Fråga ang Ipad mini Wifi.

Permalänk
Medlem

Fråga ang Ipad mini Wifi.

Kan man surfa i bilen på en Ipad Mini Wifi med internetdelning från en iphone 4s?!

Mvh M

Permalänk
Medlem

Jag kan det med en Ipad 4. Borde ju gå med en Mini

Permalänk
Medlem

Funkar utmärkt.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem

fungerar utmärkt om du har sändning.

Permalänk
Medlem

Ja

Visa signatur

7800X3D
4090 G OC

Permalänk
Medlem

Tackar för svar:)

Permalänk
Jubileumsmästare

Fast ett tips.
Dock kanske bara ja upplever de, men sammankoppla dom genom Bluetooth. Är på resande fot, och har upptäckt att parkoppla via Bluetooth blir mycke stabilare. För när ja lät Ipaden vara ett tag och sen tog fram den igen så hade delningen via WiFi avbrutits och jag var tvungen att sluta dela och sätta på delningen så funkade de igen. Sen testade ja me Bluetooth och de använder ja mig enbart av nu.
Mvh.

Visa signatur

You have come a long way, baby!

Permalänk
Skrivet av BumBumX:

Fast ett tips.
Dock kanske bara ja upplever de, men sammankoppla dom genom Bluetooth. Är på resande fot, och har upptäckt att parkoppla via Bluetooth blir mycke stabilare. För när ja lät Ipaden vara ett tag och sen tog fram den igen så hade delningen via WiFi avbrutits och jag var tvungen att sluta dela och sätta på delningen så funkade de igen. Sen testade ja me Bluetooth och de använder ja mig enbart av nu.
Mvh.

Ja blutooth är en fördel, dels är det lite strömsnålare och sen har Apple en tidsgräns om du delar från en I enhet via wifi att hotspoten stängs ner efter 90 sekunder om ingen aktivitet sker.

Permalänk
Medlem

Ok va bra att veta, så skönt med erfarenheter från andra:) Tack!