Nvidia släpper molntjänsten Geforce Experience för 10 000 betatestare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segas:

Fungerade direkt för mig. 3770K, GTX 690 och Windows 8 Pro.

Tycks inte gå att avinstallera Update component heller, så det måste ha hänt något på min dator som inte borde ha hänt

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Nån som fått Far Cry 3 att funka i programet? Jag hittar det inte :/ morr!

Visa signatur

[Asus Z87-Deluxe][Intel Core i7-4770K] 2*Kingston HyperX 3K SSD 240GB] [2*Kingston DDR3 HyperX blu 1600MHz 8GB] [2*4TB WD RE Enterprise][2*Gigabyte GeForce GTX 780Ti GHz Edition Sli ] [Corsair AX 1200i] [Windows 8.1]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Oah vad coolt!

Nån SweCare som har turen med sig och blivit betatestare?

Knep mig en download!
Dock så har jag inte ett grafikkort ännu, det ligger på någon postcentral och väntar... men sen så! 690- mums! =D

Visa signatur

| Fractal Design R | Corsairs 850W | Gigabyte Z270-P | i7 7700K OC 4.6GHz| Noctua NH-15D | Corsair Vengeance 16GB (2 x 8GB) DDR4 3000MHz | 750 GB SSD, 2 TB HDD| ASUS GTX 1080 Ti |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jim26:

Nån som fått Far Cry 3 att funka i programet? Jag hittar det inte :/ morr!

Tror du att dom hunnit få in det där, spelet är ju inte en vecka ju!

Visa signatur

| Fractal Design R | Corsairs 850W | Gigabyte Z270-P | i7 7700K OC 4.6GHz| Noctua NH-15D | Corsair Vengeance 16GB (2 x 8GB) DDR4 3000MHz | 750 GB SSD, 2 TB HDD| ASUS GTX 1080 Ti |

Permalänk
Medlem

Fanns downloads kvar för bara 20 min sen.

Permalänk
Medlem

jag tror inte dem har någon 10 000 st platser, bara för att locka folk ^^ , jag installerade det nyss. lol hade 1 spel som den kunde optimera och det spelar jag typ aldrig lol

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk

För mej var det bara att gå in på hemsidan och trycka på download!

Permalänk
Entusiast

Helt klart något att installera på morsans dator när detta går ur beta.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Skrivet av Mocka:

Oah vad coolt!

Nån SweCare som har turen med sig och blivit betatestare?

Jag har haft turen, såg dock artikeln nån minut efter den las upp så fick den utan problem, riktigt bra program måste jag säga, fast den kanske behöver förstå lite av ens komponenter för den la 16x och de fick mig att lagga i bf3, men annars är allt bra och som sagt det är beta så man ska ju egentligen inte klaga alls tycker jag, allt är bra gjort ingenting som hakar upp sig, enda synpunkten är att den verkar ta upp ganska mycket minne när det är uppe

Visa signatur

Ryzen 5600X @4.65GHz, Noctua NH-U14S, 16GB Corsair LPX DDR4 2666MHz, MSI MAG B550 TOMAHAWK, MSI 1080 Gaming X 8GB

Permalänk
Medlem

Var det 75% som inte ändrade inställningarna i spel enligt Nvidia?
Kommer ihåg att de sa något liknande, när de först presenterade Geforce Experience.

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Quizmaster Malmö 22
Skrivet av Patienten:

Var det 75% som inte ändrade inställningarna i spel enligt Nvidia?
Kommer ihåg att de sa något liknande, när de först presenterade Geforce Experience.

VA??? Du menar att 75% trycker på "optimala inställningar" o nöjer sig med det?? Låter som min storebror (som inte spelar direkt) som aldrig ens går in i inställningarna.
Har också en kompis som bara har konsoller (han är....speciell ^^) o en gång körde han nåt Mortal Kombat spel som var som ett äventyr fast det var så mörkt. Var nån boss han fastnat på där man knappt kunde se blocken man skulle hoppa på. Jag gick in i inställningarna o ställde in brightness så vips kunde man se allt....

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem

Grymt skönt, bekvämt att inte behöva sitta och pilla. Gillar detta skarpt!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Medlem
Skrivet av oscar_98123:

Jag har haft turen, såg dock artikeln nån minut efter den las upp så fick den utan problem, riktigt bra program måste jag säga, fast den kanske behöver förstå lite av ens komponenter för den la 16x och de fick mig att lagga i bf3, men annars är allt bra och som sagt det är beta så man ska ju egentligen inte klaga alls tycker jag, allt är bra gjort ingenting som hakar upp sig, enda synpunkten är att den verkar ta upp ganska mycket minne när det är uppe

Ja sant, man borde kunna sätta en "target FPS" som t ex 60 och få inställningarna att anpassas till det.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

En liten update kanske vore på sin plats?
Är det någon som använder detta nu?
Tänkte iaf ta och installera och pröva för att se om man har missat någon inställning