Tips för att gå upp i rank snabbare i BF3?

Permalänk
Skrivet av BrutalSwede:

Hade BF2 levelar? Har jag missat något?

Du kanske menar BF: BC2?

Battlefield 2 hade levlar

EDIT: Ganska försent med mitt svar

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjodd:

Jo, det fanns. Var inte så hysteriskt många vapen och inga attachments. Tog längre tid att levla upp och få tag på fler vapen.

Fick aldrig min multiplayer att fungera riktigt Måste installera det nu till helgen och lira

Visa signatur

| MSI B650 Tomahawk | Ryzen 7 9800X3D | ASUS RTX 3070 | 64GB DDR5 6000MHz | MSI MPG A1000G | Samsung 970 Evo M.2 1TB + 2x WD Black SN850X 2TB|

Permalänk
Medlem

Ta en titt på: http://symthic.com/
Kolla vad du ska köra för perks, hur du ska sikta, vad som passar din spelstil. Märker du tex att du aldrig/väldigt sällan använder dig av hipfire, välj då bort foregrip eftersom den då enbart påverkar negativt.

charts hjälper verkligen när du vill gå upp ett steg ytterliggare med ett specifikt vapen.

Edit: Tex: http://symthic.com/bf3-weapon-comparison#09-10-02-02
M416 vs M16A3 med HB

Visa signatur

5700X3D | 5080 Prime OC | Katt

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMightyMuffin:

Teamwork!

Alltså detta här Teamwork, finns det egentligen?

Alltid när jag spelar och man hoppar in en tank och så blir någon annan sur som inte fick åka med och denna person skjuter sönder oss med en RPG.
Dyker det upp en helikopter så springer någon och tar den och lyfter själv och lämnar truppen kvar i spawn, denna helikopterförare drar då in i slagfältet och kör en kamikaze med helikoptern....
Eller så försöker man följa efter någon och sammarbeta men hela squaden drar åt olika håll och alla vill köra sitt eget race.

Riktig teamwork hade varit en dröm......och det fungerar nog bäst om man snackar tillsammans genom micen. Det lär väl aldrig hända...

(Jag har varit med om en riktig teamwork i BBC2, och det har bara hänt en gång i mitt liv. Vi flög helikopter, piloten var värdsbäst på att flyga, och vi andra var engineer och assault och satt med var sin "kulspruta" i helikoptern. Vi flög runt och plockade allt och alla, och när vi blev skadade försvann vi bakom träd och hus och lagade helikoptern. Ibland blev piloten sniprad och då tog någon av oss andra över helikoptern snabbt genom att trycka på F1, där vi sedan flög till säkerhet och väntade tills förste piloten spawnade hos oss. Vi var alla i samma squad. Det kallar jag teamwork och det var min bästa match någonsin, och mycket poäng plockade jag.)

Permalänk
Medlem
Skrivet av meqanix:

För alltid när jag spelar och man hoppar in en tank och så blir någon annan sur som inte fick åka med och denna person skjuter sönder oss med en RPG.
Dyker det upp en helikopter så springer någon och tar den och lyfter själv och lämnar truppen kvar i spawn, denna helikopterförare drar då in i slagfältet och kör en kamikaze med helikoptern....
Eller så försöker man följa efter någon och sammarbeta men hela squaden drar åt olika håll och alla vill köra sitt eget race.

Riktig teamwork hade varit en dröm......och det fungerar nog bäst om man snackar tillsammans genom micen. Det lär väl aldrig hända...

(Jag har varit med om en riktig teamwork i BBC2, och det har bara hänt en gång i mitt liv. Vi flög helikopter, piloten var värdsbäst på att flyga, och vi andra var engineer och assault och satt med var sin "kulspruta" i helikoptern. Vi flög runt och plockade allt och alla, och när vi blev skadade försvann vi bakom träd och hus och lagade helikoptern. Ibland blev piloten sniprad och då tog någon av oss andra över helikoptern snabbt genom att trycka på F1, där vi sedan flög till säkerhet och väntade tills förste piloten spawnade hos oss. Vi var alla i samma squad. Det kallar jag teamwork och det var min bästa match någonsin, och mycket poäng plockade jag.)

Skype, Mumble mfl. Finns ingen annan väg i den här typen av spel, framförallt när det är så hysteriskt som i BF3.

Permalänk
Medlem

Hejsan meqanix,

Skrivet av meqanix:

För alltid när jag spelar och man hoppar in en tank och så blir någon annan sur som inte fick åka med och denna person skjuter sönder oss med en RPG.

Självklart finns det teamwork! Lagarbete är ett motto i BF-serien.
Hitta några kompisar som oxå spelar BF3 alternativt hitta några här.
Skaffa Skype, TS, mumble eller annat program
Kom överens om bär ni skall spela och....

Spela, spela, spela, spela

Så skall du se att du börjar samla poäng.
Är man en squad som komunicerar är det mycket som går lättare

Permalänk
Skrivet av meqanix:

Håller med dig att man ska ha det som kul tidsfördriv...
Men jag tycker ändå det skulle varit kul att nå högsta rank. Man får fler vapen och perks ju mer man spelar och ju högre rank man är i osv. Alltså blir det roligare att spela, anser jag.

De flesta är nästan på högsta rank och man märker att de har bra grejor till sina classer.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag tycker nog snarare vägen dit är det roliga. Det är kul medan du har något att jobba för, ligger lite i underläge hela tiden så att du får en utmaning.
Min erfarenhet är, i alla fall för mig, att spelen blir trista när allt är upplåst. Nu finns inte längre något att se fram emot, förutom själva spelupplevelsen då, som i just BF3 är riktigt kul och räcker för att spelet ska leva vidare.

Men mitt tips är att njuta medan du kämpar för att ta dig vidare i rang, inte bara längta till det att du är klar med alla upplåsningar.

För övrigt är teamwork egentligen ett måste, tyvärr förbiser de flesta detta.
De gånger jag lirar med en vän över skype så ligger vi i princip alltid på de två högsta platserna, och då spelar vi absolut inte för att få så mycket poäng som möjligt utan enbart för lagets bästa och för att uppnå målet med den aktuella banan.

Jag påstår inte att det blir så för att vi är de bästa spelarna på servern, men för att vi samarbetar, det gör spelet väldigt mycket roligare.

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Medlem

Vi är ett par som brukar lira bf3 om kvällarna på Sweclockers mumble, bara att komma in och spela! Vi samarbetar mycket. Eller hur Hurmycket!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av HurMycket:

145 är max. När du når 45 blir du Colonel, och sedan Colonel Serivce Star 1, 2, 3 osv.

Tror att du låser upp .44 Magnum på rank 44 eller nåt. Riktigt go revolver.

Icket att glömma att man får AS VAL vid 45, väldigt mysigt vapen att springa runt med till och från.

Till TS, vilken klass lirar du primärt? Lättare att ge förslag om vi har någon aning om hur du spelar

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av meqanix:

Alltid när jag spelar och man hoppar in en tank och så blir någon annan sur som inte fick åka med och denna person skjuter sönder oss med en RPG.

Vi brukar spela över Mumble. Både IRL-polare och SweCare. Anslut till mumble.sweclockers.com och hoppa in i en Battlefield 3-kanal med spelare i. Går du in på kvällen är chansen stor att några av oss är inne. Vi brukar vara i Battlefield 3 > US > Squad 1 eller 2.

Vi kör alltid teamwork och spelar ofta på ovan nämnda banor där du lätt kan ranka upp. Vi offrar oss för varandra och sätter alltid lagets bästa i första hand.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Får att ranka uppåt så fort som möjligt gör såhär;

(Jag utgår endast från Rush då jag anser conquest är för noobs

* Försök hitta några servrar som oftast har högt rankade och ofast duktiga spelare, spara dem i favoriter och försök att alltid spela där, du kommer efter hand börja känna igen dem bättre spelarna.

* Kolla vilka som verkar bäst i ditt lag, kolla om det finns plats i deras squad - joina den.

* Spela som medic och följ med dina (bättre)squadmates och se hur dom spelar dom olika banorna, vart dom går, ressa dom när dom dör och fungera som allmänt support åt dem.

Du kommer på samma sätt att bli ressad och ni kan säkert vinna mer än ni förlorar, när du spela ett gäng gånger med samma killar/tjejer så får du säkert en friends-request, eller så skickar du en, joina dom när dom är ute och spelar - profit

Att spela med duktiga spelare / bra squad är A och O i Battlefield.

Visa signatur

GAMING: CPU: i7 8086k / NZXT Kraken X72 @ 5Ghz MB: ASUS ROG Maximus X Hero GPU: ASUS RTX STRIX 2080 Ti OC Minne: G.Skill Ripjaws V DDR4 32GB 3200Mhz PSU: Corsair HX1000i SSD1: M2 Samsung 970 PRO 1TB SSD2: M2 Samsung 970 EVO 1TB Chassi: Phanteks EVOLV Styrdonen: ASUS ROG Strix Flare # Logitech G Pro Wireless Monitor: Asus ROG Swift PG279Q Sound: Steel Series Arctis Pro + Game DAC

WORKING: MacBook Pro 16 M1 MAX Styrdonen: Apple Magic Keyboard # Apple Magic Mouse 2 Monitor: Dell Ultrawide 49”

Permalänk
Medlem

Om du skjuter en tank till disäjbel så brukar folk hoppa ur, dödar du han utanför men inte tanken så ska du skjuta sönder den med. Du får fortfarande poäng för att du förstör tanken, samma gäller jets.

Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av HurMycket:

Vi brukar spela över Mumble. Både IRL-polare och SweCare. Anslut till mumble.sweclockers.com och hoppa in i en Battlefield 3-kanal med spelare i. Går du in på kvällen är chansen stor att några av oss är inne. Vi brukar vara i Battlefield 3 > US > Squad 1 eller 2.

Jag är gärna med och spelar! Kul om man har någon server där man vet att det finns folk inne på som spelar spelet som det ska spelas!

Vi kör alltid teamwork och spelar ofta på ovan nämnda banor där du lätt kan ranka upp. Vi offrar oss för varandra och sätter alltid lagets bästa i första hand.

Låter kul! Men inte kul om man inte fattar direkt i början hur det funkar och man blir hackyckling och kallad Noob....

Skrivet av Ceogar:

Vi är ett par som brukar lira bf3 om kvällarna på Sweclockers mumble, bara att komma in och spela! Vi samarbetar mycket. Eller hur Hurmycket!

Då får jag joina servern och prova detta snart.

Skrivet av Willhelm:

Icket att glömma att man får AS VAL vid 45, väldigt mysigt vapen att springa runt med till och från.

Till TS, vilken klass lirar du primärt? Lättare att ge förslag om vi har någon aning om hur du spelar

Jag gillar att spela Engineer och Assault. Försöker laga så mycket tanks som möjligt och använder mig av "bazookan" för att spränga folk i klungor samt några ta några campande snipers. Med assault kör jag med padeln, medkit och M16 och försöker reviva så mycket folk som möjligt.

Permalänk

Bli bättre=spela mer?

Visa signatur

Citera mig för svar!!
CPU: i7 3770K @ 3,5 Ghz -- Ram: Corsair 16 GB -- Moderkort: Z77A-S01
Lagring: SSD- Samsung 840 EVO 250 GB// 2TB HDD -- GPU: Nvidia Geforce GTX 680

Permalänk
Medlem

CQ 32 TM och spass.

pjew pjew ´merica!

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Självklart kan man spela mycket/nöta för att lära sig maps, spawns, vapen, positioner och dylikt.
Dock finns ju andra saker man bör tänka på är som alla andra övriga sporter, att du ha en bra utrustning?
Dvs bra mus/tangetbord dator/skärm config etc etc.
Allt detta ger ju en person mycket, sen finns det ju andra faktorer som i alla andra sporter.

Har du talang för denna sport, spelförståelse, bra reaktionsförmåga etc etc.
Bara för att man spelar mycket innebär det ju självklart inte att du blir mr.pro men det förstår ju alla.
Det krävs det där lilla extra som gör att man kan gå ett steg längre.
Nu var det kanske det som TS ville att bli mr.pro, men en bra guideline är ju att ha en bra utrustning sen hitta sin spelstil och sedan nöta.
Det kommer man en bra bit på vägen på iaf.
Sen om han har det lilla extra för vi väl se?

Visa signatur

Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz | Asus P8Z77-V PRO |
Samsung SSD Basic 830-Series 256GB | Intel Core i7 3770K 3,5Ghz |
Asus Xonar Essence STX | Noctua NH-U9B SE2 | Antec Performance One P280 | Corsair HX 850W 80+ Gold Modulär | MSI GTX 770

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xquade:

för det första högsta ranken är 175 och för det andra du måste spela länge om du vill bli bättre men jag rekommenderar conquest normal eller TDM dom brukar vara där jag får lätt runt 5-10k i score! och sen spela när det kommer 2x XP brukar komma lite då o då för hos premium användare! och en annan rolig grej är det att jag använder för det mesta första vapen du får i support och engeeiner

aldrig sett så mycket smilisar i ett och samma inlägg haha

Permalänk

du nöter metro, 3000 tickets, ta M16 eller M416 sen M320 och kör järnet!

Permalänk
Medlem

Jag är väldigt låg rang då jag bara spelar ibland men BF3 är inte ett dugg item-baserat, trots att jag inte låst upp speciellt mycket ligger jag alltid utan undantag top3 med mest poäng och flest kills.

Tänk logiskt, se till att träna upp ditt aim och framförallt var en lagspelare så kommer det trilla in massor av poäng

Permalänk
Skrivet av meqanix:

Låter kul! Men inte kul om man inte fattar direkt i början hur det funkar och man blir hackyckling och kallad Noob....

Då får jag joina servern och prova detta snart.

Jag gillar att spela Engineer och Assault. Försöker laga så mycket tanks som möjligt och använder mig av "bazookan" för att spränga folk i klungor samt några ta några campande snipers. Med assault kör jag med padeln, medkit och M16 och försöker reviva så mycket folk som möjligt.

Vi hackar inte på noobs utan försöker hjälpa varandra att utvecklas. Jag är själv inte den bäste av oss och jag har fått mycket hjälp av mina clanmates. Det enda vi kräver är att man försöker och att man spelar för laget! Du får gärna joina oss.

Det fetmarkerade är inte det bästa sättet att ranka upp. RPG:n är primärt till för att ta ut fordon och det är vanligt att folk blir irriterade om man använder den mot inf (men man får det egentligen). Det sista du skrev är ett väldigt bra sätt att ranka.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av anden12:

Varför är det så viktigt att nå högsta rang?
Detta är inte ett MMO där spelet börjar först när man nåt max-level...

Spela för att det är ett kul tidsfördriv istället.

För att man då har ett stort psykologiskt övertag. Att vara Col 100 på BF3 är som att ha en 3930K på SweClockers.

Skrivet av Xquade:

för det första högsta ranken är 175

Högsta ranken är 145.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Metro 400000 tickers, Pecheneg och M320 sen 2x exp på det..

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av HurMycket:

För att man då har ett stort psykologiskt övertag. Att vara Col 100 på BF3 är som att ha en 3930K på SweClockers.
.

Haha ja lite psykologiskt övertag har man kanske speciellt är det många som irriterar sig på när lvl100 gör det ena och det andra.

Men det bästa med att vara lvl100 är att man kan strunta i allt vad poäng och annat gäller. Bara in och spela och hjälpa laget och ha kul.
Upplever att man blev bättre teamplayer när ranken inte var något att tänka på.

Vad gäller poäng så säger jag Close Quarter som medic ännu en gång. När du har fått lite skills så är det lätt att plocka mer kills än på en TDM runda + mer revive + flagor.
Men det gäller att hitta en CQ med lagom med folk.

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Borgen1998:

Bli bättre=spela mer?

Jag förstår att övning ger färdighet....ju mer man spelar desto bättre blir man.
Men som några ovan pratade om, det kan vara frustrerande med spawn-dö i flera timmar och man lyckas heller inte få mycket poäng då.
Då kanske det hjälper med lite tips på vilken map, vapen, perks och strategi för att få mer poäng.

Skrivet av NoPaiN^:

Självklart kan man spela mycket/nöta för att lära sig maps, spawns, vapen, positioner och dylikt.
Dock finns ju andra saker man bör tänka på är som alla andra övriga sporter, att du ha en bra utrustning?
Dvs bra mus/tangetbord dator/skärm config etc etc.
Allt detta ger ju en person mycket, sen finns det ju andra faktorer som i alla andra sporter.

Har du talang för denna sport, spelförståelse, bra reaktionsförmåga etc etc.
Bara för att man spelar mycket innebär det ju självklart inte att du blir mr.pro men det förstår ju alla.
Det krävs det där lilla extra som gör att man kan gå ett steg längre.
Nu var det kanske det som TS ville att bli mr.pro, men en bra guideline är ju att ha en bra utrustning sen hitta sin spelstil och sedan nöta.
Det kommer man en bra bit på vägen på iaf.
Sen om han har det lilla extra för vi väl se?

Jag tror inte jag har någon super talang för detta, men jag tror däremot att man lättare kan bli bättre i något genom info.
Och det är t.ex. att fråga andra (Ni) bättre spelare än jag själv.
Men i övrigt anser jag att jag bra utrustning när det gäller skärm, mus och tangentbord.
Jag tror inte jag blir bättre om jag köper dyrare saker (bättre) utrustning. Så extreme gamer är jag inte så att det skulle göra mig någon skillnad.

Skrivet av HurMycket:

Vi hackar inte på noobs utan försöker hjälpa varandra att utvecklas. Jag är själv inte den bäste av oss och jag har fått mycket hjälp av mina clanmates. Det enda vi kräver är att man försöker och att man spelar för laget! Du får gärna joina oss.

Det fetmarkerade är inte det bästa sättet att ranka upp. RPG:n är primärt till för att ta ut fordon och det är vanligt att folk blir irriterade om man använder den mot inf (men man får det egentligen). Det sista du skrev är ett väldigt bra sätt att ranka.

Håller med att RPG är extremt jobbig när man själv dör av det hela tiden. Men jag tycker det är mer irriterande när folk på servrarna gnäller över detta och försöker få alla engineers att sluta använda det. BF3 är en krigssimulator och i verkligen går det inte att skrika till fienden att sluta använda vissa vapen.
(tack och lov att man själv aldrig behövt vara med i riktigt krig)
Dör man av RPG hela tiden så får man använda annan taktik eller erkänna sig själv besegrad....
Annars blir spelet som CoD med dedikerade servrar där man inte får använda något vapen...no noobtubes, no claymore, no weapons. Only bitchslapping allowed.

Permalänk

metro medic !
100poäng för varje snubbe du räddar öslagbart!

Visa signatur

AMD Ryzen 5700X3D | ASUS Rog Strix X570-F | WD Black SN850 1TB | 32GB | 4070 Ti Super | Fractal Design North | Windows 11
LG 48GQ900 | Qpad 8K | Varmilo VA88M

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheGiant:

Haha ja lite psykologiskt övertag har man kanske speciellt är det många som irriterar sig på när lvl100 gör det ena och det andra.

Men det bästa med att vara lvl100 är att man kan strunta i allt vad poäng och annat gäller. Bara in och spela och hjälpa laget och ha kul.
Upplever att man blev bättre teamplayer när ranken inte var något att tänka på.

Vad gäller poäng så säger jag Close Quarter som medic ännu en gång. När du har fått lite skills så är det lätt att plocka mer kills än på en TDM runda + mer revive + flagor.
Men det gäller att hitta en CQ med lagom med folk.

Måste faktiskt säga att jag inte håller med, efter rank 23 när man har låst upp sprint så tycker jag att rank är oväsentligt. m16/m416 som är grunden för hur vapnena ska vara låser man ju upp tidigare än så.

Fast jag hör nog till de som hade föredragit ett spel där det inte fanns 1000 olika vapen o mods att låsa upp

Min rekommendation är att inte använda rpg på inf då många ( även jag tyvärr ) inte tycker det är helt okej. M320 är fruktansvärt onödigt för laget och det går inte att jämföra hur användbar den är jämfört med en medic box.

Ett annat tips är att tänka subjektivt, försök att tänka hur du skulle gjort om du var i det andra laget, vilken väg du hade sprungit för att komma i rygg osv och sen kontra det. Tänk på att lägga på minnet vem som laddar om när i en strid, vem ska du skjuta på först i en suitation där det är mer än en fiende. Skjut sönder medic lådor/ammo om du inte kommer åt personen som la ut den och han försöker hela sig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ceogar:

Måste faktiskt säga att jag inte håller med, efter rank 23 när man har låst upp sprint så tycker jag att rank är oväsentligt. m16/m416 som är grunden för hur vapnena ska vara låser man ju upp tidigare än så.

Fast jag hör nog till de som hade föredragit ett spel där det inte fanns 1000 olika vapen o mods att låsa upp

Jag har aldrig brytt mig om ranken så mycket men ändå är det något som ligger där och trycker även om man säger att man inte bryr sig om det. Att det finns gör att man tänker på det. Medvetet eller omedvetet.

Jag föredrar som det var i bf2 då man slapp massor av vapen och gadjets.

Fast har man M16 så klarar man sig i bf3 i alla situationer

Men lite kul är det för i bf2 var man en noob om man körde med unlocks men i bf3 så spammas chatten att man är noob för man kör standardvapen (M16).

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheGiant:

Jag har aldrig brytt mig om ranken så mycket men ändå är det något som ligger där och trycker även om man säger att man inte bryr sig om det. Att det finns gör att man tänker på det. Medvetet eller omedvetet.

Jag föredrar som det var i bf2 då man slapp massor av vapen och gadjets.

Fast har man M16 så klarar man sig i bf3 i alla situationer

Men lite kul är det för i bf2 var man en noob om man körde med unlocks men i bf3 så spammas chatten att man är noob för man kör standardvapen (M16).

Känner igen mig där, spelade aldrig med G36E osv i bf2 just pga de anledningarna. Verkar som folk numera måste ha något mer mål än att bara vinna.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Noashar Canalst - TDM - 1000 tickets - aek-971 eller m16a3 , använd kobra sights , foregrip , heavy barrel och du får 10-15k poäng per game + ca 50-100 kills

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr GamingGuy:

Noashar Canalst - TDM - 1000 tickets - aek-971 eller m16a3 , använd kobra sights , foregrip , heavy barrel och du får 10-15k poäng per game + ca 50-100 kills

Vilken class?