Beställde nyss Acer W700 med i5 från NetOnNet!

Permalänk
Medlem

Beställde nyss Acer W700 med i5 från NetOnNet!

Tja! Beställde nyss Acer W700 med i5 från NetOnNet Står att dem ska komma in 17 december så jag hoppas på att få den innan jul
Tänkte ladda upp en massa videos på youtube eftar vad ni vill veta
Så om ni har några frågor så svarar jag gärna på dem så fort jag har fått plattan Och om ni vill att jag ska prova några spel/program så gör jag gärna det också!:D Kan även tänka mig göra en "Swedish Unboxing"
Aja, jag hoppas som sagt på att den ska anlända innan jul så att jag kan hjälpa er så mycket som möjligt

Permalänk
Medlem

":D"

Permalänk
Medlem
Skrivet av marm0t:

längar sååååå xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blu3n0va:

längar sååååå xD

Förstår det, ser najs ut!

Jag är också jävligt sugen på en surfplatta.. Asus PadFone

Permalänk
Medlem
Skrivet av marm0t:

Förstår det, ser najs ut!

Jag är också jävligt sugen på en surfplatta.. Asus PadFone

Det är min första surfplatta så jag är hyper!:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blu3n0va:

Det är min första surfplatta så jag är hyper!:D

Förstår det.

Permalänk
Medlem

http://community.acer.com/t5/Acer-Tablets/W700-i5-throttle-is...

Detta är väl första att testa, i5an verkar alltså inte ge nån prestandaförbättring jämfört med i3an.

Visa signatur

7800X3D | RTX 4080 Super | 32GB DDR5 | LG 48 C1 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teval:

http://community.acer.com/t5/Acer-Tablets/W700-i5-throttle-is...

Detta är väl första att testa, i5an verkar alltså inte ge nån prestandaförbättring jämfört med i3an.

Den har lite problem med throttling Ja... men intel hd 4000 är bättre än hd 3000 så det var därför hag valde i5:an

Permalänk
Skrivet av Blu3n0va:

Den har lite problem med throttling Ja... men intel hd 4000 är bättre än hd 3000 så det var därför hag valde i5:an

I3an har HD4000 åtminstonde i andra länder.

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO

Permalänk
Medlem
Skrivet av toxicstone:

I3an har HD4000 åtminstonde i andra länder.

Jag vet, man blir lite arg...varför ska inte vi få det?
Aja jag är säker på att det kommer att fixas Annars är det bara att klaga o lämna tillbaks xD

Permalänk
Skrivet av Blu3n0va:

Jag vet, man blir lite arg...varför ska inte vi få det?
Aja jag är säker på att det kommer att fixas Annars är det bara att klaga o lämna tillbaks xD

Jo men om du har beställt så lär du nog få den med HD3000 tyvärr, men ska nog köpa mig den dyrare varianten, titta in på den här tråden, jag har listat alla fördelar och för knappa 2000kr så är det värt det.

Jo men om du har beställt så lär du nog få den med HD3000 tyvärr, men ska nog köpa mig den dyrare varianten, titta in på den här tråden #13002416, jag har listat alla fördelar och för knappa 2000kr så är det värt det.

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO

Permalänk
Medlem
Skrivet av toxicstone:

Jo men om du har beställt så lär du nog få den med HD3000 tyvärr, men ska nog köpa mig den dyrare varianten, titta in på den här tråden, jag har listat alla fördelar och för knappa 2000kr så är det värt det.

Jo men om du har beställt så lär du nog få den med HD3000 tyvärr, men ska nog köpa mig den dyrare varianten, titta in på den här tråden #13002416, jag har listat alla fördelar och för knappa 2000kr så är det värt det.

Öööh.... Det står klart och tydligt att jag köpte den dyrare med i5 procossor, som har intel hd 4000
Du kanske missa det?:)

Permalänk
Skrivet av Blu3n0va:

Öööh.... Det står klart och tydligt att jag köpte den dyrare med i5 procossor, som har intel hd 4000
Du kanske missa det?:)

ööööh, ja tydligen gjorde jag det.

Blir intressant och se hur möjligheten är att clocka hela systemet.

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO

Permalänk
Medlem
Skrivet av toxicstone:

ööööh, ja tydligen gjorde jag det.

Blir intressant och se hur möjligheten är att clocka hela systemet.

Du har redan beställt den med i5 från netonnet va?

Permalänk
Medlem

Ringde nyss netonnet och ftågade varför datumet blev flyttat med mer än 2veckor...deras svar...leverantören sa så... jag frågade även om det kanske finns en chans att de skulle komma innan nyår dem sade kan finnad en chans...
Riktigt dåligt tycker jag...det var mening att jag skulle ha den innan nyår... LOL