Bästa krigsspelet idag?

Permalänk
Medlem

Bästa krigsspelet idag?

Hallåjj!

Ja, vilket är de bästa krigsspelet idag? (eran åsikt)

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C Svart | Moderboard: ASUS PRIME Z370-A | CPU: Intel Core i5 8600K 3.6 GHz 9MB | CPU-Kylare Noctua NH-D15 | RAM: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance | GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming | HDD: WD Black 500GB 7200rpm | SSD: Samsung 840 Pro 128GB | PSU: Corsair HX 650W 80+ Gold Modulär

Permalänk
Medlem

typ fps eller rts spel???
om du menar fps så såger jag bf3 eller arma 2 !

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3570k, GPU: Asus780 , PSU: Corsair AX 750w Gold, RAM: Corsair Vengeance 2x4 GB, Chassi: NZXT H440, MOBO: Asus Sabertooth Z77, SSD: Intel 330 180GB, HDD: Seagate barracuda 1TB, Skärm: Benq XL2411T, Diverse annat: Razer Naga 2014, Sennheiser pc 360 G4ME

Permalänk
Medlem
Skrivet av 98olllin:

typ fps eller rts spel???
om du menar fps så såger jag bf3 eller arma 2 !

Aa fps!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C Svart | Moderboard: ASUS PRIME Z370-A | CPU: Intel Core i5 8600K 3.6 GHz 9MB | CPU-Kylare Noctua NH-D15 | RAM: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance | GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming | HDD: WD Black 500GB 7200rpm | SSD: Samsung 840 Pro 128GB | PSU: Corsair HX 650W 80+ Gold Modulär

Permalänk
99:e percentilen

Jag tycker Battlefield 3, men Arma 2 är säkert mer verkligt, då det är en simulator. Men mycket i BF3 känns väldigt verkligt också.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Permalänk

Arma 2 med alla dess mods (inte DayZ).

Permalänk

Beror lite på. För vanligt casual gaming Battlefield 3. Ska man lira seriöst i grupp med mick osv finns det andra som t.ex. exemplet ovan.

Permalänk
Medlem

ArmA, utan tvekan. Vill man ha lite mer shooter-aktigt är Red Orchestra lite mer "verklighetstroget".

Permalänk
Medlem

Är det många som lirar Arma II fortfarande?

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av frizzy10:

Är det många som lirar Arma II fortfarande?

Sist jag körde för nån månad sen fanns det en massa servrar. Har man inget emot öststats-folk finns det en hel del att välja på. Vetefan varför så mycket ryssar kör ArmA....

Permalänk

Arma 3

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunatech:

Sist jag körde för nån månad sen fanns det en massa servrar. Har man inget emot öststats-folk finns det en hel del att välja på. Vetefan varför så mycket ryssar kör ArmA....

Undrade bara eftersom det var rea på steam:D Så blev lite sugen

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Arma 2/ när arma 3 kommer ut Eller kanske redan har gjort det ? Har ingen koll. Spelar bara dayz

Permalänk
Medlem

Beror på vad man menar med bästa.
Jag tycker fortfarande att det bästa krigsspelet är Team fortress 2 från 2007 när det gäller intressant och kul gameplay.
Däremot är det samtidigt kanske det sämsta när det gäller realism...

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av HurMycket:

mycket i BF3 känns väldigt verkligt också.

Har du vart ute i krig ofta? Blue tint irl?

Visa signatur

Acer Aspire TimelineX 3820TG - Corsair F60

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leon1:

Har du vart ute i krig ofta? Blue tint irl?

Jag krigar varannan dag så jag kan bekräfta blue tint.

För att svara på TS fråga så säger jag ArmA2 med ACE-modden. Kolla tuben på folk som kör seriöst för att få en uppfattning om det.

Permalänk
Medlem

BF2: PR utan tvekan... Ser inte fancy ut som dagens spel, men det har det som räcker för att komma så nära dagens konflikter i realism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av I Kill:

BF2: PR utan tvekan... Ser inte fancy ut som dagens spel, men det har det som räcker för att komma så nära dagens konflikter i realism.

Kan halla med dar, visst lirar man andra spel, men detta ar ett spel som man forfarande dras tillbaka till.
Visst ar man ett troget BF fan men vissa saker blir man besviken pa med tiden.... inte PR

Visa signatur

Citera för svar!