Windows 7 Ultimate 64bit på USB

Permalänk
Medlem

Windows 7 Ultimate 64bit på USB

Hej,

Snabb fråga, vill ominstallera Windows 7 på datorn, men fick inte med CDskivorna när jag köpte den. Undrar nu om det finns någonstans man kan ladda ner Windows 7 Ultimate 64 bit till USB sticka? Vill installera om via USB.

Tack för svar, går det inte får jag fixa skivor, men vore skönt att slippa jaga rätt på det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr B:

Hej,

Snabb fråga, vill ominstallera Windows 7 på datorn, men fick inte med CDskivorna när jag köpte den. Undrar nu om det finns någonstans man kan ladda ner Windows 7 Ultimate 64 bit till USB sticka? Vill installera om via USB.

Tack för svar, går det inte får jag fixa skivor, men vore skönt att slippa jaga rätt på det.

http://www.sweclockers.com/artikel/15673-installera-windows-7...

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Hittade en annan tråd som besvarade min fråga, sorry att jag startade en ny innan jag hade kollat klart på gamla trådar.