Permalänk
Medlem

Cod 4 crash

Tja

iw3mp.exe crashar när jag kör på servrar med punkbuster. Har en ny dator med win8. Någon som fortfarande spelar detta som kan ha en lösning?
Funkar att spela helt utan problem på servrar utan PB. Har testat att aktivera stereomix, koppla in en mic och uppdaterat PB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anden55:

Tja

iw3mp.exe crashar när jag kör på servrar med punkbuster. Har en ny dator med win8. Någon som fortfarande spelar detta som kan ha en lösning?
Funkar att spela helt utan problem på servrar utan PB. Har testat att aktivera stereomix, koppla in en mic och uppdaterat PB.

Varit lite problem med PB och W8, så söka på forums/googla så kanske du hittar någon lösning alternativt kanske någon uppdatering.

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk
Medlem

Yes letade runt lite men hittade inget vettigt som jag inte testat.
Men lyckades ändå lösa det genom att köra pnkbstrA och B i win xp kompatibilitetsläge. Lite konstigt att just win xp funkade, men nu är det löst iaf