MEG ACE][Customloop][Sony AF9 65" Oled] [Predator X34A] [Dark Power Pro 1000W][Beyerdynamic 1990 pro] [Sound BlasterX AE-5] [Astro mixamp]{

benchmark http://www.3dmark.com/spy/7331357
8700k@5.4Ghz https://valid.x86.fr/2ff8a4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivius:

PS. pratade enbart om league of legends när jag sa att jag aldrig sett någon fuskare.

när det kommer till FPS så har jag ganska bra koll på vilka som fuskar och inte. tagit hand om fuskare i 8 år på en känd svensk CS server.

Ah, då är jag med dig, i LoL har jag varken stött på någon definitiv eller misstänkt fuskare vad jag kan minnas i alla fall

Permalänk
Medlem

Inget, jag är inte tolv längre

Permalänk
Medlem

Måste nog säga ryssar i Left 4 dead 2, att de skriver på sitt egna språk istället för engelska.. Sen tycker att alla ska förstå ändå.

Och ryssar som skriker i micen, också rätt så sjukt störande.

Visa signatur

Imac 27" Retina 5k | 3x Dell P2715Q | Intel i7- 3820 @ 4.3 Ghz | Asus P9X79 DELUXE| G.Skill 24GB | Corsair HX 850W | EVGA GTX 1080 TI SLI | EVGA GTX 460 | Fractal Design Define R4 | Vortex POK3R RGB MX Nature White | W 10 Pro 64-bit | Arch Linux

Permalänk

Aimbottare och wallhackers. En hel match förstörd.

Visa signatur

Dator: FD Define S | i7 5820k | Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 | AMD Fury X | MSI X99A GAMING 9 | CM V1000 | Samsung 850PRO 256GB | 3TB WDRED
NAS: FD Node 304 | Pentium G3220 | 2X WD RED 2TB + 2X HGST 4TB | 16GB 1600MHz | FreeNAS

Permalänk
Medlem

Folk som inte gör sitt bästa för att vinna och de som är dummare än en tegelvägg.
Chatt går alltid att ta bort, samma med VOIP. Bättre att bara inaktivera än bry sig.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Ouppfostrade snorungar i alla åldrar.

Visa signatur

Save Scummer!

Permalänk
Medlem

Jag blir inte arg över spel, men något som retar mig är folk som slår över och börjar skriva verbala hån (BF3 i detta fallet), allt för ofta är det i riktigt dåliga sammansättningar av "mamma", könsord och nervärderingar över andra länder eller "native english über alles". Händer oftast när någon dör (vet inte hur dem dör, men gissar på turträff eller dylikt). riktigt irriterande och onödigt att fylla chatten med sånt trams. Den typen av spelare tycker jag inte hör hemma i något spel.

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem

dåliga spelare som tror de är bäst och när de möter bra spelare så tror de att de bra spelare fuskar. för det kan ju inte vara så att de själva är dåliga. då måste ju den andra spelaren fuska.

eller när man får en svans efter sig med spelare och man inte kan göra nåt för de ska springa efter än och se hur bra man är.

När dåliga spelare är admin och kickar alla spelare bättre än de själva.

bästa kicken man fick en gång var "2 good 2 bee true"

samt campare. eller spawn killers.

Permalänk
Entusiast

Det främsta är väll när folk inte hjälper till, på flera sätt.
T.ex i spelsett som capture the flag; man kommer där djurandes med flaggan med halva fiendelaget i hälarna, och man ser ens lag bara totalt skiter i det.
Eller om man krigar för livet mot någon och håller på att dö, och man ser en teammmate bara stå och titta på.
Så då blir det väll en del svordomar

Permalänk
Medlem
Skrivet av urk:

dåliga spelare som tror de är bäst och när de möter bra spelare så tror de att de bra spelare fuskar. för det kan ju inte vara så att de själva är dåliga. då måste ju den andra spelaren fuska.

eller när man får en svans efter sig med spelare och man inte kan göra nåt för de ska springa efter än och se hur bra man är.

När dåliga spelare är admin och kickar alla spelare bättre än de själva.

bästa kicken man fick en gång var "2 good 2 bee true"

samt campare. eller spawn killers.

Kan. Bara i stämma blev kickad för att 10 i killstreak. Var helt orimligt.

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Andra spelare. Helt klart andra spelare. Tycker dom är dumma i huvudet, omogna, patetiska små särskolebarn. Och det talar jag om för dem också.

Egentligen mest i WoW, på den tiden då jag lirade det. Det började med att jag störde mig på att man var _tvungen_ att förlita sig på andra för att kunna "cappa" conquest points (PvP-valutan). Efter att man förlorat 4-5 BG i rad för att några 14-åriga horungar (ursäkta språket) inte fattar att det är en dålig ide att 1) Ensamma springa in i en hög med motståndare. 2) Bli gruppägda gång på gång eftersom de inte förstår att de måste ta ner/CC:a healern först. Hjälper inte att man är 10 vs 5 om healern får leva. 3) Spawna vid kyrkogårdar under en GY-farmning. Du är ingen jävla superhjälte. 4) Tror att de ska ha power-upsen när andra behöver dem bättre. Att stjäla HP från din healer är bara retarded. IG i logik. 5) Strunta i att möta upp flaggbäraren. Flaggan ger inte superkrafter, tvärt om. 6) Förvirra gruppen genom att ropa "Go Blue! Go Blue!" när alla är på väg till grön... då är MMORPG inte så jävla roligt längre.

Jag tar/tog mig rätten att vara en skitstövel som står under bron AFK hela matchen eller skrivandes nedlåtande saker om medspelarna, därför att jag inte pallar med att tvingas spela med nybörjare. Jag blev effektivt det grava apergers-barn jag anklagat andra för att vara, ett sådant som helst skulle vilja spela ett singelplayerspel med botar över att plågas av andras brister.

Detta gäller dock bara PvP. De få gånger jag lirade dungeons/andra PvE-aktiviteter var jag den förstående som fattar att alla bossar inte kommer att falla på första försöket, och att det inte är så lätt att göra allt perfekt. Jag gav råd, försvarade den som råkat klanta sig lite mot flamers, och röstade i regel nej på de flesta kick-votes.

Någon form av WoW-mässig Dr Jekyll & Mr hyde, antar jag. Människan är i sanning komplex.

Visa signatur

Intel Core i9-12900k | Asus ROG Strix Geforce RTX 3070 OC | G.Skill Trident DDR5-6000 CL36 BK RGB | Seagate Firecuda 530 | NZXT H510 Elite white, 4x Lian Li SL120/140 fans | NZXT Kraken X63 – all RGB set to static white