bästa webläsaren för android plattor?

Permalänk
Avstängd

bästa webläsaren för android plattor?

vilken av dem alla tycker ni? sitter med original läsarn nu och vill ha tips på någon bättre om det finns? chrome har jag provat men den kändes seeeg

Permalänk
Medlem

kanske opera?

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem

Smaksak men jag kör Opera på datorn och på plattan.
Chrome är också bra på plattan och kör du chrome på datorn är det ett stort plus.

Glöm firefox är buggig, jävligt och tar en helvetes massa prestanda. Äter också upp ditt batteri som skinka under julafton.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Avstängd

Kan säga att dolphin känns grymt jävla bra:-)

Permalänk
Entusiast

Fick en androidlur igår och själv så tycker jag att Chrome fungerar utmärkt, precis som på PC

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Kör på Dolphin, fungerar kanon

Permalänk

Jag föredrar Chrome. Jag tycker att Opera är dåligt i layouten på plattor, och Dolphin har aldrig tyckt om mig

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BrutalOddball:

Jag föredrar Chrome. Jag tycker att Opera är dåligt i layouten på plattor, och Dolphin har aldrig tyckt om mig

Kände samma för opera, chrome slutade svara ibland mkt irriterande
Dolphin har flytit på som en oljad blixt för mig nu sen jag startade den

Permalänk
Medlem

Absolut Dolphin! Opera är helt okej och om du ska välja mellan Chrome och Firefox så ska du ta Chrome.

Visa signatur

Dator: Chassi: Anidees Crystal Cube Lite CPU: 5900x & Noctua NH-D15 RAM: 32GB DDR4 GPU: Asus RX 7900 XT OC Nätagg: Corsair RM 1000X OS: Windows 11

Permalänk

Jag kör Chrome på min Nexus 7 med Adblock!

Permalänk

Jag använder Firefox, men det är bara pga. det oslagbara stödet för addons samt sync. Annars hade jag nog kört Dolphin Beta

Permalänk
Medlem

Jag kör också dolphin, funkar kalas gött.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Avstängd

Har Opera på alla mobiler.
Fast det är på Nexus7 Opera gör sig bäst.
En litet irritationsmoment är dock att på mobilerna är Operas menyrad längst ner på skärmen men på Nexus7 finns menyraden högst upp.
Antagligen bara en inställningsfråga.

Visa signatur