Lirar nån fortfarande mw2 / mw3? (PC)

Permalänk

Lirar nån fortfarande mw2 / mw3? (PC)

Tjena!

Nu äre så att jag letar efter folk att lira lite med när man har tråkigt, dvs lite senare på kvällen / tidig natt.

Om nån har lust att lira, skriv i pm vad erat steamnamn är så kan jag adda er, eller om ni addar mig

MvH

Visa signatur

Fractal Design Nano S - Asus Z170I Pro Gaming - Asus 1060 OC - 8GB Kingston Hyper X - 250GB Samsung 850 Pro

Permalänk

Det finns många som fortfarande spelar mw2 jag och några kompisar körde det nyss. Det vart lite långtråkigt o köra borderlands i ett x antal timmar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

I'm dreaming of a technical christmas, just like the ones at webhallen. I'm dreaming of the good christmas, when sweclockers will come byyy.

Permalänk
Medlem

börja på MW3 co-op igår med en polare.. Det är grejor det..

Visa signatur

Citera gärna om du vill att jag ska hitta tillbax.

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul att köra lite MW2 igen. Visserligen var skiten obalanserat som fan men det var nog det roligaste FPSet jag har kört. Någonsin.

Permalänk

ALLDELES för många cheaters på mw3 - så nej rent demonstrativt så lade jag ner med att spela det. Sämst spel pga det imo.

Mw2 var väldigt länge sedan jag slutade spela, även det oga cheaters....

Permalänk
Medlem
Skrivet av k.severikangas:

Tjena!

Nu äre så att jag letar efter folk att lira lite med när man har tråkigt, dvs lite senare på kvällen / tidig natt.

Om nån har lust att lira, skriv i pm vad erat steamnamn är så kan jag adda er, eller om ni addar mig

MvH

Heter samma på steam som jag heter här, lägg till mig och skriv här vad du heter så att jag vet vem du är;)

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Jag spelar mw3 i bland

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk
Medlem

MW3 brukar jag inte spela så ofta nuförtiden, men visst kan jag spela med dig om du vill det Mitt steam-ID är http://steamcommunity.com/id/sweagle

Permalänk
Medlem

Har mw2.. det kan väl vara kul
http://steamcommunity.com/id/pipson565/
Cod4 är inte dumt annars

Körde mw2 på ett lan här om dagen, och det var redigt kul må jag säga!

Permalänk
Medlem
Skrivet av spel565:

Cod4 är inte dumt annars

Instämmer till fullo. Ett av mina favorit-FPS och mitt to-go LAN-spel. Kör gärna detta med vem som helst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweagle:

Instämmer till fullo. Ett av mina favorit-FPS och mitt to-go LAN-spel. Kör gärna detta med vem som helst.

Kanske borde få ihop ett gäng och spela då

Permalänk
Medlem
Skrivet av spel565:

Kanske borde få ihop ett gäng och spela då

Jomenvisst, vore inte fel
Jag har lagt till dig på steam så länge i alla fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweagle:

Jomenvisst, vore inte fel
Jag har lagt till dig på steam så länge i alla fall.

jag har också CoD4,dock inte på steam,hur ska jag göra? :/ hade varit trevligt o lira med någon..

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem

För dom som spelar CoD 4 finns ju Sweclocker's servern också http://www.sweclockers.com/forum/128-call-duty/1143602-cod4-s...
Va ett tag sen jag lirade CoD 4 nu, hade varit kul att spela lite igen. Hade mycket roligt på sweclocker's servern dock så är den död nu :/

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av ItsLea:

jag har också CoD4,dock inte på steam,hur ska jag göra? :/ hade varit trevligt o lira med någon..

Bara att joina en server tillsammans? ^^

Permalänk
Medlem

http://steamcommunity.com/id/tetone/

Lägg till mig om någon vill spela MW2 xD

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem
Skrivet av spel565:

Bara att joina en server tillsammans? ^^

Hm.tänkte om det var olika servrar:)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem

Sist jag provade Modern Warfare 2, via Steam, var i höstas och då hittade jag inte en endaste match.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd rensad.*

Citat:

§ 7
Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

jag och ett par polare spelar mw3 regelbundet. Är synd dock att det bara är team deathmatch som man hittar games i men bättre än inget antar jag.

Visa signatur

Fractal Design Node 304 -> ASUS ROG STRIX Z370-I GAMING ->i5 8600K -> be quiet! Pure Rock -> MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 2X E 12G OC -> Corsair Vengeance LPX 3200 32GB -> Seasonic FOCUS Plus 650W Gold -> Samsung 960 EVO 500GB -> 2 * Western Digital Black 2 TB -> Samsung 850 EVO Basic SSD 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wifi:

Sist jag provade Modern Warfare 2, via Steam, var i höstas och då hittade jag inte en endaste match.

Hittade inte heller några matcher där, men jag vet att det går å fixa på nåt annat sätt, bara inte hur ;).

Någon som vet nåt?

Permalänk
Inaktiv

Coop är det ända som fått mig att spela CoD-spelen, men smaken är ju olika. Personligen tycker jag det är ruskigt mycket fusk i spelet för att det ska kunna avnjutas ordentligt (och jag avskyr verkligen alla airstrikes och liknande).

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

jag kör fortfarande mw1 ibland

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

mw3 är förstört av fuskare men mw2 går och spela

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goffen:

Hittade inte heller några matcher där, men jag vet att det går å fixa på nåt annat sätt, bara inte hur ;).

Någon som vet nåt?

Det brukar gå bättre om man är fler, vad jag vet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av spel565:

Det brukar gå bättre om man är fler, vad jag vet.

Testade det nyss faktiskt och hittade ett par matcher ;). Förra veckan stod det dock att det var 0 online hehe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goffen:

Testade det nyss faktiskt och hittade ett par matcher ;). Förra veckan stod det dock att det var 0 online hehe

Haha ah varit med om det

Permalänk
Medlem

För MW2 & MW3 finns det annars FourDeltaOne, vilket är en mod till både MW2 & MW3 som har sina egna dedikerade servrar med admins och sina egna regler. Finns inte många hackers pga det stora antalet admins och dem flesta servrar har bannlyst noobtubes/danger close i MW2 modden.