Webhallen.com i Malmö

Permalänk

Webhallen.com i Malmö

Webhallen butiken i Malmö så sjukt otrevlig personal som jobbar där. När man frågar om hjälp så tittar dom snett på en och tror man är dum i huvudet, och dom kan verkligen inte rekommendera nån pryl alls. Frågar man dom nåt så vet dom ingenting, och dom säger att allt är skit. Man blir bemött extremt dåligt, och deras snea jävla blickar på en får en och spy. Kan dom inte byta ut personalen på hela butiken i Malmö, eller är det bara jag som fått uppleva sjukt jävla dryg och otrevliga folk som jobbar där?

Dessutom vägrar dom visa eller öppna en vara i butiken, och det finns ingen bytesrätt fast dom lovar det innan dom säljer!

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Hedersmedlem

Först möter du en dryg frisörska som portar dig från en frisörsalong i Malmö och nu är hela Webhallens personalstyrka i Malmö otrevliga, dryga och bemöter dig dåligt.

Har du funderat på om felet kanske ligger hos dig?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Hur har de lovat dig bytesrätt och sen nekat dig?

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Tycker personalen på webhallen i Malmö är helt okej. Den unga killen med lite halvlångt hår är riktigt trevlig att prata med, han har ganska bra koll också. De andra kan vara lite korta i tonen och inte väldigt intresserade av att diskutera för och nackdelar etc, men de gör sitt jobb bra.

Jag tror Überklass är något på spåren...

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twister86:

Webhallen butiken i Malmö så sjukt otrevlig personal som jobbar där. När man frågar om hjälp så tittar dom snett på en och tror man är dum i huvudet, och dom kan verkligen inte rekommendera nån pryl alls. Frågar man dom nåt så vet dom ingenting, och dom säger att allt är skit. Man blir bemött extremt dåligt, och deras snea jävla blickar på en får en och spy. Kan dom inte byta ut personalen på hela butiken i Malmö, eller är det bara jag som fått uppleva sjukt jävla dryg och otrevliga folk som jobbar där?

Dessutom vägrar dom visa eller öppna en vara i butiken, och det finns ingen bytesrätt fast dom lovar det innan dom säljer!

Det är bara du som är lite omtwistad

Visa signatur

Intel Core i7 @ 3.50GHz | MSI Z77A-G43 | AMD Radeon Sapphire 7970 3gb | 16 GB Corsair DDR3 RAM | STOCKKYLARE FTW

Permalänk
Medlem

dom har varit trevliga mot mig när jag varit där och handlat

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk
Medlem

De gångerna som jag har vart där så har de vart trevliga.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Inget jag märkt. Har nog handlat där 50 gånger senaste åren utan några problem.

Permalänk
Medlem

Även jag har bara blivit trevligt bemött.

Permalänk
Skrivet av Twister86:

Webhallen butiken i Malmö så sjukt otrevlig personal som jobbar där. När man frågar om hjälp så tittar dom snett på en och tror man är dum i huvudet, och dom kan verkligen inte rekommendera nån pryl alls. Frågar man dom nåt så vet dom ingenting, och dom säger att allt är skit. Man blir bemött extremt dåligt, och deras snea jävla blickar på en får en och spy. Kan dom inte byta ut personalen på hela butiken i Malmö, eller är det bara jag som fått uppleva sjukt jävla dryg och otrevliga folk som jobbar där?

Dessutom vägrar dom visa eller öppna en vara i butiken, och det finns ingen bytesrätt fast dom lovar det innan dom säljer!

Tycker inte heller att de är otrevliga. Tycker likadant som en annan här att den yngre killen är mer pratsam än den andra som som säger bara hej, ok, hejdå men otrevliga är de i alla fall inte.

Visa signatur

_______________________________________________________________________________
CPU: i7-2600K @ 3.4GHz MB: m-ATX Z77 Gigabyte G1.Sniper M3 Mem: Corsair Vengeance Low Profile 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz GPU: ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1070 8GB GAMING HDD: Samsung 840 SERIES 240 GB HDD: 2TB HDD Case: Fractal Design Arc Mini R2 PSU: CoolerMaster 620W OS: Win10

Permalänk
Medlem

Inga problem med dem de gånger jag varit där.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem

Håller med de flesta andra, aldrig upplevt problem på webhallen heller. Sannolikheten att alla man möter är idioter är ganska liten...

Permalänk
Medlem

Mjo, Först problem med frisöern nu webhallen. Kanske du som gör något feL?

Permalänk
Medlem

Jag har inte haft några problem dom gångerna jag varit där. Fick extremt bra hjälp när jag hade problem med en kaffekokare som gått sönder inom garantitiden. (Gick ut med en helt ny) . Angående kunskapen dom har vet jag dock inte lika mycket då jag brukar själv ha kollat upp exakt vad jag ska ha innan jag går dit. Men brukar oftast få trevlig helg osv.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Überklass:

Först möter du en dryg frisörska som portar dig från en frisörsalong i Malmö och nu är hela Webhallens personalstyrka i Malmö otrevliga, dryga och bemöter dig dåligt.

Har du funderat på om felet kanske ligger hos dig?

Gjorde min dag.. Tackar vi för!

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Avstängd

Vem har du raggat på nu då..

Visa signatur

Acer Aspire TimelineX 3820TG - Corsair F60

Permalänk
Skrivet av frillan125:

Tycker personalen på webhallen i Malmö är helt okej. Den unga killen med lite halvlångt hår är riktigt trevlig att prata med, han har ganska bra koll också. De andra kan vara lite korta i tonen och inte väldigt intresserade av att diskutera för och nackdelar etc, men de gör sitt jobb bra.

Där finns en kille där som är ganska trevlig och hjälpsam , om han är den yngre vet jag inte. Jag tycker han ser äldst ut iallafall.

Hur kan det vara jag som gör fel? OM man går dit och inte säger nåt, och bara frågar en normal fråga.
Tillomed mina kompisar som följt med mig dit har reagerat på hur dåligt bemöten man blir där, man får helt annan positiv respons från t.ex om man handlar på Kjell o Co.

Leon: Lägg ner!

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk

Jag har alltid haft positiva erfarenheter av webhallen i malmö.

Permalänk
Inaktiv

Har varit på webbhallen i Malmö ungefär 3 gånger och varje gång har dom varit trevliga och hjälpsamma.
Sist så frågade jag om headset och när jag gick in på lite djupare detaljer så var dom lite osäkra men det är inget man direkt kräver att dom ska kunna i huvudet.

EDIT: Ganska kul med den här tråden är att man ser hur många från Sweclockers som bor nära en xD

Permalänk
Medlem

Finns det en Webhallen i Malmö? Så bra koll har tydligen jag...

Permalänk
Medlem

Har aldrig haft problem med personalen där.

Permalänk
Skrivet av Morpiha:

Har varit på webbhallen i Malmö ungefär 3 gånger och varje gång har dom varit trevliga och hjälpsamma.
Sist så frågade jag om headset och när jag gick in på lite djupare detaljer så var dom lite osäkra men det är inget man direkt kräver att dom ska kunna i huvudet.

Ja mina frågor har dom inte kunnat svara på iallafall, och om jag frågat om nån pryl eller spel så har dom sagt att den suger, det rekommenderar dom inte!
Ska inte klaga på att dom är okunniga... det är inte det jag stör mig på. Det är bara deras dåliga bemötande med snea blickar, samt att man inte får lov och byta grejer där eller se på varan i förväg.

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Twister86:

Webhallen butiken i Malmö så sjukt otrevlig personal som jobbar där. När man frågar om hjälp så tittar dom snett på en och tror man är dum i huvudet, och dom kan verkligen inte rekommendera nån pryl alls. Frågar man dom nåt så vet dom ingenting, och dom säger att allt är skit. Man blir bemött extremt dåligt, och deras snea jävla blickar på en får en och spy. Kan dom inte byta ut personalen på hela butiken i Malmö, eller är det bara jag som fått uppleva sjukt jävla dryg och otrevliga folk som jobbar där?

Dessutom vägrar dom visa eller öppna en vara i butiken, och det finns ingen bytesrätt fast dom lovar det innan dom säljer!

Det är nog bara du. Jag har fått riktigt bra service där, allttid tillmötesgående och hjälpsamma. Hjälpt mig med returer och garantier utan krångel och konstiga frågor.

Permalänk
Skrivet av Twister86:

Där finns en kille där som är ganska trevlig och hjälpsam , om han är den yngre vet jag inte. Jag tycker han ser äldst ut iallafall.

Hur kan det vara jag som gör fel? OM man går dit och inte säger nåt, och bara frågar en normal fråga.
Tillomed mina kompisar som följt med mig dit har reagerat på hur dåligt bemöten man blir där, man får helt annan positiv respons från t.ex om man handlar på Kjell o Co.

Leon: Lägg ner!

Vad är då detta för "normal" fråga?

Visa signatur

En del har undrat varför jag ständigt tar av mig glasögonen. Det är för att slippa se er...

-Göran Persson, Inför den socialdemokratiska riksdagsgruppen, 2 oktober 1999.

Permalänk
Medlem

Har varit på Webhallen i Malmö ett tjugotal gånger. Inga problem någon gång. Kan snacka spel eller vad fan som helst med personalen... Tror det är du som ser farlig ut.

Visa signatur

Karl Pilkington, discussing dopplegangers - "How would I know which one I was?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

Finns det en Webhallen i Malmö? Så bra koll har tydligen jag...

Ligger på Djäknegatan. Man brukar kunna parkera precis runt hörnet och knata in och hämta de prylar man har bokat.
Tycker att personalen är trevlig där, har iofs inte haft några långa filosofiska diskussioner med dem, men som sagt, trevliga.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Twister86:

Ja mina frågor har dom inte kunnat svara på iallafall, och om jag frågat om nån pryl eller spel så har dom sagt att den suger, det rekommenderar dom inte!
Ska inte klaga på att dom är okunniga... det är inte det jag stör mig på. Det är bara deras dåliga bemötande med snea blickar, samt att man inte får lov och byta grejer där eller se på varan i förväg.

När jag var där sist så frågade jag om headsets, ett Corsair Vengance 2000 wireless för att vara exakt. Och jag frågade lite och om hur lång batteri tid det hade osv. Sen när jag frågade om dom kunde rekommendera det så sa han bakom disken att han inte hade testat det själv och kunde därför inte säga om det är bra eller dåligt. Han nämnde också att man har öppet köp om man inte är nöjd. Så med mig har dom varit ärliga och schysta

Snea blickar har jag inte fått heller. Alltid bemöt mig med ett leende :3

Permalänk
Medlem

Är du säker på att du inte åkt på nån typ av nackspärr så allt du ser är snett? Kanske därför allas blickar mot dig är "snea"?

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

Vilket ställe är det fel på nästa gång då?

Visa signatur

| 3700X | B450 Mortar Max | 2070 Super | AX860 | GL850 & UL650 |

Permalänk
Medlem

Jag har varit där inne och kikat en gång, ville inte ha något utan bara glo lite.
Fick ett trevligt samtal med en anställd, sen tackade jag för mig och gick till bussen

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz