Fri frakt kod från cdon. Ej använd. Någon som vill ha?

Permalänk

Fri frakt kod från cdon. Ej använd. Någon som vill ha?

Hej!

Har fri frakt kod från cdon! Någon som är vill ha
Fri frakt koden?

Först till kvarn!

Visste inte riktigt vart jag skulle posta det så jag postar det här.

Permalänk

Varför ger du bort fri frakt koden? Är du så missnöjda med dem så att du aldrig mer kommer att handla där ifrån???

Permalänk

Nej absolut inte. Har bara inget behov utav någonting i dagsläget:)

Är jätte nöjd med CdOn

Permalänk

Har du haft nåt att göra med deras kundtjänst? Det har jag och kommer aldrig mer att handla från CDON.

Permalänk
Skrivet av LennieBoy91:

Har du haft nåt att göra med deras kundtjänst? Det har jag och kommer aldrig mer att handla från CDON.

Kundtjänsten är utan förnekelse under all kritik. Trots det kommer jag nog aldrig sluta handla där, de har underbart snabb frakt och billiga priser.
Det är bara hoppas på att inget går sönder och utnyttja sina rätter som kund om något mot förmodan händer.

Permalänk

Då får vi hoppas att du har mer tur än vad jag har och att du inte behöver skicka in nåt på service. Själv så tänker jag inte handla där igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneinalifetime:

Kundtjänsten är utan förnekelse under all kritik. Trots det kommer jag nog aldrig sluta handla där, de har underbart snabb frakt och billiga priser.
Det är bara hoppas på att inget går sönder och utnyttja sina rätter som kund om något mot förmodan händer.

jag handlar bara saker från CDON där man lätt kan vända sig till tillverkaren vid strul för CDON har nog den sämsta kundservicen, ingen telefonsupport och okunnigt folk..

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk

Haha! Jag har aldrig upplevt några problem med CDON!

Men som sagt någon som vill ha fri frakt kod?

Med vänlig hälsning,
Kingen

Permalänk

Verkar som ingen vill ha din fri frakt kod från CDON. Hur kan det komma sig???

Permalänk
Skrivet av LennieBoy91:

Verkar som ingen vill ha din fri frakt kod från CDON. Hur kan det komma sig???

Hahaha ser så ut!

Permalänk

Det blir ju kalas till min nya skärm. Skicka över den meddetbums!

Visa signatur

Intel i5-4670K, 4,4 GHz || DeepCool Maelstrom 120 || ASUS Z87I-PRO || MSI GTX 980 Ti Gaming 6G || Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 2x4GB || Samsung SSD 850 EVO 240 GB || EVGA Supernova G2 850 W || Fractal Design Define R5 White

Permalänk
Skrivet av LennieBoy91:

Verkar som ingen vill ha din fri frakt kod från CDON. Hur kan det komma sig???

Därför att koder för gratis frakt är tämligen värdelösa eftersom man då inte kan använda andra rabatter som ger bättre förmåner. Exempelvis så får man redan gratis frakt som student, mängder av 50 kr rabattkoder när man handlar där och slutligen sweclockersrabatten. Kan även tillägga att alla som prenumererar på Cdons nyhetsbrev får dessa koder för fri frakt.

Förövrigt, bara för att du har en dålig erfarenhet av en butik så betyder inte det att alla andra har det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LennieBoy91:

Verkar som ingen vill ha din fri frakt kod från CDON. Hur kan det komma sig???

För att man redan fått kod idag eller har drösavis med 50kr koder sedan i julas.

Permalänk
Skrivet av SoVeryIndie:

Det blir ju kalas till min nya skärm. Skicka över den meddetbums!

Har skickat koden som privat meddelande till dig:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av pasta med ingon:

Exempelvis så får man redan gratis frakt som student

Exakt hur får man det? Min sambo är student men betalar frakt som alla andra.. Vart kan man läsa mer om detta?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Skrivet av Electrix:

Exakt hur får man det? Min sambo är student men betalar frakt som alla andra.. Vart kan man läsa mer om detta?

Skickades från m.sweclockers.com

Man loggar in med sitt Mecenat-konto på nedanstående länk. Fri frakt som student är begränsad till en gång per dag. Tydligen gällde dock fri frakt endast om man handlade över 100 kr.

http://www.mecenat.se/studentrabatter/noje/musik/cdoncom

Såg nu också att där fanns en trevlig rabatt på 100 kr när man handlade för minst 1000 kr:).

Permalänk
Medlem
Skrivet av pasta med ingon:

Man loggar in med sitt Mecenat-konto på nedanstående länk. Fri frakt som student är begränsad till en gång per dag. Tydligen gällde dock fri frakt endast om man handlade över 100 kr.

http://www.mecenat.se/studentrabatter/noje/musik/cdoncom

Såg nu också att där fanns en trevlig rabatt på 100 kr när man handlade för minst 1000 kr:).

Frågan är om fri-frakt och 100:- rabatten går att använda tillsammans med Sweclockers-rabatten eller 15% rabatten.

Jag tror tyvärr inte det, men OM det går så kanske man borde ta och leta fram till Mecenat-kort.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Hej, om någon har en fri frakt eller 50 kronors kod liggandes så kan jag knipa den ;).