Zotac Geforce GTX 660 Destroyer DTC på bild

Permalänk
Melding Plague

Zotac Geforce GTX 660 Destroyer DTC på bild

Bristen på nyheter i grafikkortsvärlden hindrar inte partnertillverkarna från att släppa nya modeller. Nu läcker bilder ut på ett nytt Geforce GTX 660 från Zotac.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jaha, inte var det vackert iaf..

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

känns lite sent att släppa en ny modell av 660 igentligen

Visa signatur

3900x | 2080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem

Vacker

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Usch... Det luktar nyhetstorka enda fram till Haswell?! :/
Någon som kan få mig på bättre tankar? Inga prisvärda 4k skärmar i sikte eller liknande?! Vad som helst bara jag slipper höra om nya surfplattor och annat yberportabelt skräp >,<

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk

Köp ref och en arctic acellero kylare ist är mitt tips, gäller alla kort typ.

Permalänk
Skrivet av Chris_Kadaver:

Usch... Det luktar nyhetstorka enda fram till Haswell?! :/
Någon som kan få mig på bättre tankar? Inga prisvärda 4k skärmar i sikte eller liknande?! Vad som helst bara jag slipper höra om nya surfplattor och annat yberportabelt skräp >,<

Det där är ingen surfplatta om du trodde det

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Jaha, inte var det vackert iaf..

Sedan när behöver ett grafikkort vara vackert? Det är väl prestanda och stabilitet som räknas!!!
Allt annat jux är bara onödigt krom som ökar priserna.....

Visa signatur

Honk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Honk:

Sedan när behöver ett grafikkort vara vackert? Det är väl prestanda och stabilitet som räknas!!!
Allt annat jux är bara onödigt krom som ökar priserna.....

psst jag har fönster i mitt chassi

jag tycker det var snyggt

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Avstängd

Intressant lösning. Borde ju nämnas att fläktarna snurrar på motsatt håll om ingen snappade upp det på bilden.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

Intressant lösning. Borde ju nämnas att fläktarna snurrar på motsatt håll om ingen snappade upp det på bilden.

Den ena ser ut att ha flera blad med. : P

Visa signatur

I7 920 @ 4.2GHz / P6T Deluxe V2 / 2x GTX 470 / 12GB OCZ Gold

Permalänk
Medlem

Zotac ffortsätter sin stolta tradition att leverera "the worlds most ugly graphics card". Grattis.

Visa signatur

En sann moddare blir aldrig klar.MBY är SWEC SSD Kung!
Har hängt här sedan 2002. Började modda vid P200. Har gröna datafingrar. -Och du undrar hur jag kan veta allt?!?!?

|4700K|HD7970matrix|16Gb|Seasonic x-650|WaterC DDC BIP120+MP-05|

Permalänk
Medlem

Har zotacs gamla 480 amp, tycker det är jäkligt snyggt faktiskt

Visa signatur

Registrerad 2001-12-24 15:10
Jul med Kalle Anka och Sweclockers

Permalänk
Medlem

Tycker fläktarna ser väldigt lika arctic coolings fläktar, mer lika än vanligt alltså, men det kanske bara är för att de kör vitt istället för orange nu?

Men som sagt, intressant att fläktarna är åt olika håll, undrar dock om det ger över huvud taget ger någon fördel.

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem

nog det första grafikkortet från zotac som ser helt okej ut !

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt kort!

Visa signatur

Mobo: Asus X470 Crosshair VII Hero *** CPU: AMD Ryzen 7 2700X *** RAM: 32Gb G.Skill TridentZ 2933Mhz *** PSU: Seasonic 850W Focus+ Platinum *** GPU: Gigabyte RTX2080 Gaming OC *** SSD: Samsung 860 EVO 2 TB *** Chassi: Fractal Design Define R6 TG Svart *** Tangentbord: Ducky One 3 Daybreak MX Clear *** Mus: Logitech Pro X Superlight *** Skärm: Alienware AW3821DW

Permalänk

Destroyer passar ju bra tillsammans med Nvidia HouseFire-technology!

Visa signatur

Insert funny joke here