Vem vill spela Borderlands 2 med mig.

Permalänk
Avstängd

Vem vill spela Borderlands 2 med mig.

Du behöver Borderlands 2 v1.0.35 och hamachi (http://hamachi.en.softonic.com/download)

Logga in på denna hamachi server:
Namn: Borderlands2sweclockers
Lösenord: 123

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loggan08:

Du behöver Borderlands 2 v1.0.35 och hamachi (http://hamachi.en.softonic.com/download)

Logga in på denna hamachi server:
Namn: Borderlands2sweclockers
Lösenord: 123

Om du har uppdaterat ditt borderlands 2, spara dina saves som är i (C:\Users\användarnamn\Documents\My Games\Borderlands 2) installera sedan borderlands 2 på nytt (utan att uppdatera) och lägg tillbaka dina saves.

Varför inte spela över Steam som alla andra?

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Avstängd
Skrivet av era909:

Varför inte spela över Steam som alla andra?

Jag har mina anledningar, det är inte svårt att fixa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av era909:

Varför inte spela över Steam som alla andra?

Då kan man inte köra pirat misstänker jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superolle:

Då kan man inte köra pirat misstänker jag.

Jo, antog det. Hoppades att han skulle slinta med tungan så mods kunde göra sitt.

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem
Skrivet av era909:

Jo, antog det. Hoppades att han skulle slinta med tungan så mods kunde göra sitt.

Ingen dum idé för att sätta dit snyltare

Edit: Men vem vet, han kanske har ett legitimt skäl

Permalänk
Avstängd

Finns det inga att spela med eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loggan08:

Finns det inga att spela med eller?

Köp spelet så kanske folk tycker du är värd att spela med.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Avstängd
Skrivet av flyawaynille:

Köp spelet så kanske folk tycker du är värd att spela med.

Har redan klarat spelet, men det blir säkert kul.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loggan08:

Finns det inga att spela med eller?

på steam finns det fullt av folk

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Avstängd

Om någon kan lära mig använda tunngle så skulle jag bli väldigt tacksam, sist jag använde det så fungerade det inte, antar väl att jag får prova igen.

Permalänk
Avstängd

Hurray fick det att fungera, sist så använde jag windows 8, windows 7 sp1 är så mycket bättre.

Permalänk
Hedersmedlem

Uppenbart piratrelaterat även om det inte sägs öppet.

§ 7 Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

*Tråd låst*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro