Permalänk

Steam VAC BAN

Först och främst kommer jag inte fuska eller liknande.

Frågan lyder: Vad kan hända med ens konto där man har värdefulla saker på, om man skulle skapa ett nytt f2p konto enbart för att fuska?

T.ex jag loggar in på det ny skapade kontot och sätter igång ultra_speed_haxx1337@fusionaimbot fusket och börjar spela.

Sedan när man vill logga in på ens riktiga konto så avslutar man fusket och är en lojal medlem igen.

Kan man bli bannad på sitt värdefulla konto också? Eftersom man fortfarande har fusket på datorn? Vet om att vac inte söker igenom ens hårddisk, men känner vac av processer eller liknande?

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk
Medlem
Skrivet av MysickCombo:

Först och främst kommer jag inte fuska eller liknande.

Frågan lyder: Vad kan hända med ens konto där man har värdefulla saker på, om man skulle skapa ett nytt f2p konto enbart för att fuska?

T.ex jag loggar in på det ny skapade kontot och sätter igång ultra_speed_haxx1337@fusionaimbot fusket och börjar spela.

Sedan när man vill logga in på ens riktiga konto så avslutar man fusket och är en lojal medlem igen.

Kan man bli bannad på sitt värdefulla konto också? Eftersom man fortfarande har fusket på datorn? Vet om att vac inte söker igenom ens hårddisk, men känner vac av processer eller liknande?

Du kan eventuellt bli bannad på din "f2p" konto och din IP kan då bli misstänkt hos dem..vilket leder till att de kan varna/kontrollera eller har ditt riktiga konto på blacklist...

Fattar för övrigt inte varför du ska fuska..de förstör ju allt.. stort sätt för dig med.

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro