Permalänk
Medlem
Skrivet av e-son:

riktigt nice, försöker hitta lite lösningar till mitt rum som oxå är väldigt litet. dock riktigt svårt!

Skrivet av sirnicke:

Ser riktigt gött ut:)

Tack

Permalänk
Skrivet av AntiSmidig:

Yeah right.. vakna upp för tusan!

Hade en kompis som fick den stolen när den kostade 2799 på jysk och jag provade den och blev fast, skulle bara ha en. Köpte den för 1000kr på rean, bästa stol ja haft. Haft sönder din rygg? Satt du uppochnedvänd i den eller vad? och aldrig över 1500kr? Haha, http://www.jysk.se/120/122/3620019/a/catalog

"aldrig kostat mycket över 1500kr", sa jag att den aldrig har kostat över 1500kr? nej.

Jag har jysk reklam från säkert ett halvår tillbaks i garderoben^^, orkar aldrig slänga så det staplas i påsar i garderoben, slängs när det blir klent med plats, kan rota fram dem och ta bilder om du ska vara så helvetes negativ, man blir ju fan arg ibland när man läser saker som vissa postar här..

Får du jysk reklam i posten? ta och kolla över sakerna i dem de närmaste månaderna, du märker snabbt att varor som marknadsförs som varor under halva priset osv ligger på det priset hela tiden.

Självklart kostade den mera när den var NY, men den har fan inte kostat över 2000kr(oftast omkring 1500kr, ibland lägre) sen jag flyttade hit för drygt ett år sen.

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

kul galleri:D
Själv vet jag inte om jag skulle kunna ha saker under bordet (skulle vilja ha fötterna på golvet under bordet) men det är självklart en smaksak!

Visa signatur

Citera så svarar jag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hawkeye01:
Skrivet av icx98:

kul galleri:D
Själv vet jag inte om jag skulle kunna ha saker under bordet (skulle vilja ha fötterna på golvet under bordet) men det är självklart en smaksak!

Tack

Permalänk
Medlem

*Pliind kollar detta album på morgonen, tänker "sådan stol vill jag ha!"*

*Pliind åker till Jysk för andra ärenden*

Pliind har också en sådan stol nu kostade fortfarande 1000kr

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pliind:

*Pliind kollar detta album på morgonen, tänker "sådan stol vill jag ha!"*

*Pliind åker till Jysk för andra ärenden*

Pliind har också en sådan stol nu kostade fortfarande 1000kr

Bra deal!

Permalänk

hahahaha stolen kostar INTE 3000 på jysk, den kostar 1600 lilla du! Har en likadan så försök inte sry lillgrabbeN bättre lycka nästa gång

Visa signatur

CPU: Intel core i7 4790k | RAM: Corsair Vengeance 16gb | GPU: MSI GeForce GTX 980 4GB | MB: MSI Z97I AC | SSD: Samsung 840 EVO 250gb | HDD: Seagate Barracuda 3T

Battlelog: Vanillaenergy

Permalänk
Medlem
Skrivet av vanillaskyes:

hahahaha stolen kostar INTE 3000 på jysk, den kostar 1600 lilla du! Har en likadan så försök inte sry lillgrabbeN bättre lycka nästa gång

Snälla du, innan du ska försöka att göra narr av någon här på swec kan du kolla hur gammalt galleriet är. Galleriet skapades 2011-02-08, 21:34 "lillgrabbeN".

Permalänk
Skrivet av RazerInc:

Snälla du, innan du ska försöka att göra narr av någon här på swec kan du kolla hur gammalt galleriet är. Galleriet skapades 2011-02-08, 21:34 "lillgrabbeN".

Kostade fortfarande inte 3lax då!

Visa signatur

CPU: Intel core i7 4790k | RAM: Corsair Vengeance 16gb | GPU: MSI GeForce GTX 980 4GB | MB: MSI Z97I AC | SSD: Samsung 840 EVO 250gb | HDD: Seagate Barracuda 3T

Battlelog: Vanillaenergy

Permalänk
Medlem
Skrivet av vanillaskyes:

Kostade fortfarande inte 3lax då!

Suck, folk som tror sig kunna allt...

Permalänk
Medlem

Snyggt,rent och bra bilder. klar 5a

Permalänk

Snyggt!!! men varför har du satt en plåt vid hårdiskburarna? det va snyggt med vill veta funktionen..

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter.
Fractal Design Define R3 | Phenom II 1090T (6 kärnor) 3,2GHz | Zalman CNPS-8700 NT Slim | Gigabyte GA-880GM-D2H (AM3) |
10GB ram G-skill (1333MHz) | Asus EAH 6870 DC | A-data SX900 128 GB | AXP agg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Storälg:

Snyggt,rent och bra bilder. klar 5a

Skrivet av jakob.ee.:

Snyggt!!! men varför har du satt en plåt vid hårdiskburarna? det va snyggt med vill veta funktionen..

Tack för att ni kommenterar, men detta är ett väldigt gammalt galleri. De var jag som klanta mig och la till "v1" i titeln för att jag tänkte ladda upp ett uppdaterat galleri.
Plåten skymmer de kablarna som blir över så de slipper bli alldeles för tjockt på baksidan

Permalänk
Hedersmedlem

Det var då värst vad halvkass stämning det var i denna tråden då. Lägg mindre vikt vid priser på stolar och annat, och se istället till vilket fantastiskt nördrum vi ser.

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk

Mysigt och perfect! <3
Älskar när det inte är för stort.
själv har jag ett rum som är delat i 2 haha, skitstort!!
5/5!

Visa signatur

Specs:Prolle - Intel i5 2500k @4.0ghz, Mobo - Gigabyte z68 ud3p, Ram - 8gb ddr3, Nätagg - Fractal design newton r2 1000w, Graffe - Gtx670 2gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av MatrixAxel:

Mysigt och perfect! <3
Älskar när det inte är för stort.
själv har jag ett rum som är delat i 2 haha, skitstort!!
5/5!

Tackar, men kolla gärna mitt nya galleri. Detta är lite gammalt