Permalänk
Medlem

Black ops 2 fel

Hejsan när jag laddar till en bana på black ops 2 så tar det en jävla lång tid och fps droppar från 60 till 1 och sen kommer jag men för mina kompisar står det att jag är inne vad ska jag göra?

Permalänk
Skrivet av zathy:

Hejsan när jag laddar till en bana på black ops 2 så tar det en jävla lång tid och fps droppar från 60 till 1 och sen kommer jag men för mina kompisar står det att jag är inne vad ska jag göra?

Vet inte vad du har för PC, men det kan vara att du har för låg prestanda för att klara av BO2, så lista gätna specsen. Ett annat alternativ är att prova uppdatera drivers till grafikkortet.

Visa signatur

ASUS Crosshair Hero VII Wifi | R7 3700X| ASUS STRIX DCU III GTX980TI| 32 GB DDR4 3200MHz |

Permalänk
Medlem

Har 8 gig ram ett xfx radeon hd 6870 1gb grafikort amd AMD FX-6100 6-Core Processor 1 tb hårddisk

Permalänk
Medlem
Skrivet av zathy:

och sen kommer jag men för mina kompisar står det att jag är inne vad ska jag göra?

Var kommer du...?

//Lasse

Permalänk
Medlem

Är inne i gamet för dom men inte för mig själv alltså där man kan välja class.

Permalänk
Skrivet av zathy:

Har 8 gig ram ett xfx radeon hd 6870 1gb grafikort amd AMD FX-6100 6-Core Processor 1 tb hårddisk

Har du provat att uppdatera drivers till grafikkortet?

Visa signatur

ASUS Crosshair Hero VII Wifi | R7 3700X| ASUS STRIX DCU III GTX980TI| 32 GB DDR4 3200MHz |

Permalänk
Medlem

Ja
Det är mkt snabbar laddningpå mw2 och mw3 så där funkar det och jag har testat ominstallerat spelet

Permalänk
Skrivet av zathy:

Ja
Det är mkt snabbar laddningpå mw2 och mw3 så där funkar det och jag har testat ominstallerat spelet

Har du provat stänga av anti-virus/brandvägen, bara en vild gissning men de kanske blockar inetnet för spelet.

Visa signatur

ASUS Crosshair Hero VII Wifi | R7 3700X| ASUS STRIX DCU III GTX980TI| 32 GB DDR4 3200MHz |

Permalänk
Medlem

Funkade tyvärr inte