Filmer med vildmarksmiljö.

Permalänk
Medlem

Filmer med vildmarksmiljö.

Äntligen har tjejen åkt iväg och tagit alla 40 year old virigins, friends with benefits, justin beibers, sandra bullocks och vad allt nu är med sig!

Jag söker nu filmer med vildmarksfokus. Gärna snö och kyla. Problem som uppstår ska vara t.ex. att dieselgeneratorn slutar fungera. Man hittar vargspår. Någon okänd som kasta.

The Grey såg vi senast och hon hatade den och jag älskade den. Övernaturligt är helt ok, utomjordingar likaså, typ the thing. Men är den verklighetstrogen och långsam gör det inget. Spelar heller ingen roll om det är cowboys som skall överleva en vinter eller en polarexpedition som smälter is med lasergevär.

Någon som har tips på filmer som kanske passar mig? Verkar som allting som börjar på "the".

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Cool! Into the wild är min favoritfilm ever, men inte lika insvepande i miljöerna som jag önskar.

The Way Back kommer jag ihåg att vi spånade om att jag ville se förut men käringa ville inte, hade glömt den!

Permalänk

Kolla in The Hunter, gillade den skarpt!

http://www.imdb.com/title/tt1703148/

Permalänk
Medlem

Alive är ju en classic!

http://www.imdb.com/title/tt0106246/

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Shoot to Kill

Cliffhanger

The Grey

Edit/Oops, du hade visst sett "The Grey" redan .. /Edit.

Permalänk
Medlem

Hmm trodde jag kunde komma på fler titlar men här är ett par iaf som inte nämnts.
Call of the wild (skriet från vildmarken) gammal 70tals rulle
The Bear

Visa signatur

"Bättre att tiga och vara en misstänkt idiot, än att tala och undanröja alla tvivel"
Skriver jag konstigt eller osammanhängande, så beror det på koffeinet.

Permalänk

Touching the Void får ni inte missa!

IMDB

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB