Funderat på att köpa War Z? Se hit!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Sorry, var ett missförstånd, han menade visst att han var klar vid 19.00, så om du kan då också kan du få börja då Skickar inloggningsuppgifter i PM när klockan början närma sig 19 i så fall.

Inga problem, jag är så tacksam så

Visa signatur

NZXT H1 || ASUS ROG STRIX X470-I || Corsair 16GB DDR4 3200Mhz || ASUS GTX 1070 Dual OC || Ryzen 5 2600X || Samsung EVO 500GB || BenQ XR3501 35" 144Hz

Permalänk
Medlem

Bara så ni vet är det extremt med fuskare nu..... (som tur är jobbar dom på ett förmodligen bra anticheat)

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem

Bara så ni vet så är de inget kul spel att köra själv enligt mig. Därimot med en kompis eller två, då är de sjukt kul:)

Permalänk
Skrivet av LucasSj:

Ställler mig i kö, hör av dig när jag kan låna.

Har länge velat om jag ska köpa eller inte.

Är ledigt nu och hela kvällen/natten framåt, och imorrn om du vill prova

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

Är ingen som lånar kontot nu, så om någon vill lira ikväll och imorrn så är det bara att hojta till

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Avstängd

Kan ta det över helgen och börja spela imorgon, hör av mig när jag spelat klart.

Ska bli kul att testa, har ingen koll på hur man fixar det men jag löser det nog.

Skriv detaljerna i PM tack.

Visa signatur

ffffffffc

Permalänk
Skrivet av LucasSj:

Kan ta det över helgen och börja spela imorgon, hör av mig när jag spelat klart.

Ska bli kul att testa, har ingen koll på hur man fixar det men jag löser det nog.

Skriv detaljerna i PM tack.

Helgen har jag paxat till ASUSG15, men imorrn kan du ju spela

Skickar ett PM

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ASUSG15:

Skulle va kul o prova!

Du kommer få mardrömmar av hur dåligt det är, jag avråder starkt att ni ens ska prova det.

Om ni ändå absolut vill prova, räcker 15min max innan ni stänger av det.

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Skrivet av Relish:

Här har ni 3st 48hours guest pass för er som vill prova
BB2W-O3JO-L69M-84AW
ZEEC-BOE2-TDHL-W1PI
Z1VQ-L7EW-IWL7-CL9K

Tackar!
(Jag tog den tredje nyckeln)

Visa signatur

Fractal Design Arc | MSI Z87-G43 Gaming | Intel Core i5-4670K | AMD Powercolor R9 280X | Kingston HyperX 4x2 GB|Kingston SSDNow V300 120GB + 2 X 500GB HDD | Phanteks PH-TC14PE | Fractal Design Newton R2 650W

Permalänk
Medlem

Snäll du är, lasergurka
Kanske blir att låna så fort jag terminerat win8 och installerat win7 på burken

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Medlem

Halloj, jag undrar om någon har 2-3 beta keys att ge ut? Jag och två polare är sugna på att testa det här spelet, det vore riktigt bussigt om någon kunde undvara en key eller två.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Du kommer få mardrömmar av hur dåligt det är, jag avråder starkt att ni ens ska prova det.

Om ni ändå absolut vill prova, räcker 15min max innan ni stänger av det.

Varför skriver du ens detta? Alla är vi olika och tycker om olika saker! Jag har spelat warz sen den 15oktober och har inte tröttnat än

Visa signatur

Asus Strix z390-F,Intel core i7 9700k,32gb Corsair 3200mhz ram,RM750X psu,Nvidia 1080TI,500gb samsung 970evo,250gb samsung 960evo + 2tb hdd,
Logitech G933 Artemis Spectrum headphones,Steelseries Rival 300 mouse,ADX Pro 1m mousepad,Steelseries Apex M800 keyboard
27" 165hz IPS Acer Predator monitor

Permalänk
Skrivet av zhrooms:

Du kommer få mardrömmar av hur dåligt det är, jag avråder starkt att ni ens ska prova det.

Om ni ändå absolut vill prova, räcker 15min max innan ni stänger av det.

Även om jag helt håller med om att det är riktigt dåligt, och att det räcker med att spela i 15 min, insåg själv att det var skit bara av att ha sprungit runt 5 min, dock spelade jag vidare för att se om det hade något som underhöll mig, hittade dock inget, men det betyder inte att andra inte kan ha kul med det, och det är det ju bevisligen folk som har.

Min åsikt är att utvecklarna bara vill tjäna en quick buck och då slängde ihop något zombielir a la DayZ av sitt gamla spel, War Inc, men det gör väl inget så länge folk har kul, det enda jag ville var att de inte ska tjäna något på de som inte gillar spelet, sen är det såklart jobbigt att sitta och inte veta om man gillar ett spel eller inte, då är det bättre att veta säkert, just därför jag lånar ut mitt konto

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

insåg själv att det var skit bara av att ha sprungit runt 5 min, dock spelade jag vidare för att se om det hade något som underhöll mig, hittade dock inget

Min åsikt är att utvecklarna bara vill tjäna en quick buck och då slängde ihop något zombielir a la DayZ av sitt gamla spel, War Inc

När första bilderna kom så hade det potential, med tanke på vad dom "lovade", sen när jag fick se första gameplay.. tappade hakan av hur dåligt det var, har lirat FPS spel på allvar sedan 1998 så såg direkt att något var skumt, sen poppade det ju upp alla rykten om företaget, då blev ju allt kristallklart att det var pure scam spel, har "varnat" folk på FZ ända sedan det annonserades, ändå lyssnar folk inte och betalar 500kr för skiten, då för dom skylla sig själva

Jag provade spelet bara för lulz när man fick test nycklar, lirade det 5min och satt och asgarvade på hur fult och dåligt det var

Din åsikt.. är sanningen

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

Då jag knappt pröja 200kr så ångrar jag mig inte..Tror inte jag skulle pröjsat 500kr för detta spel faktiskt..Sen är det ju skillnad på spelet när det kom ut och nu!

Visa signatur

Asus Strix z390-F,Intel core i7 9700k,32gb Corsair 3200mhz ram,RM750X psu,Nvidia 1080TI,500gb samsung 970evo,250gb samsung 960evo + 2tb hdd,
Logitech G933 Artemis Spectrum headphones,Steelseries Rival 300 mouse,ADX Pro 1m mousepad,Steelseries Apex M800 keyboard
27" 165hz IPS Acer Predator monitor

Permalänk
Skrivet av Relish:

Då jag knappt pröja 200kr så ångrar jag mig inte..Tror inte jag skulle pröjsat 500kr för detta spel faktiskt..Sen är det ju skillnad på spelet när det kom ut och nu!

Det har ju inte kommit ut än, du fick bara betala i förväg för att hjälpa dem med alphatesterna

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Jag menade sen det släpptes som Alpha.Dom är ju inte direkt ensamma om att sälja spelet på det sättet..Även stora spel som Guild Wars 2 gjorde så mm mm

Visa signatur

Asus Strix z390-F,Intel core i7 9700k,32gb Corsair 3200mhz ram,RM750X psu,Nvidia 1080TI,500gb samsung 970evo,250gb samsung 960evo + 2tb hdd,
Logitech G933 Artemis Spectrum headphones,Steelseries Rival 300 mouse,ADX Pro 1m mousepad,Steelseries Apex M800 keyboard
27" 165hz IPS Acer Predator monitor

Permalänk
Medlem

Förstår mig inte på de nollor som går in i en tråd för att skriva hur dåligt de eller de är! Inget liv eller vafan är problemet! Klart man kan skriva att saker är dåliga med ett spel, men att bara häva ur sig att nått är skit när man har spelat 5min är... Ja.. Ja vetifan va de är.

Inte fan går jag in i trådar för att skriva att ''hej, WoW suger hästballe, eller alla androidmobiler suger getpung! Gillar man inte en grej så lägg inte ner tid på att skriva om de. Lägg din fjortiztid på de saker, spel m.m på de du gillar istället!

Btw, gillar detta spelet som fan när man lirar med nån polare eller två:) riktigt skön stämning och man får sån hjärtklappning när man får syn på en player och försöker smyger sig på honom! Betalade typ 170kr för spelet så klart värt varenda öre.

*en ursäkt till alla minderåriga för grovt språk*

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Helgen har jag paxat till ASUSG15, men imorrn kan du ju spela

Skickar ett PM

Någon annan får gärna spela i helgen istället för mig, har tyvärr annat o göra! Men tack ändå!

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Skrivet av Relish:

Jag menade sen det släpptes som Alpha.Dom är ju inte direkt ensamma om att sälja spelet på det sättet..Även stora spel som Guild Wars 2 gjorde så mm mm

Jo, det har jag egentligen inget problem med, gillar bara inte att det var dyrare att börja under alphan än under betan (eller vad de sa skulle bli betan vid release, vilket var 15 dagar senare).

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

jag lånar gärna det på kommande torsdagen. Får jul lov då och all mina kompisar är i skolan;)
kan jag ladda ner det någonstans på typ onsdagen. så att jag kan nyttja hela dagen på torsdagen då jag endast har 6-7mbit/s

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Ett av dom sämsta spelen som gjorts.. Inte värt ett öre..

Trodde att det skulle var bra efter allt man läst. men efter att ha spelat det flera ggr så stängs det alltid av efter 10 minuter

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 2700X][MSI X470 GAMING PRO CARBON] [Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB ] [MSI Radeon RX 5700 XT Mech OC] [Fractal design Define R2] [Asus VP278] Logitech G502][Razer Ornata chroma]

Permalänk
Medlem

skulle hemskt gärna låna det någon gång under kommande vecka då skolan har lite ändrat schema denna veckan så hinner spela mer

Permalänk
Medlem

Lånar gärna ett litet tag och testar så man vet om man ska köpa det eller ej Kan mer eller mindre när som.

Permalänk
Skrivet av upl8447:

jag lånar gärna det på kommande torsdagen. Får jul lov då och all mina kompisar är i skolan;)
kan jag ladda ner det någonstans på typ onsdagen. så att jag kan nyttja hela dagen på torsdagen då jag endast har 6-7mbit/s

Okej, du kan låna det på torsdag, men du kan få det någon dag innan så du kan börja ladda ner

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Jag lånar gärna. Spelar ingen roll när, så ta bara när det går
Troligtvis är det inte något spel värt att lägga pengar på, inte sett en ENDA som är nöjd med spelet ännu.
De är bara folk som inte spelat än som sagt det är bra
Vore i alla fall kul att testa det

Permalänk
Medlem

tänk dock på, war Z är ju inte klart på långa vägar, samt att det roligaste är att vara minst 2st som spelar samtidigt med skyper och liknande, då har man åtskilliga timmar av skoj framför sig.

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja låna accet någon dag

Permalänk
Skrivet av oordning:

tänk dock på, war Z är ju inte klart på långa vägar, samt att det roligaste är att vara minst 2st som spelar samtidigt med skyper och liknande, då har man åtskilliga timmar av skoj framför sig.

Nej, det är inte klart, men alpha stadiet brukar sällan gå till att bli ett helt annat spel när det är färdigt, och grundidéen av ett DayZ där man tagit bort det mesta som gör det roligt intresserar mig inte direkt, och tvekar på att de plötsligt kommer dra fram en hygglig spelmotor ur röven när spelet släpps. Klart att det kommer bli bättre om man redan gillar det (förhoppningsvis i alla fall), men tycker man det bara är okej nu, eller tycker det är kasst kommer man nog alltid göra det.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

De säljs nu på steam som om de vore klart spel, inget ord om att det är en alpha...

(Även kommit ut då man trodde DayZ standalone skulle komma, så folk tror WarZ är standalonen (Är nog en mindre skara som tror det, men finns många trådar som frågar om det är standalonen, så vissa köper nog utan att tänka efter), och folk tror inte att de bara försöker få lite snabba pengar)

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.