Ökad försäljning av PC-processorer 2013

Permalänk
Skrivet av Ak-47:

Varför är man en nörd om man köper datordelar?!

Du har för mycket tid att slösa då du skriven en SÅ meningsfull mening...

Skrivet av pras88:

Du vet väl vilket forum du sitter i?

Skrivet av skog1s:

Håller med dig! Vad är nöjet med att köpa skitet? Överklocka? Nja! Det är ingen sport längre! Min mamma klockar så processorn glöder sen UEFI kom med i bilden ):

Skrivet av GuessWho:

Eller skriva inlägg på SweClockers...

Skrivet av segen:

Nåt som är bättre än att köpa datordelar????

Vad ska det vara?

Överklocka dom?

Skrivet av tvelander:

Om man gillar hårdvara och mjukvara och hänger på Swec så tror jag att man gillar såna här nyheter och många på Swec är ju tex nördar

Jag älskar hårdvara tycker det är väldigt intresant då jag jobbar med det och har det som hobby dock på väldigt olika plattformar och vad jag använder det till.

Skrivet av MuffinManxD:

Du är på ett datorforum, fullt med nördar. Och du frågar ifall folk inte har något bättre för sig? Skulle tippa på ett nej.

Skrivet av m1n1h0p:

Mm fan va mycket nördar det finns... Har folk inget bättre för sig än att köpa datordelar

Dold text

Men snälla, Känner ni inte ironin? Jag tror inte ni behöver förklara er! ^^

Visa signatur

Snålt, smått och raffinerat är min melodi :-)

Permalänk
Avstängd

Varför finns det analysföretag? Finns ju ingen som verkar ha den minsta koll på det som dom ska analysera. först så ska hybriddiskar bli stort, Visst, dream on.
Sen kommer försäljningen öka nästa år på CPU... Jaha det har varit ett dåligt 2012 då är det väl inte så konstigt om det säljs mer nästa år?

Min analysfirma föreslår att julhandeln kommer att slå nya rekord 2013. Samt att det kommer att bli regn till sommaren.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Skrivet av Pimpim666:

eller som tjejer gillar att diska och städa

Det är därför tjejer älskar bärbara datorer, så de kan facebooka, diska och städa på samma gång!

Permalänk
Avstängd

Jag vill inte ha en tråkig PC som alla andra.

Jag vill ha en cool POWER eller SPARC.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oliver91:

Bra att ARM är påväg in, då kanske intel's priser går ner rejält!

elektroniken är billigare än aldrig förr och pris kriget har lät till sjukt små marginaler ,företag får lägga ner och ni fortsätter klaga på priset...

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9