Permalänk
Medlem

Har väntat på att få min vara skickad i 3 arbetsdagar utan framgång =/ står varorna packas och har gjort så sedan den 30/12.

Edit; Varan är nu skickad. Bättre sent än aldrig.

Permalänk
Medlem

När får ni in: http://cdon.se/hemelektronik/asrock_z77_extreme4_intel_z77_4x... ?

tänkte precis beställa så e den slut!...

Visa signatur

| Ryzen 1700 @ 4.0 ghz | Asus PRIME X370-PRO | 32 GB Corsair Vengeance LP 3000 mHz | Gigabyte GTX 770 2-way SLI | BenQ XL2410T, 5x AOC e2460SDA | Fractal design R5 | https://i.imgur.com/rjO3bLw.jpg

Software developer

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Angående filtreringen så håller jag med om att den är rätt klumpigt uppbyggt i dagsläget för just datorer och datordelar. Vi kommer så småningom att köpa in våra specar från ett externt företag likt de flesta andra återförsäljarna och distributörerna redan gör idag. Tillsammans med den implementeringen kommer även en bättre filterfunktion att utvecklas. Personligen ser jag veeeerkligen fram emot det då jag är helt säker på att det kommer att underlätta en hel massa för våra kunder (och mig själv, hehe).
Under just bärbara har vi faktiskt tidigare haft samma filtrering/menysystem som under skärmar, osäker på varför det plockats bort. Jag kollar med ansvarig om varför och ifall vi kan få tillbaka den tills vidare.
Har också vidarebefordrat din kommentar på namn till skärmansvarig. Även där håller jag helt och hållet med dig, det är viktigt att få det enhetligt för att hitta. Jag försöker själv reda ut just den biten på komponenter sen en tid tillbaka, men det ligger som ett sidoprojekt när det blir en stund över. =/

Konstruktiv kritik uppskattas alltid, stort tack!

MVH Josefin

Tack för ett riktigt bra utförligt svar och jag ser verkligen fram emot när ni får ordning på detta!
När de är klart tror jag inte de ska krävs så mycket mer för att ni ska bli årets datorbutik i framtiden

Mvh Mathias Svanberg

Visa signatur

Chassi:Thermaltake Level 10 GT CPU:AMD FX-8150 8x4,4Ghz CPU Kylare:Corsair H80 MB:Gigabyte GA-990FXA-UD3
RAM:Corsair Vengeance 4x4GB 1600Mhz GPU:Radeon hd6950 2GB PSU:Corsair HX650w
System disk: Samsung 830 128GB Lagring:WD 1TB, WD 320GB
Skärm: Samsung B2330, LG 47lv355n Ljud: Jamo PP3000

Permalänk
Medlem

Hej jag gjorde en beställning 26/12, har sagt ej levererad fram till igår(tror jag).
Nu står det ingenting längre, som om ordern vore avbruten eller liknande.

Hoppas ni kan ta en titt på detta.
Ordernummer: 36973977

Permalänk
Medlem

Hej! Mamma ska köpa en ny dator och har hittat en laptop på eran hemsida.

http://cdon.se/hemelektronik/acer_v5-471-32364g32mabb_i3-2367...

Är den jag tänkt. På hemsidan är det amerikanskt tangentbord, kommer den med svenskt tangentbord? vIll bara vara på den säkra sidan.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av marm0t:

Hej! Mamma ska köpa en ny dator och har hittat en laptop på eran hemsida.

http://cdon.se/hemelektronik/acer_v5-471-32364g32mabb_i3-2367...

Är den jag tänkt. På hemsidan är det amerikanskt tangentbord, kommer den med svenskt tangentbord? vIll bara vara på den säkra sidan.

Mvh

Tangentbord och datorer i Sverige kommer alltid med svenskt tangentbord om det inte står något annat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Tangentbord och datorer i Sverige kommer alltid med svenskt tangentbord om det inte står något annat.

Man vet ju aldrig med CDON, vill dessutom minimera chansen att behöva ha o göra med deras kundtjänst, som jag hört ska vara under all kritik

Permalänk
Medlem

Beställde mist of pandaria den 27 dec. Kom i brevlådan idag och jag såg fram emot en hel helgs lirande.
Till min fasa dyker Jurasic Park samlarboxen i blu ray format upp......
En hel helg åt helvete och besvikelsen är stor.

Vad pysslar era packade med?! Jag menar, det enda som ev liknar mist of pandaria är formatet på paketet, men det är det enda. Läskunnigheten verkar vara på topp...?

Grymt besviken.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Beställde får ganska exakt två månader sen en Belkin Move väska från er när ni hade kampanj på den. Fortfarande inte sett röken av den. Kontakta supporten 2012-12-16 och fråga när den kunde tänkas komma in i lager och fick som svar att den beräknades komma in 2012-12-17... men såhär i efterhand känns det som att det bara var taget ur luften.

Artikelnummer: 5020822090

Skulle man kunna få ett mer korrekt svar på när ni kan få hem den?

Visa signatur

Stationära | Define 7 Compact | RM750x White | X570S AERO G | Ryzen 5 5600x | NH-D15 Chromax | Flare X 4x8GB 3200MHz | RTX 4070 Super | MP600 1TB | 980 1TB | A2000 1TB | 970 EVO 500GB | 850 EVO 500GB |
Acer X34A + 2x Dell U2719D | Wave 1 | Arctis Nova Pro Wireless |
Laptop | Macbook Air M1 2020 | 16GB | 256GB |
3dkatten.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Förstår att det kan vara frustrerande, särskilt om man mailat preciiiis efter man lagt beställningen och det tar några timmar innan någon kollar på mailet och då är det försent. Funktionen är åtminstone uppe för diskussion internt här, men vi har en del andra projekt som prioriteras.

MVH Josefin

Det är ju långt ifrån bara detta problemet ni har! (dvs några timmar innan mailet blir läst)
Det kan ju vara ett paket som någon vill ändra,avbeställa men status har ändrats till "packas" och då går det inte MEN sen tar det en vecka innan det verkligen skickas.

Skrivet av j0nathan:

Beställde ett grafikkort 2012-12-28 från CDON.com. Under ordern står det fortfarande "Varorna packas", det har gått en vecka idag.
Igår bad jag dem att avbryta beställningen, alltså strunta i att skicka den.
Fick som svar att det gått för långt i deras system för att den ska kunna avbokas, jag ombads kvittera ut paketet och skicka tillbaka det, och sedan vänta 5 arbetsdagar för att få tillbaka pengarna.

Om ni nu haft en vecka på er att packa mitt stackars grafikkort men inte lyckats, är det då inte rimligt att man får avboka det, ni har ju inte ens skickat det!

Om dom nu trots allt skickar detta kortet är det verkligen det sista köpet man gör på CDON!
Är det inte längre Order i Helsingborg som sköter era leveranser?

CDON har ju satt detta i system och då troligen för att dom tror att dom tjänar pengar på det och inte får dåligt rykte.
Dvs så fort status ändras till "packas" (vilket egentligen betyder att det har skickats till lagret enligt Josefin,Edin här i tråden) och problemet är att ALLT skickas till lagret så fort det går ÄVEN om varor inte finns i lager,etc så det kan ta veckor innan dom skickar ut något och under den tiden går det inte att ändra heller avbeställa ordern.
Detta hade ju inte varit i närheten av detta stora problem om bara ordrar där varor som FINNS i lager skickas vidare.

Skrivet av CDON.COM:

Hej hej
Som jag tidigare sagt är det ingen liten process att ändra detta för alla våra lager, men vi försöker definitivt komma på en vettig lösning.
MVH Josefin

Jo jag vet petar bara lite på den sovande björnen
(heller är det en komatos björn? det känns nästan som det då det nu har tagit över 1,5år att ordna detta!)
Tyvärr så förväntar jag mig inte att detta ska lösa sig inom ett par år för CDON då jag tror att CDON faktiskt tycker att det är en bra ide och tror att kunderna ska behålla det mesta som skickas i alla fall och att det inte ger dåligt rykte (vilket det gör).
Med andra ord CDON "tror" att dom tjänar pengar på denna "finess".

Vad jag däremot är ganska säker är att du Josefin och troligen Edin med vet om att ni förlorara på detta i det långa loppet men att ni inte får något gehör överhuvudtaget från idioterna längre upp i rankningen.
Förhoppningsvis så orkar ni att fortsätta bråka om detta så att det händer nåt någongång men jag har inga stora förhoppningar om det tyvärr :(.
Keep up the good work Josefin! :=)

Dom gånger jag handlat av CDON så har jag använt 15% koderna (utom första då var det bara 5% som användes).
Som det är NU med deras sytem och den ganska ojälpsamma kundtjänsten (förutom här på swec av Josefin och förut Edin) som ofta tar längre tid än utsatt på sig att svara,etc så är det enligt mig inte ens värt att använda 5% utan jag handlar tyvärr hellre dyrare på annat håll om inte det jag vill ha finns på 15% listan.

Bör det inte vara så att man VILL vända sig till en butik även UTAN 15% rabatt?
Jag skulle villja göra det då ni är billigast på det mesta även utan rabatt men då behöver ni förbättra er ett snäpp (och då menar jag inte bli bättre än inet,komplett,dustin,etc på allt utan bara knapra in en bit på deras stora försprång dom har idag).

Slut rantat idag

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Hej Josefin.
Asus RT-N56U, när förväntas ni få in fler och kommer priset som gäller nu kvarstå när ni får in fler?

Permalänk
Medlem

När får ni in Mionix naos 8200 igen?

Permalänk

Inte lite överprisad Eizo Foris FS2332?

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk

Gäller sweclockersrabatten på 5 procent på en eller fler komponenter i en order?

Visa signatur

Silverstone TJ08B-E - Intel 330 180GB - WD Blue 1TB - Corsair VENGEANCE 8GB 1600MHz - i3-3220 - be quiet! Straight Power E9 400W - ASUS P8B75-M LE - XFX Radeon HD 7870 2GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av shadowjolt:

Inte lite överprisad Eizo Foris FS2332?

hm vad är de ens för en skärm?
Det är ju inte den vanliga IPS som alla köper.
Det är denna.
http://cdon.se/hemelektronik/eizo_foris_fs2333_23%22_-_full_h...
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1364100

Det är inte heller VA versionen som utgått.
Så vad är detta för lustig version

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThinZilly:

Gäller sweclockersrabatten på 5 procent på en eller fler komponenter i en order?

http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2B_sweclockers/

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Den där chat funktionen ni har. den kan ni lika gärna lägga ner.
Antingen är den inte igång. Och de gånger man får tag i någon där så är de allmänt otrevliga. Har inte nån kunskap om något.
Men det som är mest upprörande är när man får ett svar att jag tänker inte hjälpa dig med detta.
(dvs inte att jag inte kan elller så för det kan man acceptera. Nej jag tänker inte hjälpa dig med detta...)

Fö så måste jag säga att man känner sig totalt hjälplös och ignorerad. Enda sättet att komma i kontakt med er
och det är som att gå och ställa sig och prata med en brevlåda. Man ställer en fråga så får man vänta ett par dagar (trots att ni garanterar 24 timmar)
för att behöva ställa en följdfråga och sen vänta igen.

Man skriver att man vill bli uppringd men det blir väl för personligt kan jag anta. Det är tryggare att gömma sig bakom en död brevlåda.

Permalänk
Medlem

Hej josefin. Kan du definiera vad en komponent är.
Enligt svenska akademins ordlista är en komponent en beståndsdel.

Försöker man utnytja sweclockers rabatten på tex ett nätverkskort så gäller den inte för att ni inte tycker att det är en komponent.
I dagens sverige med internet osv... hur kan då inte ett internt nätverkskort vara en komponent?

Permalänk
Skrivet av Nivity:

hm vad är de ens för en skärm?
Det är ju inte den vanliga IPS som alla köper.
Det är denna.
http://cdon.se/hemelektronik/eizo_foris_fs2333_23%22_-_full_h...
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1364100

Det är inte heller VA versionen som utgått.
Så vad är detta för lustig version

Det är en äldre version av fs2333 om man säger så

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk
Medlem

Min kompis beställde ett helt datorpaket den 29e och då fanns ALLT i lager och nu veckan efter så kommer delleveranser med först ett chassi som en separat fläkt skulle varit med i enligt packsedeln, sen dagen efter kommer fläkten i ett separat paket, men inga andra komponenter! jättelätt att bygga en dator då. Vi beställde från CDON eftersom det fanns i lager vid tillfället suck...

Permalänk
Skrivet av MVP:

Min kompis beställde ett helt datorpaket den 29e och då fanns ALLT i lager och nu veckan efter så kommer delleveranser med först ett chassi som en separat fläkt skulle varit med i enligt packsedeln, sen dagen efter kommer fläkten i ett separat paket, men inga andra komponenter! jättelätt att bygga en dator då. Vi beställde från CDON eftersom det fanns i lager vid tillfället suck...

Saker packas och skickas från flera olika lager, omöjligt för plockare att "tajma" allt så att allt anländer samtidigt..

Om han tar en titt på själva ordern så borde det ha delats upp så att du kan se vilka delar som kommer ihop och vilka delar som hör till vilket kolli osv.

Angående fläkten så måste du själv nästan förstå att de inte öppnar upp en chassiförpackning bara för att slänga in en fläkt? chassin fraktas alltid separat i sin egna låda.

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem

Pressentkort?

Tjabba CDON, det är så att jag har tänkt beställa lite pressentkort till er för mina Best western poäng. (Har några tusentals poäng över)
Undrar bara det finns ingen gräns på hur många pressentkort man kan skriva in på er hemsida väl när man nu ska beställa något?

Tack för en toppen sida och tack för att ni samarbetar med Best western ^^

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem

Ska du köpa presentkort så kan du nog köpa hur många du vill.
MEN när du ska använda dom så kan bara en "kod" (dvs en presentkortskod heller rabattkod) användas per order.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Ska du köpa presentkort så kan du nog köpa hur många du vill.
MEN när du ska använda dom så kan bara en "kod" (dvs en presentkortskod heller rabattkod) användas per order.

Nej, presentkort kan man använda flera av per order, det är bara rabattkoder och tex 50kr-koder som inte kan användas mer än en per order.

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

Ok då har jag missupfattat det.
Hur är det att kombinera en presentkortskod (ej 50:-) och rabattkoderna då?
Jag antar att det inte funkar.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Ok då har jag missupfattat det.
Hur är det att kombinera en presentkortskod (ej 50:-) och rabattkoderna då?
Jag antar att det inte funkar.

Helt korrekt t.ex SWEC-koderna och en 50-kronorskod kan inte kombineras, men presentkort är bara en annan typ an pengar att betala med.
Enligt information på CDON kan man använda/betala med upp till 10 presentkort på samma order. (http://cdon.se/kundservice/best%C3%A4llning/presentkort/)

Permalänk
Skrivet av Tazadar:

Tjabba CDON, det är så att jag har tänkt beställa lite pressentkort till er för mina Best western poäng. (Har några tusentals poäng över)
Undrar bara det finns ingen gräns på hur många pressentkort man kan skriva in på er hemsida väl när man nu ska beställa något?

Tack för en toppen sida och tack för att ni samarbetar med Best western ^^

Från CDONs hemsida framgår det att man max kan använda sig av 10 presentkort per order, och då varje presentkort kan laddas med 2000kr funkar det bra att handla med bara presentkort upp till en summa av totalt 20 000kr

Sen vet jag inte om man endast kan använda 9 presentkort om man även vill använda sig av en rabattkod. Det får du helt enkelt testa själv

Permalänk
Medlem
Skrivet av slinksteffe:

Från CDONs hemsida framgår det att man max kan använda sig av 10 presentkort per order, och då varje presentkort kan laddas med 2000kr funkar det bra att handla med bara presentkort upp till en summa av totalt 20 000kr

Sen vet jag inte om man endast kan använda 9 presentkort om man även vill använda sig av en rabattkod. Det får du helt enkelt testa själv

Tack för det Steffe
Ska ragga tag på en rabbatkod också och se om det funkar ^^

Mvh: Marcus

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av makkesk8:

När får ni in: http://cdon.se/hemelektronik/asrock_z77_extreme4_intel_z77_4x... ?

tänkte precis beställa så e den slut!...

Hej hej

Nästa preliminära leveransdatum är 11 januari, dvs på fredag.

MVH Josefin

Skrivet av apa-apa:

Hej jag gjorde en beställning 26/12, har sagt ej levererad fram till igår(tror jag).
Nu står det ingenting längre, som om ordern vore avbruten eller liknande.

Hoppas ni kan ta en titt på detta.
Ordernummer: 36973977

Hej hej

Den är på väg till dig, du har kollinummer i PM.

MVH Josefin

Skrivet av marm0t:

Hej! Mamma ska köpa en ny dator och har hittat en laptop på eran hemsida.

http://cdon.se/hemelektronik/acer_v5-471-32364g32mabb_i3-2367...

Är den jag tänkt. På hemsidan är det amerikanskt tangentbord, kommer den med svenskt tangentbord? vIll bara vara på den säkra sidan.

Mvh

Hej hej

Det är nordiskt tangentbord på den.

MVH Josefin

Skrivet av Hutter:

Beställde mist of pandaria den 27 dec. Kom i brevlådan idag och jag såg fram emot en hel helgs lirande.
Till min fasa dyker Jurasic Park samlarboxen i blu ray format upp......
En hel helg åt helvete och besvikelsen är stor.

Vad pysslar era packade med?! Jag menar, det enda som ev liknar mist of pandaria är formatet på paketet, men det är det enda. Läskunnigheten verkar vara på topp...?

Grymt besviken.

Skickades från m.sweclockers.com

Hej hej

Ber om ursäkt för felplocket! Kontakta vår kundtjänst så löser de det åt dig.

MVH Josefin

Skrivet av wurpan:

Beställde får ganska exakt två månader sen en Belkin Move väska från er när ni hade kampanj på den. Fortfarande inte sett röken av den. Kontakta supporten 2012-12-16 och fråga när den kunde tänkas komma in i lager och fick som svar att den beräknades komma in 2012-12-17... men såhär i efterhand känns det som att det bara var taget ur luften.

Artikelnummer: 5020822090

Skulle man kunna få ett mer korrekt svar på när ni kan få hem den?

Hej hej

Ser att den ska finnas i lager hos en av våra distributörer, jag ber ansvarig flytta beställningen omgående så vi får hem den denna veckan.

MVH Josefin

Skrivet av Gainsgoblin:

Hej Josefin.
Asus RT-N56U, när förväntas ni få in fler och kommer priset som gäller nu kvarstå när ni får in fler?

Hej hej

De ska komma in under veckan, priset dock ännu oklart.

MVH Josefin

Skrivet av anthons:

När får ni in Mionix naos 8200 igen?

Hej hej

Den ska finnas hos leverantören, jag ber ansvarig kolla på det men vad jag kan se bör vi ha den hemma inom några dagar.

MVH Josefin

Skrivet av shadowjolt:

Inte lite överprisad Eizo Foris FS2332?

Hej hej

Jag ber ansvarig för skärmar kolla på det.

MVH Josefin

Skrivet av ThinZilly:

Gäller sweclockersrabatten på 5 procent på en eller fler komponenter i en order?

Hej hej

Flera komponenter per order, men bara en gång per kund per månad.

MVH Josefin

Skrivet av pucko:

Den där chat funktionen ni har. den kan ni lika gärna lägga ner.
Antingen är den inte igång. Och de gånger man får tag i någon där så är de allmänt otrevliga. Har inte nån kunskap om något.
Men det som är mest upprörande är när man får ett svar att jag tänker inte hjälpa dig med detta.
(dvs inte att jag inte kan elller så för det kan man acceptera. Nej jag tänker inte hjälpa dig med detta...)

Fö så måste jag säga att man känner sig totalt hjälplös och ignorerad. Enda sättet att komma i kontakt med er
och det är som att gå och ställa sig och prata med en brevlåda. Man ställer en fråga så får man vänta ett par dagar (trots att ni garanterar 24 timmar)
för att behöva ställa en följdfråga och sen vänta igen.

Man skriver att man vill bli uppringd men det blir väl för personligt kan jag anta. Det är tryggare att gömma sig bakom en död brevlåda.

Hej hej

Jag är himla intresserad av att kolla på ditt ärende, kan du skicka mig ditt ordernummer i ett PM?

MVH Josefin

Skrivet av pucko:

Hej josefin. Kan du definiera vad en komponent är.
Enligt svenska akademins ordlista är en komponent en beståndsdel.

Försöker man utnytja sweclockers rabatten på tex ett nätverkskort så gäller den inte för att ni inte tycker att det är en komponent.
I dagens sverige med internet osv... hur kan då inte ett internt nätverkskort vara en komponent?

Hej hej

Det är allting som ligger under Komponenter på hemsidan, minus externa diskar. Nätverkskort går under nätverk hos oss.

MVH Josefin

Skrivet av MVP:

Min kompis beställde ett helt datorpaket den 29e och då fanns ALLT i lager och nu veckan efter så kommer delleveranser med först ett chassi som en separat fläkt skulle varit med i enligt packsedeln, sen dagen efter kommer fläkten i ett separat paket, men inga andra komponenter! jättelätt att bygga en dator då. Vi beställde från CDON eftersom det fanns i lager vid tillfället suck...

Hej hej

Chassin skickas alltid separat, då blir alltså ett chassi och en fläkt uppdelat på 2 kollin. Jag skulle gissa på att några av hans saker (som chassi och fläkt) kommer från vårt lager i Göteborg och resten kommer från vårt lager i Helsingborg - därav splitten i paket. Din kompis får gärna PMa mig sitt ordernummer så kan jag kolla på det.

MVH Josefin

Skrivet av Tazadar:

Tjabba CDON, det är så att jag har tänkt beställa lite pressentkort till er för mina Best western poäng. (Har några tusentals poäng över)
Undrar bara det finns ingen gräns på hur många pressentkort man kan skriva in på er hemsida väl när man nu ska beställa något?

Tack för en toppen sida och tack för att ni samarbetar med Best western ^^

Hej hej

Du kan betala med max 10 presentkort per order. Mer information finns här: http://cdon.se/kundservice/best%C3%A4llning/presentkort/

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk

köpte denna för en vecka sedan http://cdon.se/accessoarer/cars-57-0051tcg-p21818966
fått mejlbekräftelse men finns ingen order när man loggar in på kontot.
hur kan det bli så här?