Permalänk
Medlem

Faktiskt jävligt snyggt. Rätt minimalistiskt och genialt

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

Faktiskt jävligt snyggt. Rätt minimalistiskt och genialt

Man tackar! Kul att du tyckte att det var en genialt också

Permalänk
Medlem

Väldigt fint och annorlunda!

Visa signatur

CPU Intel core i9 9900K COOLING NZXT Kraken X62 RAM 32Gb Corsair 3200Mhz GPU Asus RTX 2070 STRIX SSDs Corsair Force GT 120GB | Samsung EVO 500GB PSU Corsair AX 1200W 80+ GOLD CASE Fractal Design R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av k0ww4:

Väldigt fint och annorlunda!

Tackar

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt och unikt.

Visa signatur

Fractal Design Define S || ASUS PRIME Z390-A || Intel Core i7-9700K || ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO || Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 16GB || Corsair Hydro H100i RGB Platinum || Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheBeast:

Riktigt snyggt och unikt.

Kul att du tycker det

Permalänk
Medlem

Skriver du ut det där för ca 200 o skickar till mig?
har samma skal

Permalänk
Medlem

Tycker personligen inte om temat, men det är välgjort

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk

Vad för sorts skrivare är det och hur mycket kostar en sådan "print"?

Visa signatur

AMD FX-6100, 8GB ram 1600MHz, Asus DirectCU II GTX580, 500GB Seagate, 500W random gammalt nätagg, 3,14 Hallon modell B

Permalänk
Medlem

intressant, redigt snyggt och annorlunda

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rabies79:

Skriver du ut det där för ca 200 o skickar till mig?
har samma skal

Det är lite för lite.

Skrivet av Asprarn:

Tycker personligen inte om temat, men det är välgjort

Tackar

Skrivet av Algot1998:

Vad för sorts skrivare är det och hur mycket kostar en sådan "print"?

Är en Roland xc-540, en print kan jag tyvärr inte svara på hur mycket den kostar just nu.

Skrivet av annddyy:

intressant, redigt snyggt och annorlunda

Kul att du tyckte det

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexzpro:

Det är lite för lite.

Tackar

Är en Roland xc-540, en print kan jag tyvärr inte svara på hur mycket den kostar just nu.

Kul att du tyckte det

hur mycket kostade det att göra den här printen ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fabbeee:

hur mycket kostade det att göra den här printen ?

Kostar runt 400kr

Permalänk
Medlem

Flera har väl kommit med en massa förslag om detta redan men gör ett par (5st) teman, Minecraft, BF3 och MW och Black ops och ta upp ordrar innan du printar. Ta 500-600 för det. Jag menar... kan folk modda med rutor och lysande fläktar... varför inte ta och modda det här?

Visa signatur

It is impossible to defeat an ignorant man in an argument.
William G. McAdoo
My definition of an expert in any field is a person who knows enough about what's really going on to be scared.
P. J. Plauger, Computer Language, March 1983

Permalänk
Medlem
Skrivet av Juicis:

Flera har väl kommit med en massa förslag om detta redan men gör ett par (5st) teman, Minecraft, BF3 och MW och Black ops och ta upp ordrar innan du printar. Ta 500-600 för det. Jag menar... kan folk modda med rutor och lysande fläktar... varför inte ta och modda det här?

Det är sant kanske ska ta och börja sälja lite. Vore kul att se hur det skulle gå

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexzpro:

Det är sant kanske ska ta och börja sälja lite. Vore kul att se hur det skulle gå

jag tror att det skulle bli ett par som vill köpa, kanske göra det i dubbla omgångar. En serie som passar dem flesta skal samt en serie som passar Fractal Design R3 som du har. Tiden i början får du lägga ner på att ta fram ett par mallar som är intressanta och anpassa dom. Sen lägga ut för annons. Men sen kommer det väl nån som tycker att det är rättighetsbrott osv

Visa signatur

It is impossible to defeat an ignorant man in an argument.
William G. McAdoo
My definition of an expert in any field is a person who knows enough about what's really going on to be scared.
P. J. Plauger, Computer Language, March 1983

Permalänk
Medlem
Skrivet av Juicis:

jag tror att det skulle bli ett par som vill köpa, kanske göra det i dubbla omgångar. En serie som passar dem flesta skal samt en serie som passar Fractal Design R3 som du har. Tiden i början får du lägga ner på att ta fram ett par mallar som är intressanta och anpassa dom. Sen lägga ut för annons. Men sen kommer det väl nån som tycker att det är rättighetsbrott osv

Det är lite svårt och göra en folie som passar till många chassin tyvärr, om man skulle så får man skära mycket själv. Men vi får se vad som händer

Permalänk
Skrivet av alexzpro:

Man tackar! Jo det kan man ju försöka sig på Först får vi hitta på ett snabbt sätt att göra fläkthålen och sen får jag väll lägga upp en annons här på SweC så kan folk komma hem till mig med sina chassin i början

Kolla med nåt tryckeri/bokbinderi i närheten. De kan säkert stansa ut hålen för en hyfsat billig peng. Jäkligt snygg jobb, btw! Går ju att göra till laptops också, kom jag just på. Där är det kanske lite färre mått att jobba med... Inbillar jag mig. Eller stickers till iPhone/Galaxy/HOX?

Visa signatur

It´s-a me! Mario!

Permalänk
Medlem
Skrivet av thomas67lundberg:

Kolla med nåt tryckeri/bokbinderi i närheten. De kan säkert stansa ut hålen för en hyfsat billig peng. Jäkligt snygg jobb, btw! Går ju att göra till laptops också, kom jag just på. Där är det kanske lite färre mått att jobba med... Inbillar jag mig. Eller stickers till iPhone/Galaxy/HOX?

Skrivarn kan faktiskt skära ut hål själv, testade faktiskt de på min brors r2'a
Går absolut att göra till fler saker som mobilskal eller laptops! Tack föresten!