Permalänk

Låst hotmail

Hej, mitt hotmail konto har blivit låst för att det tros vara någon annan inne på mitt konto. Jag vänder mig nu till er för att microsoft är **** på att hjälpa sina användare. Jag har ingen säkerthets fråga och min mail som den ska skicka har jag ingen de heller så, jag är tvungen att avända deras återställning som inte funkar riktigt bra. Har försöt återställa 3 ggr men får inte tillbaks det. Har även försökt ringa dem men dem hänvisar till internet. Så är det hopplöst med att få tillbaks mitt konto? Någon som har fått tillbaks sitt konto när det blivit låst, hur gjorde du då?

Hatar verkligen detta känns verkligen hjälplös..

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3450 | GPU: Asus Radeon HD 7870 | PSU: Corsair GS 600W | Moderkort: MSI b75a-g43 | HDD WD blue 500 GB | RAM: Crucial ballistiX 2x4gb DDR3 1600MHz | Ljudkort: Asus Xonar DG |

Permalänk
Medlem
Skrivet av turbogeten:

Hej, mitt hotmail konto har blivit låst för att det tros vara någon annan inne på mitt konto. Jag vänder mig nu till er för att microsoft är **** på att hjälpa sina användare. Jag har ingen säkerthets fråga och min mail som den ska skicka har jag ingen de heller så, jag är tvungen att avända deras återställning som inte funkar riktigt bra. Har försöt återställa 3 ggr men får inte tillbaks det. Har även försökt ringa dem men dem hänvisar till internet. Så är det hopplöst med att få tillbaks mitt konto? Någon som har fått tillbaks sitt konto när det blivit låst, hur gjorde du då?

Hatar verkligen detta känns verkligen hjälplös..

Har hänt två eller tre gånger för mig, har du inte någon fråga eller annan email (jag har båda) så är det ganska hopplöst. Detta har även hänt för en vän. Han har gett upp.

Visa signatur

"En dator"

Permalänk
Avstängd

du kan kontakta microsoft här

http://answers.microsoft.com/sv-se

dem borde kunna hjälpa till dem hjälpte mig att få tillbaka alla mina mail när många användares konton blev rensade på mail

Permalänk
Medlem
Skrivet av ohoy:

Har hänt två eller tre gånger för mig, har du inte någon fråga eller annan email (jag har båda) så är det ganska hopplöst. Detta har även hänt för en vän. Han har gett upp.

samma här. Hade säkert gått att bevisa att jag var den riktiga ägaren(glömt lösen)men pga deras noll support policiy...

Permalänk
Medlem

Helt värdelöst att få tillbaka sin hotmail... Jag tog tillfället i akt och bytte till gmail, precis som alla andra jag känner gör när de har fått sin hotmail avstängd p.g.a att någon annan skulle använt den.

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Ända jag har använt mig av är "Återställa lösenordet"
Som du nog redan testat. Bara att ange så mycket info som möjligt om kontot i deras mall.
https://account.live.com/ResetPassword.aspx?wreply=https://lo...

Har själv använt det och det har fungerar för mig. Tog dock några dagar innan man fick kontot tillbaka

Permalänk

Efter ett mail och 4 återställnings försök har jag nu fått tillbaks mitt konto. Var nog det krångligaste jag någonsin varit med om. Helt värdelöst men ack så säkert då det är nästintill omöjligt att ens få tillbaks sitt eget konto.

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3450 | GPU: Asus Radeon HD 7870 | PSU: Corsair GS 600W | Moderkort: MSI b75a-g43 | HDD WD blue 500 GB | RAM: Crucial ballistiX 2x4gb DDR3 1600MHz | Ljudkort: Asus Xonar DG |

Permalänk
Medlem

10 år senare och verkar vara lika värdelöst fortfarande. Bytte telefon och skulle logga in på mailen på nya telefonen, fick ett försök (varit inloggad i flera år, så inte säker på vad lösenordet var) sen var kontot låst. Då ska man svara på massvis med säkerhetsfrågor såsom ”senaste skickade mail” med ”exakta ämnesrader”. Skickar typ aldrig mail, läser bara och kan omöjligt komma ihåg sånt. Får i alla fall tillbaka på min alternativa mailadress att ”automatiska systemet avgjort att informationen inte är tillräcklig”. Är det helt omöjligt att komma in på mailen igen? Kommer nog aldrig att använda deras mail igen om det ska vara så fruktansvärt krångligt men behöver den för att avsluta en del konton som jag betalar för prenumerationer på