DayZ Standalone gemenskap "DayClockerZ" ?

Permalänk
Medlem

DayZ Standalone gemenskap "DayClockerZ" ?

Hej alla SweClockare som kör Dayz!

Inför Dayz Standalone så känner jag att jag gärna skulle vilja dela med mig av mina spännande stunder med er här på Swec därav så undrar jag ifall det är många som är sugna på att starta upp en gemenskap där vi kan dela med oss av våra erfarenheter, ge varandra stöd och spela tillsammans.

Skriv gärna vad ni tycker och tänker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hanbank:

http://i.imgur.com/4pluuC9.png

Hej alla SweClockare som kör Dayz!

Inför Dayz Standalone så känner jag att jag gärna skulle vilja dela med mig av mina spännande stunder med er här på Swec därav så undrar jag ifall det är många som är sugna på att starta upp en gemenskap där vi kan dela med oss av våra erfarenheter, ge varandra stöd och spela tillsammans.

Skriv gärna vad ni tycker och tänker.

Jag skulle gärna vilja spela med folk som kan "leva sig in" i spelet och nästan bli karaktären. Ungefär som LARP:ing fast i DayZ då. Jag har aldrig testat men jag tror att det skulle vara kul.

Bra idé och ett gott initiativ.

Visa signatur

Citera mig för svar!
[ASUS Sabertooth P67] [Intel Core i5 2500K @ 4.2ghz] [Gigabyte Radeon 7970]
[16GB Corsair Vengeance @ 1600Mhz] [Corsair Force Series 3 GT 120GB] [Seagate Barracuda 1TB 7200RPM]
[Corsair Obsidian 800D] [Corsair CX V2 600W]

Permalänk
Medlem

Okej, ifall denna gemenskap kommer igång vad skulle ni vilja ha för "verktyg" att kommunicera med / TS3, ett forum?

Permalänk
Geeks Gaming

Vi hoppas starkt på att få vår nya server tills att standalonen kommer och då kommer vi självklart lägga upp en dayz server.
Ni får mer än gärna använda er av SweC/Skyttegrav mumble vilket redan många gör.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hanbank:

Okej, ifall denna gemenskap kommer igång vad skulle ni vilja ha för "verktyg" att kommunicera med / TS3, ett forum?

Mumble är nog att föredra på grund av overlayet som jag tycker är bättre än tex Teamspeak's overlay. Overlay är viktigt när man spelar med personer man inte känner och inte kan rösterna så bra.

Visa signatur

Citera mig för svar!
[ASUS Sabertooth P67] [Intel Core i5 2500K @ 4.2ghz] [Gigabyte Radeon 7970]
[16GB Corsair Vengeance @ 1600Mhz] [Corsair Force Series 3 GT 120GB] [Seagate Barracuda 1TB 7200RPM]
[Corsair Obsidian 800D] [Corsair CX V2 600W]