Metro 2033 gratis, passa på!

Permalänk
Medlem

Metro 2033 gratis, passa på!

gå till : https://www.facebook.com/MetroVideoGame
Knappa in koden på Steam ,tjillivipp så har du fullständiga tillgång till spelet!:)

(Det är säkert flera av er som redan visste detta ,men ville göra en tjänst för dem som inte visste om det inklusive mig )

Permalänk

tack så mycket

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hur kommer man in?

Kommer bara till Facebooks startsida

Visa signatur

Damn those Greymanes to Oblivion...

Permalänk
Medlem

Fungerar ju inta att spela med tangentbord och mus då jag har handlontrollen inkopplad, kommer upp att jag ska trycka A för att fortsätta men ingen tangent på tangentbordet funkar utan jag måste använda handkontrollen för att komma vidare.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Bra med en tredje tråd ifall man nu skulle ha missat de tidigare.

Skrivet av Liquid2:

Hur kommer man in?

Kommer bara till Facebooks startsida

Logga in

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Fungerar ju inta att spela med tangentbord och mus då jag har handlontrollen inkopplad, kommer upp att jag ska trycka A för att fortsätta men ingen tangent på tangentbordet funkar utan jag måste använda handkontrollen för att komma vidare.

Du kan inte ta ur kontrollen medan du spelar då?

Permalänk
Skrivet av Nidala:

Bra med en tredje tråd ifall man nu skulle ha missat de tidigare.

Logga in

Har samma problem, även om jag är inloggad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nidala:

Bra med en tredje tråd ifall man nu skulle ha missat de tidigare.

Logga in

Har loggat in och det funkar fortfarande inte. Även om jag söker efter Metro 2033 och klickar på den, redirectar facebook mej till deras homepage.
Skumt? Har någon annan samma problem och lyckats lösa det?

Visa signatur

Damn those Greymanes to Oblivion...

Permalänk
Skrivet av Liquid2:

Har loggat in och det funkar fortfarande inte. Även om jag söker efter Metro 2033 och klickar på den, redirectar facebook mej till deras homepage.
Skumt? Har någon annan samma problem och lyckats lösa det?

Precis som om man råkat blockera sidan..

Permalänk
Visa signatur

Intel I7 2600K@ 4,5GHz | GTX580 SLI | ASRock Fatal1ty Z77 Professional-M | 16GB Vengeance | Corsair AX1200 | SSD Samsung 830 128GB | Fractal D. mini matx | Vattenkylning Phobya 1080 9x120 = knäpptyst dator :) |

Permalänk

Länken funkade precis för mig, utan problem.

Permalänk
Skrivet av ObiMikeKenobi:

Missade du senaste Humble Bundle där man får betala vad man vill?

Darksiders
Metro 2033
Red Faction Armageddon
Company of Heroes + expansioner
+ alla soundtrack

Om man betalade 40 kr eller mer fick man även Saints Row 3 + två till spel.`

Steamkoder till allt.

DET känns som en liiiiiiite bättre deal eller?

Permalänk
Medlem

Hittar inte koden

Permalänk
Medlem

Gilla sidan och sånt skit. Här är en kod. JXMBR-ZRAET-TZHZ3
Om det är exklusiva koder bör den som tar den skriva det så att inte fler använder den.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem
Permalänk

Kan någon fixa en kod åt mig också?

Permalänk
Medlem

Gilla sidan bara

Permalänk
Skrivet av Fredzon:

Gilla sidan bara

Hittar den inte på fb

Permalänk
Medlem

Tack som fan! men det verkar som om mina kompisar inte kommer in på länken då jag vidarebefodrar den exakta länken du skickade?

Visa signatur

Stationär
Fractal Design Define R3|ASUS Maximus IV GENE-Z|Intelcore i7 2600k ANTEC KÜHLER 620|Gigabyte Gtx 670|Corsair GS 800W|OCZ 120GB Agility 3|Corsair XMS3 Vengeance 12GB DDR3 1600MHz
Kringutrustning : QPAD QH-90 QPAD MK-85 & Steelseries KANA
Laptop : Lenovo Y500 i7 3630QM GT 650M SLI

Permalänk
Avstängd
Skrivet av kabbedi1:

gå till : https://www.facebook.com/MetroVideoGame
Knappa in koden på Steam ,tjillivipp så har du fullständiga tillgång till spelet!:)

(Det är säkert flera av er som redan visste detta ,men ville göra en tjänst för dem som inte visste om det inklusive mig )

Tack för tipset

Fungerar perfekt att aktivera nyckeln på steam

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Medlem

Kommer inte in på sidan, kan någon länka direkt till inlägget eller vart man nu får tag på koden. (inte bara sidan)

Visa signatur

Tips: Använd vänsterställd layout på SweClockers! Profil->Inställingar->Alternativ->Layout
### Fin färg: rgb# 3553ff / 35, 35, 255 ###

Permalänk

Jag får inte heller upp någon kod utan kommer bara in på min startsida, samma för min kompis

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Moderator
Brons i quiz
Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk

Tack så mycket!

Permalänk

Använder inte steam så mycket, vart skriver man in koden?

edit: hittade

Visa signatur

Define R4 | i5 3570K | P8Z77-V | Windforce 3x 7970 OC | Integra R2 750W | Vector 128GB | Vengeance 8GB | Hyper 412S | XL2411T @144hz | Hör av dig om du vill spela BF3, ARMA3, DCS eller UT4!

Permalänk
Medlem

Tack!

Visa signatur

Tips: Använd vänsterställd layout på SweClockers! Profil->Inställingar->Alternativ->Layout
### Fin färg: rgb# 3553ff / 35, 35, 255 ###

Permalänk
Medlem

Koderna verkar vara slut, men de står att den kommer 1000 nya imorgon. Blir att sitta uppe

Visa signatur

Tips: Använd vänsterställd layout på SweClockers! Profil->Inställingar->Alternativ->Layout
### Fin färg: rgb# 3553ff / 35, 35, 255 ###

Permalänk
Moderator
Brons i quiz
Skrivet av destoxes:

Koderna verkar vara slut, men de står att den kommer 1000 nya imorgon. Blir att sitta uppe

hehe samma här sitta upp till klockan 12 och sen snabbt skaffa sig en kod

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Avstängd

Har en kod... spelet verkar inte vara något för mig.

Postar koden 21.26.05. först till kvarn.