Problem med grafik kortet!

Permalänk

Problem med grafik kortet!

Jag har ett stort problem, när jag startar ett spel så laggar det hela tiden.
Jag misstänker att det hänger på mitt grafik kort som inte blivit uppdaterat på ett bra tag.

Men till det stora problemet, det går inte att uppdatera, någon som kan hjälpa mig att hitta rätt mjukvara?

Mobile intel(r) 45 express chipsetfamily

Permalänk
Medlem
Skrivet av Winterkatt:

Jag har ett stort problem, när jag startar ett spel så laggar det hela tiden.
Jag misstänker att det hänger på mitt grafik kort som inte blivit uppdaterat på ett bra tag.

Men till det stora problemet, det går inte att uppdatera, någon som kan hjälpa mig att hitta rätt mjukvara?

Mobile intel(r) 45 express chipsetfamily

Tror Windows Update kommer med senaste för just intel men testa från intels hemsida
http://downloadcenter.intel.com/

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk

ladda ner ett gtx 680 från piratebay

Permalänk
Medlem
Skrivet av riktigninja:

ladda ner ett gtx 680 från piratebay

AJABAJA. INGEN PIRATKOPIERING

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Winterkatt:

Jag har ett stort problem, när jag startar ett spel så laggar det hela tiden.
Jag misstänker att det hänger på mitt grafik kort som inte blivit uppdaterat på ett bra tag.

Men till det stora problemet, det går inte att uppdatera, någon som kan hjälpa mig att hitta rätt mjukvara?

Mobile intel(r) 45 express chipsetfamily

Vad är det du försöker att spela?

Visa signatur

Lätt som Paj

Permalänk
Medlem
Skrivet av Winterkatt:

Jag har ett stort problem, när jag startar ett spel så laggar det hela tiden.
Jag misstänker att det hänger på mitt grafik kort som inte blivit uppdaterat på ett bra tag.

Men till det stora problemet, det går inte att uppdatera, någon som kan hjälpa mig att hitta rätt mjukvara?

Mobile intel(r) 45 express chipsetfamily

Vad är det du försöker spela ditt kort är inte speciellt bra för spel.

Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 5700X3D
RAM: Crucial Ballistix 16GB DDR4 3600 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27 & Acer XF270HUC
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700