Black Ops 2 - Nuketown 2025, Vart får man tag på den?

Permalänk
Medlem

Black Ops 2 - Nuketown 2025, Vart får man tag på den?

Hej! Jag undrar ifall man kan få tag på enbart Nuketown 2025 till Black Ops 2. Hittar det endast i Deluxe pack där man får med Black ops 2, World at war & Nuketown 2025 till bo2 alltså. (För £58) Vill verkligen inte köpa om hela spelet för att bara få med Nuketown.
Någon där ute som vet vart man kan få tag på banan?! Tacksam för svar!

-Paerox

Permalänk
Medlem

Menar du något sådant?
https://www.spelbutiken.se/catalog/product/74333-call_of_duty...

Asså spelet + banan eller är det endast absolut banan du vill ha?

Visa signatur

| 3700X | B450 Mortar Max | 2070 Super | AX860 | GL850 & UL650 |

Permalänk
Medlem

han vill bara ha banan...tror inte det är möjligt dock..

Permalänk
Medlem

Vad jag vet så är koden för kartan och spelet samma i dom verisoner där kartan följer med.

Permalänk
Medlem

Tror inte heller att det är möjligt att ladda ner det.
Jag köpte deluxe paket från Steam och jag fick med Nuketown 2025.
Försök att söka om det går att typ lägga dit den, men tror inte det går därför annars skulle man inte sålt deluxe för att få nuketown 2025

Permalänk

be någon kompis som är sugen på BO2, att köpa Deluxe edition. Och du köper det billigt av honom?

Visa signatur

Intel core i3-2100 CPU @ 3.10ghz[]Crucial DDR3 1333MHz 8GB KIT CL9[] Sapphire radeon HD 7750 1 GB[] 500GB HDD[] Cooler master elite 310[] Windows 8 Pro N - 64 bit)[]Silver power 500w PSU[] Crucial MX100 256 GB SSD[]
TELEFON: [Samsung Galaxy S3]

Permalänk
Medlem

EDIT:

Drunken Rage mode: deactivated.

Fortfarande så är det Account bundet till steam bara omständigt hur man en gör imo inte värt besväret för en map som ingen bryr sig om.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av _tekken_:

Hans ''kompis'' ska köpa den fina och dyrare versionen av BO2?,sedan ska Paerox gå hem till han och och knivhota hans familj för att få Nuketown 2025,grattis? Oj jag menar såklart ''kompis'' pris Aye brush!

Va? Varför skulle det inte fungera att någon kompis köper dyrare och TS betalar mellanskillnad? Varför börjar du prata om knivhot helt plötsligt?

Permalänk
Inaktiv

Nuketown 2025 försvann efter ungefär 1-2 veckor efter spelet hade släppts

Permalänk
Medlem

jag förbeställde och enligt informationen vid förbeställning skulle nuketown 2025 ingå.
dock inte lirat bonus banorna än men om det är som ovanstående säger så är den borta
i alla fall

Visa signatur

[Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass][Intel Core i9 9900K 3.6 GHz 16MB @ 5Ghz]//[ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC]//[Samsung 970 EVO Plus 1TB]
[ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING]//[Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2400MHz CL14]
[be quiet! Dark Power Pro 11 1000W]//[Corsair Hydro H150i PRO RGB 360mm]//[ASUS 27" ROG Swift PG279Q G-Sync]

Permalänk
Medlem

Tidigare kunde man köpa Nuketown 2025 som en DLC om man inte fick med den från början, dock verkar det erbjudandet ha försvunnit nu.

Har man Nuketown 2025 kan man fortfarande spela den, dock är den som separat "game mode", tror den ligger under "party games"

Permalänk
Medlem

tur att jag förbeställde skiten.

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀