Rösta om SweClockers jullogga 2012!

Permalänk
Medlem

Röstade på bidrag 6

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk

Ser att min logga (nr 5) är väldigt ljus här på jobbet. Undrar om min skärm hemma är alldeles för mörk, eller om det är denna som är på tok för ljus? Hur är det för er andra?

Hur som helst föll min röst på bidrag 7 till slut. Många som är riktigt bra

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem

Fan kom inte ens med på top 9 sjukt besviken :S

Permalänk
Medlem

Röstade personligen på det femte bidraget.

Annorlunda och väldigt minimalistisk. Dessutom är den snygg!

Permalänk
Avstängd

logga 4 tycker jag är snyggast

Permalänk
Medlem

Riktigt fina bidrag

Dock tilltalade 4an mig mest iaf.

men lycka till alla
Blir en värdig vinnare oavsett vem.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av HelGo:

Fan kom inte ens med på top 9 sjukt besviken :S

Jag hade tankt rosta pa din logga faktiskt :/

Permalänk
Medlem

Tycker en del ändrar loggan lite för mycket och går ifrån färgschemat en del (vilket får ses som en del av varumärket). Så valde den som höll sig närmast originalet men ändå stack ut med lite julkänsla.

Visa signatur

Huvudriggen är en Gigabyte Aorus Xtreme | 128gb DDR5 6000 | Ryzen 7950X | 3080Ti
Utöver det är det för många datorer, boxar och servar för att lista :P

Permalänk

Tycker de flesta var rätt så lamea, men vafan, sexan var iaf bäst av de här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pepsifree:

Jag hade tankt rosta pa din logga faktiskt :/

Det värmer oerhört iaf, var din logga från förra året som gav min inspiration till att delta i tävlingen, helt sjukt snygg & välgjord!

Permalänk
Medlem

Älskar den orange färgen i .com i bidrag2.

Visa signatur

Eh!

Permalänk
Medlem

4:an ser mysigast ut tycker jag.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

5an får min röst <3 den enda som inte är likadan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inconvinient:

Som de andra åren så verkar det vara de bidrag som ser precis likadana ut som det föregående året som vinner, jag skulle inte ha försökt göra något nytt av det. (Ja jag är lite buthurt att jag inte ens kom till top 9 då Nummer 1 och 9 (Man kan ju inte se vad det står!) är sämre än många andras inklusive min egna, behöver verkligen en skärm but ohwells)
Se bara till att ni kollar igenom rösterna efter kompis-gänget som har dragit upp 3, 4 och 7. Nummer 2 och 8 är de enda som är värdiga. Tack och hej, kommer få en rad arga men korrekt skrivna svar nu skulle jag gissa.

Håller med dig till fullo. Nummer två fick min röst, och det vore oerhört tråkigt om någon slentrianlogo likt de förra åren vinner igen.

Visa signatur

Citera för svar!

i5 2500k @ 4.6 GHz - 2x HD6950@CF - 8 GB CL8 VENGEANCE @ 1866 MHz

Permalänk
Medlem

5:an får min röst!

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk
Medlem

Svårt, men bidrag 3 fick min röst. Den ser så levande ut.
Bidrag 2 är också riktigt fint.

Permalänk

Nummer 2 fick min röst

Visa signatur

Min E-penis:Chassi: Prodigy | CPU: I5-3570K | Grafikkort: Gigabyte 670 OC | MOBO: MSI Z77IA-E53 mITX | Nätagg: HX650 | Lagring:1x 840 256GB, 1x 520 120GB | RAM: G.skill 8GB 1866Mhz |Kylning: H100i, 230mm Bitfenix spectre, 1X 140 Fractal, 2x 120 Noctua |

Permalänk
Medlem
Skrivet av dysenteri:

Ser att min logga (nr 5) är väldigt ljus här på jobbet. Undrar om min skärm hemma är alldeles för mörk, eller om det är denna som är på tok för ljus? Hur är det för er andra?

Hur som helst föll min röst på bidrag 7 till slut. Många som är riktigt bra

Lite ljus är den för mig också, men jag tycker du ändå förtjänar ett pris åtminstånde eftersom du är den enda med nytänk.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag tycker detta år var riktigt svårt att välja då alla bidrag var bra:)

Röstade på bidrag nr 7 pga den var clean men mycket julstämning.

Permalänk
Medlem

Så man kom med trots allt. ^^
Vart inte helt nöjd med min, men må bästa bidrag vinna.

Permalänk
Medlem

Svårt i år, många duktiga photoshopare.

Dock fick 6an min röst då jag verkligen uppskattade stildraget av att inte ha något annat framför loggan än just pepparkakshuset, och placera det där "punkten" (.) annars skall vara. Det ger en fin läslighet och dekorationerna blir inte störande då de inte är i fokus. Dock hade jag nog önskat lite nerdrag på "effekterna" som tex gradienten på texten. Hade varit nog med en enklare ton av det. Nu känns det lite mycket i fokus. Men i övrigt, fint jobbat SimonSaysBaka!

Och givetvis ni andra också!

Lite förvirring vid sidan om:
Har reglerna kring att sweclockerloggan skall vara oförändrad (både färg och storlek) tagits bort? Vill minnas att det var krav tidigare år...

Permalänk

Dividerade en stund och missade trådens uppvisning av loggorna på hemsidan. Men fastnade för mellantinget för "julstämning" och "stilig" och röstade på bidrag nr 7.

Väldigt många fina bidrag i år, och säkerligen många bidrag som inte kom med i omröstningen också!

Permalänk

Polkagrisarna påminner mest om Lemmings julnivåer.

5:an vinner min röst.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk

Roligt va nice, jag blev med också Om man vinner så är det nog den första tävlingen som jag vunnit någonsin. Vågar inte titta! återkommer om en dag ha ha.

Må den bäste bidraget vinna. Lycka till och god jul

Permalänk
Medlem
Skrivet av simbane:

Lite förvirring vid sidan om:
Har reglerna kring att sweclockerloggan skall vara oförändrad (både färg och storlek) tagits bort? Vill minnas att det var krav tidigare år...

Reglerna lyder:

Citat:

... Det går bra att med måttfullhet ändra storleken på texten, men det extra utrymme som erbjuds är främst avsett för pynt.

Typsnittet måste vara oförändrat. Färgnyanserna får ändras, men inte så mycket att det blir helt andra färger. Bakgrunden måste vara transparent. Pyntet får inte ta så stor plats att bokstäver täcks helt.

Kommer inte ihåg hur det var förra året.

EDIT: Förra året http://www.sweclockers.com/tavling/71-julpynta-sweclockers-lo...

Citat:

Typsnitt, färger och proportioner måste vara oförändrade.

Permalänk
Medlem

Bidrag nr. 4 ser ut som en klar vinnare enligt mitt tycke!

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

7an var lagom, mycket trevlig!

Visa signatur

MSI Z270I :: Intel Core i5 7600K :: Corsair Vengeance LP 16GB :: Samsung 960 EVO (m.2) :: MSI GeForce 1070 OC
Inet fraktfritt

Permalänk
Medlem

Bidrag 2. Önskar bara attd et skulle ha vart lite mera snö på bilden

Permalänk
Medlem

Tack så jättemycket att jag fick vara med! Det värmer :3

Visa signatur

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Dator: 9700K | 16GB DDR4 | GTX 1070
Ljud: O2+ODAC | HD600

Permalänk
Medlem

Tycker 7:an passar in bäst på sidan på något vis. Ljus och fräsch.

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 6 // Intel Core i7 2600K @4,4Ghz // 32GB DDR3 // ASUS GeForce GTX 1070 Dual 8GB