Akut hjälp med drivrutiner ?!?! fujitsu laptop

Permalänk
Inaktiv

Akut hjälp med drivrutiner ?!?! fujitsu laptop

Hej håller smått på bli galen, jag bytte hdd till min ssd 120gb med win 7, startade upp och installerade dom flesta drivrutiner som den ska , men förmodligen ligger det kvar någon drivrutin som förstör från när den satt i den gamla datorn.

men de är då grafikdrivrutinen som blir fel, har testat avinstallera drivrutinen och installerat på nytt men återgår bara till samma fel när datorn startas om..... får 1.0 i klassifieringen.

Jag vet att jag kan installera om hddn men har för mkt info på den så tar de bara som en sista utväg, det måste gå o fixa på nått sätt men det står still i min hjärna........

"Den här enheten orsakar en resurskonflikt. (Kod 12)

Om du vill använda den här enheten, måste du inaktivera en av de andra enheterna på det här systemet."

tacksam för hjälp!

Permalänk
Inaktiv

datorn är en fujitsu a lifebook ah531 i3

Permalänk
Medlem

vill du verkligen inte installera om så är det driver sweeper som gäller. Det fungerar tyvärr inte att bara avinstallera.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av morxy49:

vill du verkligen inte installera om så är det driver sweeper som gäller. Det fungerar tyvärr inte att bara avinstallera.

testade nu med det men det är fortfarande samma problem :S har inte kört det programmet innan men markera allt analyze>clean sen omstart.

får bara fram: intel graphics 3000 i enhetshanteraren fundera på om man kanske ska ladda ner drivrutinen man. men måste ta reda på vilket kort som ligger i den.

Permalänk
Inaktiv

installerade om datorn orkade inte hålla på la över allt på extern hdd..körde sen deskupdate så det ordnade sig