Alltid Uppdateringar!?

Permalänk

Alltid Uppdateringar!?

Hej!

Jag får alltid 2 uppdateringar som jag ska göra när jag stänger av datorn. Det är alltid just 2 styckena som tar lika långa tid. Någon som vet vad det kan vara för problem ?

Linus

Permalänk
Medlem
Skrivet av linuscool2:

Hej!

Jag får alltid 2 uppdateringar som jag ska göra när jag stänger av datorn. Det är alltid just 2 styckena som tar lika långa tid. Någon som vet vad det kan vara för problem ?

Linus

Har också vart med om det där för längesedan, löste det med en smärre registereditering. Kolla uppdateringarnas KB-nummer i uppdateringslistan, och googla loss, du är säkert inte ensam om problemet.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem
Skrivet av linuscool2:

Hej!

Jag får alltid 2 uppdateringar som jag ska göra när jag stänger av datorn. Det är alltid just 2 styckena som tar lika långa tid. Någon som vet vad det kan vara för problem ?

Linus

Testa att installera detta. Jag hade problem med 2 uppdateringar som aldrig försvann som var relaterade till .NET framework 4.0 som jag löste genom att installera 4.5. Garanterar inte att det fungerar men skadar ju inte att ha senaste iaf.

Permalänk
Skrivet av Shiftypants:

Testa att installera detta. Jag hade problem med 2 uppdateringar som aldrig försvann som var relaterade till .NET framework 4.0 som jag löste genom att installera 4.5. Garanterar inte att det fungerar men skadar ju inte att ha senaste iaf.

TACK så mycket! Jag håller på att installera nu och uppdaterings ikonen vid stäng av knappen är borta så det fungerar förmodligen! Tack anyway!