Youtube lanserar ny design

Permalänk
Medlem

Nu har jag inte läst igenom tråden, men jag undrar om det finns nån typ av skript för att få tillbaka den gamla designen?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag gillar inte den nya designen. Den gamla var ljusår bättre.
http://userscripts.org/scripts/show/153587

Permalänk
Medlem

Gillade inte först, men nu börjar det smälta in och se bättre ut.

Permalänk
Medlem

Mother of dragons <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av abbebandy:

Det är ju sjukt bra!!
fast det blir nog lite mycket nytt för många.....
patchen i lol bland annat, har fått hör en del skit om den....

den jävla patchen förstörde min jungle....

Aja, Gillar nya layouten, funkar fin fin på 13" 1366x766 laptop. Vet inte riktigt hur det är på högre upplösningar

Permalänk
Medlem

Inte läst hela tråden, men ett tips är att ändra era bokmärken till:

http://www.youtube.com/feed/subscriptions/u

Permalänk
Medlem
Skrivet av PerZerk:

Jag gillar inte den nya designen. Den gamla var ljusår bättre.
http://userscripts.org/scripts/show/153587

Tack för det scriptet.

Permalänk
Skrivet av PerZerk:

Jag gillar inte den nya designen. Den gamla var ljusår bättre.
http://userscripts.org/scripts/show/153587

Perfekt script Fungerar klockrent!

Visa signatur

_________________
Intel i5 9600k @ 4.0Ghz - Asus Z390A Prime -Corsair Vengeance RGB PRO 32GB - Gigabyte RTX3080 OC - Samsung NVMEs - Corsair RM1000W - Asus TUF Vq27A1

Permalänk
Medlem

Inget emot den, men varför inte centrerad?!?!

Permalänk
Medlem

Nu kan man inte läsa kommentarer utan att se massa äckliga ***** ponnybilder

Permalänk
Medlem

Man kan spela snake!!!!!11!11!! Använd piltangenterna när den buffrar

Det är väl dock det ända som har blivit bättre (eller fans det förr?), vill inte se all möjlig bullshit bland mina subscriptions, gamla avsnitt av serier som jag tittar på etc, ge mig subscriptions direkt på "youtube.com" och inte "youtube.com/feed/subscriptions/u" 2 klick bort.

Sen är allt till vänster som alla redan har påpekat 100 gånger, måste ju rimligen komma fix på det snart.

Permalänk

Jag gillar den nya designen, jag har dock centrerat den.
http://youtu.be/y_TpHNx7sls

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gammaldator:

Jag gillar den nya designen, jag har dock centrerat den.
http://youtu.be/y_TpHNx7sls

Tack så mycket!

Visa signatur

AMD Phenom2 X6 1055T l Asus Crosshair IV Formula l XFX Radeon HD6870 l Corsair 2x 2GB 1600MHz XMS3 l Samsung SH-S223C l Seagate 2x 320GB, Samsung HD204UI 2x RAID 1 HDD's l Corsair HX 850W l Cooler Master HAF 922

Permalänk
Medlem

Ser ut som en sida jag gjorde när jag var 7-8 år... Det skulle stå "Hello World!" uppe i vänstra hörnet på min istället för youtube.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OlleTheGreat:

Man kan spela snake!!!!!11!11!! Använd piltangenterna när den buffrar

Det är i alla fall ett år gammalt...

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk
Medlem

att hitta inkorgen var ju rena pärsen, det gillade jag inte

Permalänk
Ljusskygg
Skrivet av OlleTheGreat:

Man kan spela snake!!!!!11!11!! Använd piltangenterna när den buffrar

Det är väl dock det ända som har blivit bättre (eller fans det förr?), vill inte se all möjlig bullshit bland mina subscriptions, gamla avsnitt av serier som jag tittar på etc, ge mig subscriptions direkt på "youtube.com" och inte "youtube.com/feed/subscriptions/u" 2 klick bort.

Sen är allt till vänster som alla redan har påpekat 100 gånger, måste ju rimligen komma fix på det snart.

Snake har man kunnat spela sen långt innan ^^

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Men herregud jag har haft den här designen i två veckor!
Och varför är den vänsterjusterad?!?

Permalänk

Hur fan sorterar man efter datum? Senast till äldre?

Hittar bara, Idag, 1 vecka och 1 månad?

Den sorterar inte ens 1 vecka efter senast upplagd, wtf?!

Permalänk

Jag hade laddat ner en extension till Chrome som gav mig en större videospelare i 720p-storlek. Nu fungerar inte den längre. Sen jag installerade det fattar jag inte hur folk står ut men den lilla jävla skitspelaren som YT kallar för 'large'... För att inte tala om den allra minsta spelaren. Pfft.

Fuck you, Youtube.

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

I början fattade jag inte var saker hade tagit vägen. T.ex spellistor som brukade vara där nere. Sen när jag förstod hur man fick fram de så var det smidigare.

Så det är bättre nu

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Överkill:

Hur fan sorterar man efter datum? Senast till äldre?

Hittar bara, Idag, 1 vecka och 1 månad?

Den sorterar inte ens 1 vecka efter senast upplagd, wtf?!

Detta undrar jag också!

Visa signatur

Mvh. Robban aka. douzE
Kaffe: Rocket Espresso R Cinquantotto | Niche Zero
Desktop: 12700K. EK-AIO 240. Z690-A Gaming Wifi. 32GB DDR4. RTX 3070 Master. 980 Pro. MF V-Can
Server: HP Microserver G8. Xeon E3-1260L. 16Gb ECC. P222. Hyper-V

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexis_A:

att hitta inkorgen var ju rena pärsen, det gillade jag inte

Mmm, enda stället jag hittar Inkorgen på är att först gå till YouTube inställningarna, sen väl där finns det ett menyval längst upp jämte inställningsfliken för Inkorgen, måste finnas ett smidigare sätt? Varför inte bara lägga den på förstasidan i vänsterspalten under sitt namn lixom

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk

Dem kan borja med att fa skiten att fungera korrekt, trott pa att sa fort jag lyssnar pa musik via Youtube via mobilen sa ska den buffra om hela laten so fort jag spolar fram eller tillbaka.

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO

Permalänk

Rätta mig om jag har fel, men finns det ingen "Andra-videos-från-skaparen" knapp/meny? Tycker att Youtubes nya UI är skräp rent ut sagt!

Permalänk

ger fan i designen så länge gothbrudarna är kvar

Permalänk
Medlem

Sedan uppdateringen har jag iallafall fått mycket bättre FPS på youtube-videos. De laggade nästan jämt förrut.
Men det är klart. Jag kanske råkade uppdatera Flash också. Det minns jag inte.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk

ALLA SOM HATAR DEN NYA LAYOUTEN, SOM MIG, KOLLAR HIT!
(funkar bara för chrome vad jag vet)

1. Gå in på youtube's startsida.

2. Tryck F12 (Inspect element)

3. I konsollen pastar du in detta: document.cookie="VISITOR_INFO1_LIVE=qDpUsBNO0FY; expires=Thu, 2 Aug 2020 20:47:11 UTC"

4. Refresha sidan

5. ??????

6. Profit!

Du ska nu ha den gamla youtube layouten tillbaka!
Tacka mig senare

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R4. CPU:Intel Core i5 3570K @ 3,6 Ghz Moderkort: Z77 Asrock Extreme 4 GPU: XFX 6870. PSU: OCZ 600w 80+ Bronze HDD: Seagate 1TB RAM: Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP
CPU Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av willehawk:

ALLA SOM HATAR DEN NYA LAYOUTEN, SOM MIG, KOLLAR HIT!
(funkar bara för chrome vad jag vet)

1. Gå in på youtube's startsida.

2. Tryck F12 (Inspect element)

3. I konsollen pastar du in detta: document.cookie="VISITOR_INFO1_LIVE=qDpUsBNO0FY; expires=Thu, 2 Aug 2020 20:47:11 UTC"

4. Refresha sidan

5. ??????

6. Profit!

Du ska nu ha den gamla youtube layouten tillbaka!
Tacka mig senare

CTRL+K för att få upp console på Firefox, samma steg efter det där.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Är kategorisering av klipp helt borttagen? Likaså muik top 100 borta? Nä det här va inget kul? Måste jag gå in på kanaler för att kolla clips? Förvirrande...