Vilket CS spelar ni och vilket är bäst att...

Permalänk
Medlem

Vilket CS spelar ni och vilket är bäst att...

Jo jag och en kompis har börjat spela CS ganska sent men vi tycker att det är kul och skulle vilja försöka hitta folk som vill bilda klan och spela på skoj.
Min fråga är i vilken version ni tror att vi skulle kunna hitta flest halvbra spelare som oss att spela med?

Permalänk
Medlem

I 1.6 kan man iaf hitta alla möjliga spelare, allt ifrån fuskare till riktigt kassa spelare.

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Global offensive, klockrent spel, känns som man spelar i semi beta, där dom bara lägger på mer och mer features samt att spelet ändå funkar felfritt.

Om du vill hitta bra spelare så tror jag nog att cs 1.6 is the way to go, men CS:Go om du vill ha något fresh och nytt

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Om ni letar efter halvbra spelare bör ni hålla er till CS:GO eller CS:S. Jag vet att 1.6 är det spel med flest aktiva spelare men de flesta som spelar 1.6 är de som hållt på ett tag med spelet och blivit mer än "halvbra"

Permalänk
Medlem

Vet inte hur det är nu för tiden. Men för något år sen gjorde G4U (www.games4u.se) en hårdsatsning till CS spelen. Se om du kan ta dig vidare där. Det borde vara det lättaste alternativet för dig om du och din kompis precis börjat spela.
Ber om ursäkt på förväg om jag misstolkat dig.
Dra iväg ett PM om du vill ha hjälp med något mer!

Permalänk
Medlem

EN nybörjare som mig kör väll mest source men har 1.6

Visa signatur

Ryzen 5900x | ASUS ROG Strix B450-F | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI 4080 | 16 GIG ram | Corsair 850W | define s

Permalänk
Medlem

Tycker ni ska spela Global Offensive faktiskt. Är mer element att bemästra i 1.6 som är viktigt för att vara en bra spelare.

Playnation har 2on2, 3on3 och 5on5 GO ladders. Inte så hårt tryck i dom än men det tar väl sin lilla tid antar jag.

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk
Medlem

Jag tror att ni hittar flera om ni lirar CS:GO, lirade Source förut, ganska mycket. Nu mera känns det ganska dött bara, inte alls samma sak. många försvann när dom gjorde sin "update" dom flesta vet vilket jag menar. R60 la ner också, vilket gjorde att flera försvann.

CS:GO är nytt, och många kommer nog såsmåningom övergå till det.
Tror du hittar mesta spelarna där!

Visa signatur

Rigg: | CPU: Intel i7 7700K @ 4.5GHz | RAM: Crucial Ballistix 16GB 2400MHz | GPU: MSI 1070 ARMOR OC 8GB | Mobo: MSI B250 Gaming Pro Carbon | HDD: WD Black 1TB | SSD: Kingston 240GB & Kingston 120GB | Nätagg: Corsair CX750M 750W | Chassi: NZXT H440 Silent Ultra | OS: Windows 10 Pro |
Övrigt: | Skärm: Philips 24" 242G5 144Hz | Högtalare: - | TB: Steelseries Apex M800 | Mus: Steelseries Rival Fade Edition | Lur: Iphone 6 |