Permalänk
Medlem

Borderlands 2 fryser

Hej folks. Igår köpte jag BL2 på steam-rean. Jag laddade ner spelet igår och körde det en gång för att allt skulle skapas, då fungerade allt felfritt.
Men idag då jag skulle köra co-op med min bror så hann spelet frysa. Det hela sker efter 2k, gearcog och nvidia loggorna då spelet ska ladda inför menyn. Datorn fryser helt och jag tvingas trycka på power-knappen. Jag har provat med att ändra grafikinställningarna och installerat om spelet utan framgång.

Kör med i7 3770k, Intel HD4000. (Funkar för andra så varför inte för mej?)

Fråga gärna om ni behöver mer info...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

5900X || GTX3080 || Impact DTX || 32GB RAM @ 3600MHz || Custom Loop i Lian Li Tu150 ||

Permalänk
Medlem

Har du uppdaterat till senaste drivrutiner?

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Så du spelar alltså med din processors inbyggda grafik, du har inget dedikerat grafikkort?

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Har du uppdaterat till senaste drivrutiner?

Japp.

Skrivet av MoNkeY-05:

Så du spelar alltså med din processors inbyggda grafik, du har inget dedikerat grafikkort?

Nej det jag hade dog, men ska nog köpa ett i slutet av månaden eller i slutet av februari, är nämligen bortrest i 2 veckor.

Visa signatur

5900X || GTX3080 || Impact DTX || 32GB RAM @ 3600MHz || Custom Loop i Lian Li Tu150 ||