Söker Diablo 2 spelare

Permalänk
Avstängd

Söker Diablo 2 spelare

märkte att Diablo 2 nu verkar helt dött..inte en enda inne på swe-1 kanalen på chatten...

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk
Avstängd

Konstigt

Näö men skulle för några dagar sen testa och då insåg jag hur jäkla fult diablo 2 ser ut

Permalänk
Avstängd

diablo 2 är en klassiker som går en riktigt illa öde till mötes. spambots.. grafiken är inte allt.

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk
Medlem

Kan rekommendera Path Of Exile om du vill ha Diablo 2.5. Kräver inte mycket dator och helt gratis!

Permalänk
Avstängd

körde PoE redan ibörjan av Closed beta. riktigt nice spel. och japp känns mer som en värdig uppföljare på kungliga gamla Diablo 2, suck kändes tungt att logga in på Diablo 2 för att enbart mötas av spambots.

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av f0kke:

Kan rekommendera Path Of Exile om du vill ha Diablo 2.5. Kräver inte mycket dator och helt gratis!

enda nackdelen jag ser med PoE är att dem inte gjort en renodlad client för Linux men annars äre riktigt bra.

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk
Avstängd

Söker Diablo 2 spelare

Tjena söker nu efter viliga Diablo2 spelare som åter vill från Level 1 och frammåt härja och slås emot dem onda igen, kom igen nu va lite nostalgi är väl aldrig fel? Europe-swe-1 kanalen där finns jag.

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thunderboy88:

Tjena söker nu efter viliga Diablo2 spelare som åter vill från Level 1 och frammåt härja och slås emot dem onda igen, kom igen nu va lite nostalgi är väl aldrig fel? Europe-swe-1 kanalen där finns jag.

Man kan ju inte sitta och spela Diablo 2, i all ära, när Path of Exile precis har fått sin sista character wipe och gått in i open beta. Det är helt awesome(i hardcore. Softcore = tråkigt :/).

Visa signatur

Citera mig för svar!
[ASUS Sabertooth P67] [Intel Core i5 2500K @ 4.2ghz] [Gigabyte Radeon 7970]
[16GB Corsair Vengeance @ 1600Mhz] [Corsair Force Series 3 GT 120GB] [Seagate Barracuda 1TB 7200RPM]
[Corsair Obsidian 800D] [Corsair CX V2 600W]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av thunderboy88:

Tjena söker nu efter viliga Diablo2 spelare som åter vill från Level 1 och frammåt härja och slås emot dem onda igen, kom igen nu va lite nostalgi är väl aldrig fel? Europe-swe-1 kanalen där finns jag.

Jag måste säga att jag är sugen! Hade du tänkt dig Hardcore eller softcore?

Min ända seriösa char var en Sorc runt lvl 80 på den tiden det inte gick att respeca, softcore dock. Körde single/LAN och jag vet inte hur många miljoner gånger jag farma den där jävla Andariel för SoJ.. 1år o säkert mellan 200-500 runs per dag... Ohhh the memories

Visa signatur

CPU: 4770K | GPU: 2x EVGA GTX 980 SC ACX 2.0 SLI | RAM: 16GB Kingston HyperX 1600MHz | PSU: EVGA Supernova G2 850W | Moderkort: Gigabyte Z87X-OC | SSD: Samsung 830 256GB & Samsung 850 Pro 512GB | HDD: 2TB | Chassi: NXZT H440 Black/Orange | CPU Kylning: Hydro H100i | Skärm: LG IPS277L 27"

Permalänk
Hedersmedlem

*trådar sammanfogade*

Observera att det inte är tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne.

Visa signatur

Meow