Vad tänker ni köpa på mellandagsrean?

Permalänk
Medlem

Vad tänker ni köpa på mellandagsrean?

Ja hej..
Nu när mellandagsrean snart är här så undrar jag vad ni tänker göra för fynd, kan vara vad som helst.
Själv så tänker jag köpa ett 7950 eller 7970 om det blir riktigt billigt.

God Jul!

Visa signatur

[ i7 3930k @ 4,1GHz. Asrock x79 Extreme4. Team Group Red 16gb DDR3 2133MHz. EVGA GTX 1070 Hybrid. Adata 120gb SSD. Corsair AX850. Be Quiet! Dark Base Pro 900. Asus ROG Swift PG279Q. Harman Kardon 730. Fostex T20RP. Technics SL-1200MK3D]

Permalänk
Medlem

Behöver en 2:a skärm, så håller ögonen ute efter en billig skärm. Gärna under 1000:-

Permalänk
Medlem

Kommer inte ihåg men har inte mellandags rea bara vart rent påhitt till och från?

Om inte annat så kanske det blir 3DS XL.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Satsar på en ssd. Gärna Samsung 840.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

En vanlig intern HDD på 3TB eller större , ev en bluray spelare till datorn också.

Permalänk
Medlem

Letar egentligen inte efter något speciellt.
Men med nog låga priser så kan det ju hända att man slår till på något
Så kommer ju i alla fall övervaka forumet och nätet då och då.

Dock hade väll ett trådlöst tbord samt nån smidig lösning så man kan styra ljudet från datorn mellan högtalare och headset.

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem

Det blir inget särskilt jag letar efter i år. Köpte ett par bra promenadskor till backpackerresan för någon dag sen då det nästan var halva priset redan. Ett par bra sandaler om det nu finns några vid den här årstiden och ett par bra och tunna byxor ska jag väl försöka hitta också. Och en bra och smidig alarmklocka. Bra att ha-saker till resan helt enkelt.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Ingenting. Är pank. Köpte Wii U + en panasonic VT50 för några veckor sedan.

Permalänk

Blir en sonos play3 och en sonos connect & en sonos bridge

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Ny dator tänkte jag mig om priserna på komponenter droppar nåra kronor.

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem

Hade nog tänkt mig köpa en ny dator, kan behövas om man kollar sig :3

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Blir kanske en tripp till steam

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Brukar inte vara så mycket till rea om jag minns rätt.
Dyker det upp billiga möss och musmattor så kan jag dock tänka mig att köpa lite. Gillar att testa sådant.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Ingenting, vad jag vet. Vill inte ha några mer prylar just nu.

Permalänk
Medlem

7970/gtx 680 om det finns för rimligt pris. Ny musmatta och mus till jobbet. Ett topre med div keycaps och annat kul. Sen är jag sugen på en ny TV men kan aldrig bestämma mig om en tv för 4-6 k är värt det eller om jag måste köpa nåt för 15+k.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem

Ingenting.

Behöver inget i nuläget.

Behöver jag något köper jag det oavsett rea.

Hur mycket rea det nu kan vara på ex vis elektronik som redan är så prispressat att kedjorna går med förlust ?

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Hedersmedlem

Är det ingen som lyssnat på senaste podcasten? Emil och Jonas kom ju med bra tips om vad man ska kika efter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Blir kanske en tripp till steam

Skickades från m.sweclockers.com

Blev portal + portal 2 bundle för 110 spänn typ, blir nog skitkul!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Hade varit trevligt med en beg. bil, årsmodell 2004 och nyare för ett riktigt, riktigt bra pris. Men lär inte hitta det.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

Ett SDXC kort på 64GB.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Entusiast

En Samsung S2 till äldsta flickan... utöver det blir det nada. Det kommer ju en månad som heter januari också

Permalänk
Medlem

Det blev inget under mellandagsrean. Jag håller på att spara pengar till att min Saab 9000 -94 eller köpa ny. vet inte vad det blir eftersom att växellådan på bilen rasat och måste bytas.

Skickades från m.sweclockers.com