Helgsnack: Julklappstips för SweClockers-medlemmar!

Permalänk
Medlem

Köpte ny dator till mig själv

Visa signatur

MacBook Pro Retina 15" 16GB 256GB

Permalänk
Medlem

Lutar åt en ny (läs nyare) bil någon gång i mellandagarna då min nuvarande skrothög är lite väl rackig

Päronen samt syrran och hennes man får böcker av olika slag

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Själv kommer jag iaf att få en ny armbandsklocka, välbehövligt eftersom den jag har nu slutade att fungera förra veckan. Sen beställde jag själv i veckan även en billigare armandsklocka att ha mer till vardags.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

S27A950D

Beställde en Samsung S27A950D skärm till mig själv från Inet. I lager först i slutet av Januari...

Sen får jag höra av polaren att den fanns på hyllan inne på Siba i Kungsbacka för 3990:- !!! Ingenting på deras hemsida :-/

Jaja, får trösta mig med att jag får en liten kompaktkamera på köpet...

Permalänk
Medlem

Systern min ska få ett spel till sin Nintendo 3DS. Rayman Origins, för att vara mer exakt.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk

Natural Selection 2 till polarn och Metro 2033 till brorsan (som var gratis) xD

Permalänk

Efter några års sparande osv har jag verkligen skämt bort mig i år
Det blev en ny dator och lite spel, och sen ska jag skämma bort mig ännu mer nu när steam har börjat med sin jul-sale.

Visa signatur

- i7 3770K & P8Z77-V Pro - MSI GTX 680 - Vengeance 16GB 1600Mhz -

- The horror... the horror... -

Permalänk
Medlem

Blir nog ett 3DS till mig själv, vill ha Zelda Edition!

Permalänk
Medlem

jag köpe en Dell U2713 till mig själv i klapp + 8Gb minne till ^^

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk

Kan nog tänka mig att Nexus7 är en superbra julklapp för många, unga som gamla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Jag har skrivit till Tomten själv nu och personligen räckt fram din ödmjuka lista. Så det bör komma

Trycker i mig pepparkakor för fullt i hopp om att bli ännu snällare fast det lär nog bara hjälpa mig till den nivån att jag får en brödrost i julklapp som bara har läge 5-9, de lägena som är till för finsmakare av kol

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk
Inaktiv

Köpte Battlefield 3 (PC) till min snåle polare så att vi kan köra team-play.

Permalänk

Till mina nära o kära.. nae, köpte en Msi laptop till min syster och en 740 med 300 häst på bakhjulen till mig Feelin' kinda' good 'bout myself.

Permalänk
Medlem

Blir till att byta ut den super slöa 5400 rpm disken i farsan ee pc asus 1215b till en 60gb Intel 520 SSD.

Permalänk
Medlem

Blev en 7a till fam och en 4a till mig själv. Nexus då asso

Permalänk
Medlem

Blev en Yamaha 450-11 till mej sj

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

* Fractal Meshify 2/TG Light Tint * MSI Z490I Unify * Intel i5 10600KF+Alphacool Eisbaer Aurora 360 Digital RGB * Corsair Vengance 16GB * MSI 2080 Ventus V2+Bykski Full Coverage GPU Water Block * Samsung 840 250gb SSD * Corsair GT 120GB SSD * Corsair RM750X 80+ gold * Benq XL2420T * Benq G2420HD * Roccat Kone XTD * QPAD MK-85 Pro * Steelseries 840 *

Permalänk
Medlem

Det blir THQ paketet på steam-rean till brorsan, kvantitet före påkostat
I dessa internet-dagar kan det löna sig att julhandla sent

På steam kan man fynda till hela familjen

Visa signatur

"Ah vi kör mest omkring i vår bil å så." - Polisen, den så kallade tredje statsmakten. (Varan-TV)

Permalänk
Medlem

Morsan behövde en ny telefon, så det blev en Samsung S3 mini till henne. Sen kom jag på den lysande idén att om sambon får en likadan så slipper jag hantera supporten

Till mig själv blev det lite smågodis från autopartner.se, bl.a. en Nine Eagles Quadcopter:
http://www.youtube.com/watch?v=8K2mxUYDKp8
http://www.youtube.com/watch?v=sLPcUxsNC9E

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Medlem

Robotdammsugare till mina gamla föräldrar

Permalänk

Fick bli lite julklappar till mig själv!
Ett Steel Series 6G v2 med röda Cherry MX brytare och ett Corsair Vengeance 2000 headset, aldrig mer sladd!

God Jul på er!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc. CPU:Intel Core i5 3570K @ 3,8 Ghz Moderkort: Asrock Extreme 4 GPU: MSI Geforce GTX 660ti PE. PSU: be quiet! Pure Power L8 630W SSD: A-DATA Premier Pro SP900 128GB. HDD: WD Caviar Blue 500GB + Seagate 1TB RAM: Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP
CPU Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO

Permalänk
Avstängd

lite ot kanske? kommer det en special panel snart

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Avstängd
Skrivet av thexps:

Fått en son, bästa julklappen någonsin.
Vi kommer hem från sjukhuset idag och då väntar ännu en julklapp från mig själv i form av ny dator från inet

Skickades från m.sweclockers.com

<3

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

Blev en Samsung 840 Pro 256GB, En Joystick och en Asus RT-N56U Router den här julen:)

Visa signatur

|Chassi: Phanteks P400S | CPU: i9 9900k, Corsair H90 | GPU: 2x GTX 980 @ 1450/8000MHz | RAM: 16GB Corsair LPX @ 2400mhz | PSU: Corsair AX850 med MDPC-X sleeve | Mobo: Asus Z390-F | SSD: Samsung 840 Pro 256GB, Samsung 860 EVO 500GB| HDD: Samsung F1 640GB, WD Blue 1TB |

Permalänk
Medlem

det blev renovering av kök och ett sovrum för min del haha

Visa signatur

[Nanoxia Deep Silence 1][Intel i5 2550K] [ASUS P8Z77-V [16Gb DDR3 G.Skill Ripjaws X] [OCZ Agillity 3 90GB] [WD Black 1.0TB] [XFX HD7970 DD GHZ-Edition] [LG 27" IPS] [BOSE 2.1 system] [BeQuiet Straight Power 680W 80+ Gold Modular] [Qpad QH-90 Headset]

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweezy:

Blev en Samsung 840 Pro 256GB, En Joystick och en Asus RT-N56U Router den här julen:)

Åhå, tänker du prova kryypteringen på 840 Pro'n? Vore trevligt att höra hur det funkar

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hurtigbullen:

Åhå, tänker du prova kryypteringen på 840 Pro'n? Vore trevligt att höra hur det funkar

Hade inte tänkt att göra det direkt, men någon gång inom snar framtid blir det nog av! Kan slänga iväg ett PM med resultatet

Visa signatur

|Chassi: Phanteks P400S | CPU: i9 9900k, Corsair H90 | GPU: 2x GTX 980 @ 1450/8000MHz | RAM: 16GB Corsair LPX @ 2400mhz | PSU: Corsair AX850 med MDPC-X sleeve | Mobo: Asus Z390-F | SSD: Samsung 840 Pro 256GB, Samsung 860 EVO 500GB| HDD: Samsung F1 640GB, WD Blue 1TB |

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna ta emot alla tips jag kan få.. har 6 personer jag behöver köpa till och min budget är 500kr totalt. alltså ungefär 50kr per person.
Alla tips är välkomna!

Visa signatur

Chassi: FD Meshify 2 Compact - Mobo: Asus PRIME Z590-P - CPU: Core i7 10700 - Kylare: Noctua NH-D14
Grafik: RTX3070 - Minne: 2x16GB HyperX DDR4 3200MHz CL16
Lagring: Samsung 970 EVO Plus 2TB - Nätagg: Seasonic FOCUS GX 650W Skärm: ASUS PG279Q 27" 1440p 144Hz G-Sync

Permalänk
Medlem

Julmorgorgonen börjar med att grabben kräker ner sängen. Yay....
Så vi stannar hemma. Skulle varit hos mamma ikväll, men hon ska opereras nästa vecka, så hon får inte smittas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Julmorgorgonen börjar med att grabben kräker ner sängen. Yay....
Så vi stannar hemma. Skulle varit hos mamma ikväll, men hon ska opereras nästa vecka, så hon får inte smittas.

Oskön start på dagen, segt när folk blir sjuka på julafton, själv har jag feber och är inte speciellt pepp på att fira jul idag men jag får nog göra så gott ja kan

Visa signatur

Hur lång en minut är beror på vilken sida av toalettdörren man står

Permalänk

Blev då en ipad 4th gen, åt sambon.. å ett gäng leksaker till döttrarna. äldsta fick en Hello Kitty dator, de kan ju nämnas!

Visa signatur

CM NR200P | AMD Ryzen5 3600 | 5700 XT | 64GB DDR4 | 1080p@165HZ