Bra surfplatta mellan 2000-3000 kronor?

Permalänk
Medlem

Bra surfplatta mellan 2000-3000 kronor?

Hej

Söker en hyfsat bra surfplatta mellan 2000-3000 kronor. Funderade på Galaxy Nexus 7, men jag vill gärna ha en platta med en 10-tums skärm. 7 tum känns för litet. Har aldrig ägt en surfplatta tidigare så jag behöver lite köpråd. En 10-tums surfplatta vill jag helst ha.

Tack på förhand

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av IThelp:

Hej

Söker en hyfsat bra surfplatta mellan 2000-3000 kronor. Funderade på Galaxy Nexus 7, men jag vill gärna ha en platta med en 10-tums skärm. 7 tum känns för litet. Har aldrig ägt en surfplatta tidigare så jag behöver lite köpråd. En 10-tums surfplatta vill jag helst ha.

Tack på förhand

Skickades från m.sweclockers.com

Du kan få köpa min Galaxy Tab 10.1" med 3G (modell P7500) inkl en uppsjö med tillbehör. Använd sparsamt... kör Android 4.0.4 orginalrom...

Visa signatur

AMD 3800X|ASUS ROG STRIX B550-F GAMING (WIFI)| Corsair 16 GB 3600MHz|Palit RTX2060 Dual|Seasonic Focus GX 550 W|Kingston A2000 1 TB M.2|Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem

TF-300?

Annars så är det ganska mycket personlig smak. Åk till närmaste butik med test-ex och klämm och känn.

Visa signatur

“It was luxuries like air conditioning that brought down the Roman Empire. With air conditioning their windows were shut; they couldn’t hear the barbarians coming.”

Permalänk
Medlem
Skrivet av IThelp:

Hej

Söker en hyfsat bra surfplatta mellan 2000-3000 kronor. Funderade på Galaxy Nexus 7, men jag vill gärna ha en platta med en 10-tums skärm. 7 tum känns för litet. Har aldrig ägt en surfplatta tidigare så jag behöver lite köpråd. En 10-tums surfplatta vill jag helst ha.

Tack på förhand

Skickades från m.sweclockers.com

Lägg till en tusen lapp och köp Nexus 10, det skulle jag göra för du får du senaste Android och det snyggaste gränssnittet. Även om du skulle köper en platta och sedan installerar en annan rom så är Nexus 10:an mest framtids säkrad både mjukvara och delvis hårdvara
Bazula för 3995kr
CDON för 4299kr

Visa signatur

The honey badger doesn't care.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sectrum:

TF-300?

Annars så är det ganska mycket personlig smak. Åk till närmaste butik med test-ex och klämm och känn.

TF-300 ser intressant ut :).

Skrivet av Gimbergsson:

Lägg till en tusen lapp och köp Nexus 10, det skulle jag göra för du får du senaste Android och det snyggaste gränssnittet. Även om du skulle köper en platta och sedan installerar en annan rom så är Nexus 10:an mest framtids säkrad både mjukvara och delvis hårdvara
Bazula för 3995kr
CDON för 4299kr

Dyrt! :P. Den ser dock riktigt bra ut.

Vad tycks om denna? En budgetplatta, men den verkar rätt bra ändå? Tänker inte spela spel på den. Endast surf som gäller.

Samsung Galaxy Tab 2
finns ju också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av IThelp:

TF-300 ser intressant ut :).

Dyrt! :P. Den ser dock riktigt bra ut.

Vad tycks om denna? En budgetplatta, men den verkar rätt bra ändå? Tänker inte spela spel på den. Endast surf som gäller.

Samsung Galaxy Tab 2
finns ju också.

Den är dyr fast den är bra. Samasungen och Asusen ser bra ut finns även CyanogenMod 10.1 (Android 4.2) till båda så tycker du borde köpa någon av dom eller Nexus 10.

Visa signatur

The honey badger doesn't care.