WarZ Uppdatera från guest pass till hela spelet ?

Permalänk
Medlem

WarZ Uppdatera från guest pass till hela spelet ?

Hur kan man uppdatera sitt guest pass konto till ett köpt konto och behålla sina grejer ? Tacksam för svar

Permalänk
Avstängd

Det går inte.

Permalänk
Medlem

Vilken normal människa skulle vilja ha något med War Z och göra?

Permalänk
Skrivet av LeVvE:

Vilken normal människa skulle vilja ha något med War Z och göra?

Sen jag kollade på TotalHalibuts video så gav jag upp alla hopp om War Z

Visa signatur

Proccesor:i5 3450 3,1 Ghz Grafik:GeForce GTX 650Ti 2GB Moderkort:MSI Z77A-G43 ATX Chassi:NZXT Source 210 Elite The voltage :D :Be quiet! Pure power L7 530W Bronze 80+ RAM:Corsair 8GB 1333Mhz HDD:1TB Western digital blue Skärm:BenQ 21,5 LED

Permalänk
Skrivet av LeVvE:

Vilken normal människa skulle vilja ha något med War Z och göra?

Skrivet av 420GBGlass:

Sen jag kollade på TotalHalibuts video så gav jag upp alla hopp om War Z

Det är väll upp till var och en att välja?..

Ska han inte får spela WarZ om han tycker att det är roligt?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Om han vill spela WarZ så är det upp till honom. ett tips är att köpa under steam rean? kanske kommer ett bra erbjudande. Det är ändå lite pengar. Du behåller ändå inte dina saker från Guest pass tror jag om du inte använder samma inloggningsuppgifter.

Visa signatur

Stationära : |Fractal Design R4 | |AMD 1090t| |Asus M4A87TD| |Corsair CX 600W| |XFX 7970 Ghz| |Corsair Vengence 8gb| |Corsair Force 3 120gb|

Permalänk
Medlem
Skrivet av hannesboey:

Om han vill spela WarZ så är det upp till honom. ett tips är att köpa under steam rean? kanske kommer ett bra erbjudande. Det är ändå lite pengar. Du behåller ändå inte dina saker från Guest pass tror jag om du inte använder samma inloggningsuppgifter.

Det är borttaget från Steam, läser ingen nyheter eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Det är borttaget från Steam, läser ingen nyheter eller?

Jo, läser inte så mycket om spel. Läser mest ekonominyheter och vanlig tidningar...

Visa signatur

Stationära : |Fractal Design R4 | |AMD 1090t| |Asus M4A87TD| |Corsair CX 600W| |XFX 7970 Ghz| |Corsair Vengence 8gb| |Corsair Force 3 120gb|

Permalänk

När din gästnyckel går ut kommer det upp en ruta där du kan köpa de riktiga:)

Och till er som har sett den där videon, den är väldigt missvisande.. Spela spelet själva innan ni dömer det:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av legendery:

När din gästnyckel går ut kommer det upp en ruta där du kan köpa de riktiga:)

Och till er som har sett den där videon, den är väldigt missvisande.. Spela spelet själva innan ni dömer det:)

Den videon visar hur spelar fungerar till 100%.

Permalänk
Medlem

Ett bra spel men hackers har förstört det !

Permalänk
Medlem
Skrivet av linusl98:

Ett bra spel men hackers har förstört det !

Hackers har förstört DayZ också, trend?

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Skrivet av Kvickstick:

Hackers har förstört DayZ också, trend?

Det som är bra med spelet är att zombies sätter lite press på en. Går dock bara att döda med skjutvapen. Allting annat är ju som att kittla en zombie.

Visa signatur

Proccesor:i5 3450 3,1 Ghz Grafik:GeForce GTX 650Ti 2GB Moderkort:MSI Z77A-G43 ATX Chassi:NZXT Source 210 Elite The voltage :D :Be quiet! Pure power L7 530W Bronze 80+ RAM:Corsair 8GB 1333Mhz HDD:1TB Western digital blue Skärm:BenQ 21,5 LED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kvickstick:

Hackers har förstört DayZ också, trend?

Dock vill WarZs ledare inte banna de som fuskar, då de skulle förlora för stora intäkter då. DayZ är en gratis mod, ganska onödigt att jämföra det mot en betald tjänst som potentiellt kostar flera hundralappar med både ett pris för spelet och saker som kan köpas i det också. Om man betalar för något bör man förvänta sig mer service än ett gratis spel, inte mindre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Dock vill WarZs ledare inte banna de som fuskar, då de skulle förlora för stora intäkter då. DayZ är en gratis mod, ganska onödigt att jämföra det mot en betald tjänst som potentiellt kostar flera hundralappar med både ett pris för spelet och saker som kan köpas i det också. Om man betalar för något bör man förvänta sig mer service än ett gratis spel, inte mindre.

Flera hundralappar?
Kostar 90 kronor.

TS jo bara köpa en nyckel på warz hemsidan och logga in med ditt gamla konto och knappa in nya nyckeln.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gainsgoblin:

Flera hundralappar?
Kostar 90 kronor.

TS jo bara köpa en nyckel på warz hemsidan och logga in med ditt gamla konto och knappa in nya nyckeln.

Potentiellt kostar flera hundralappar om man köper saker i deras in-game affär som jag skrev. Läste du ens mer än halva meningen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av 420GBGlass:

Det som är bra med spelet är att zombies sätter lite press på en. Går dock bara att döda med skjutvapen. Allting annat är ju som att kittla en zombie.

3 Slag i huve med hammare eller 4 slag med baseball bat dödar en zombie

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Potentiellt kostar flera hundralappar om man köper saker i deras in-game affär som jag skrev. Läste du ens mer än halva meningen?

Ja men finns inget i shoppen man inte kan få från att bara spela så why would you?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gainsgoblin:

Ja men finns inget i shoppen man inte kan få från att bara spela så why would you?

Som sagt igen, potentiellt flera hundralappar. Det finns mycket personer som köper saker i spel då man ibland inte orkar samla in alla saker.

Permalänk
Skrivet av Marcusk:

Som sagt igen, potentiellt flera hundralappar. Det finns mycket personer som köper saker i spel då man ibland inte orkar samla in alla saker.

Då borde LOL kosta en hel del

Permalänk
Medlem
Skrivet av osca_r_00:

Då borde LOL kosta en hel del

Haha +1

Skrivet av Marcusk:

Som sagt igen, potentiellt flera hundralappar. Det finns mycket personer som köper saker i spel då man ibland inte orkar samla in alla saker.

Kanske, problemet med ditt resonemang är väl att det bara finns ett vapen att köpa i shoppen och inga skyddvästar eller väskor.
Vapnet man kan köpa är ytterst dåligt också.