Permalänk

Hjäp med windows 7.

Hejsan!

Jag tog nydligen bort windows 8 av olika anledningar som inte har med det här att göra.
Men iallafall nu när jag har installerat allting osv så ahr jag ett litet problem som uppstår. Jag länkar en video längre ner av problemet men man ser kanske inte så bra så jag ska försöka förklara problemet.

När jag ska högerklicka på en ikon eller volym kontrollen så stängs det ner på en gång. Och när jag flyttar runt ett fönster så stannar det upp mitt i allt när jag inte har släppt vänsterklicken.
Skulle vara väldigt tacksam om någon hjällpte mig med problemet.

Spola fram 10sek i videon så slipper ni lagget i början, som ni ser när jag flyttar runt fönstret så blir musen svart när jag klikcar så ni kan se att jag inte släpper vänsterklicken.

Tack på förhand

Permalänk
Avstängd

Vet inte riktigt vad som får felet att uppstå med testa att starta "kör" genom windows knappen + R eller genom Start sen kör sedan skriv: "services.msc" utan citationstecken sedan skrolla ner till "windows Audio" dubbeklicka och se till att den är på automatisk och att den är startad, efter detta borde funktionen startas om och förhoppningsvis fixats. Inte sett något liknande med hoppas denna lösning funkar!

Visa signatur

27" BenQ 144 hz XL2720Z - Fractal Design Define S Black Windowed - Corsair Force LE 240GB - Crucial Ballistix Sport LT Red 2x8GB - Gigabyte Z170-GAMING K3-EU - Corsair CX750M 750W - Intel Core i7-6700K 4,0Ghz - MSI GeForce GTX980 Ti"

Permalänk
Skrivet av knas123:

Vet inte riktigt vad som får felet att uppstå med testa att starta "kör" genom windows knappen + R eller genom Start sen kör sedan skriv: "services.msc" utan citationstecken sedan skrolla ner till "windows Audio" dubbeklicka och se till att den är på automatisk och att den är startad, efter detta borde funktionen startas om och förhoppningsvis fixats. Inte sett något liknande med hoppas denna lösning funkar!

fungerade faktiskt! tack!