Min Barbar [Hur förbättra? Har ~300k att spendera — mod]

Permalänk

Min Barbar [Hur förbättra? Har ~300k att spendera — mod]

Jag undrar vad jag ska förbättra på min barbar så den blir så bra som möjligt (inte saker för 60m eller nått) har runt 300k just nu ) startade med kontot för inte så länge sedan. http://eu.battle.net/d3/en/profile/SgtLanza-2316/hero/2295034... haha oj hade den i en fllik o skulle länkat den (hade den uppe innan jag började med inlägget :P, men var stressad till kompisen)

§3.1
Permalänk
Medlem

Vapen med så hög dps som möjligt, svårt utan en profil....

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

The Best There Is, The Best There Was And The Best There Ever Will Be!!!!!!

Permalänk
Avstängd

Inte ett skit.

Visa signatur

Acer Aspire TimelineX 3820TG - Corsair F60

Permalänk
Medlem

Sådana här trådar e idiotiskt att skapa, dels finns d redan en tråd där d frågas efter förbättringar o tips för i princip varje klass

Sedan så måste du ju länka din profil från battle.net så vi kan se vad du har för saker nu

Känns som admin borde ta bort denna tråden

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk

Så nu är den uppe, sorry för att jag glömde (förklarade i min edit).

Permalänk
Medlem

med din budget är det inte ens lönt att försöka.

Permalänk
Medlem

För 300k är det svårt uppgradera. 500k lägger jag nu enbart på vapnet på mina fyra lvl50 vardera för att de ska nå 60 snabbare.
Skulle byta ut head, torso och shoulders först, i den ordningen.
Annars, samla ihop till första millen och spendera den på något som gör ordentlig skillnad. Om du har svårt med mf så kan du alltid satsa på trading, köpa till underpris och sälja till överpris, men det är inte lika kul och kan gå långsammare om man saknar tur.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Skrivet av HazZarD:

med din budget är det inte ens lönt att försöka.

Ska köpa 20m via någon sida (vet bara inte vilken än)

Skrivet av Alakai:

För 300k är det svårt uppgradera. 500k lägger jag nu enbart på vapnet på mina fyra lvl50 vardera för att de ska nå 60 snabbare.
Skulle byta ut head, torso och shoulders först, i den ordningen.
Annars, samla ihop till första millen och spendera den på något som gör ordentlig skillnad. Om du har svårt med mf så kan du alltid satsa på trading, köpa till underpris och sälja till överpris, men det är inte lika kul och kan gå långsammare om man saknar tur.

Det jag skrev till honom. Men vad tycker ni om mitt vapen? Köpte det för 800k var det värt det? Tycker Critt dmg var rätt nice.

Permalänk
Medlem

Du måste verkligen skaffa saker med critchance. Som jag kan se det har du just nu typ 10 critchance när du borde ligga på 40-50 minst. Critdmg börjar vara runt 3-400 och mest tanke på att du köpt en långsamt 2-h borde du skaffa rejält med attack speed. Iaf så du har 1.3 attacks. Per second minst. bara att börja samla guld

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk
Skrivet av palusa:

Du måste verkligen skaffa saker med critchance. Som jag kan se det har du just nu typ 10 critchance när du borde ligga på 40-50 minst. Critdmg börjar vara runt 3-400 och mest tanke på att du köpt en långsamt 2-h borde du skaffa rejält med attack speed. Iaf så du har 1.3 attacks. Per second minst. bara att börja samla guld

Skickades från m.sweclockers.com

Kan du säga på ett ungefär vad jag ska ha för stats på allting förutom vapnet då.

Permalänk
Medlem

Bracers - strength, vit, 5-6 critchance.
Helm - strength, 5-6 critchance , socket
Gloves -strength, 8-10 critchance, 30-40 critdmg.

Sen allress så mkt du har råd med såklart, räcker att ligga runt 5-600.

Gärna 2 enhands vapen med sockets så kan du plocka ut bra mycket mer critdmg.

Sen såklart attack speed på allt som går. Du får ju börja någonstans. Allt har man inte råd med på en dag.

Ändra dina passiva skills. Ruthless och weaponmaster och bloodlust.

Har nog själv lagt 500 miljoner minst på min barbar. Har för närvarande 55% attack speed, 58 critchance och ca 450 critdmg.

Men har tagit 450 timmar och en sur sambo med

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk
Skrivet av palusa:

Bracers - strength, vit, 5-6 critchance.
Helm - strength, 5-6 critchance , socket
Gloves -strength, 8-10 critchance, 30-40 critdmg.

Sen allress så mkt du har råd med såklart, räcker att ligga runt 5-600.

Gärna 2 enhands vapen med sockets så kan du plocka ut bra mycket mer critdmg.

Sen såklart attack speed på allt som går. Du får ju börja någonstans. Allt har man inte råd med på en dag.

Ändra dina passiva skills. Ruthless och weaponmaster och bloodlust.

Har nog själv lagt 500 miljoner minst på min barbar. Har för närvarande 55% attack speed, 58 critchance och ca 450 critdmg.

Men har tagit 450 timmar och en sur sambo med

Skickades från m.sweclockers.com

Mitt 2h gillar jag så tvivlar på att jag kmr byta ut den. Jag kmr köpa 100m tror jag så utifrån det kmr min barbar byggas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ströbröd:

Mitt 2h gillar jag så tvivlar på att jag kmr byta ut den. Jag kmr köpa 100m tror jag så utifrån det kmr min barbar byggas.

Din 2h är för kass för att att gynna dig nått vidare. Ska du köra 2h satsa på en skorn istället så du får ut lite critdmg.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|