Nytt virus? Japan som skriker.

Permalänk
Medlem

Nytt virus? Japan som skriker.

Hej,
Alldeles nyss hände nåt helflippat. Jag satt och läste tidningen och hade laptopen påslagen med Opera webbläsare startad, en flik på Gmail och en flik på elpais.es (spanska DN, typ). Datorn var inte rörd på flera minuter när det plötsligt börjar skrika en japan i datorns högtalare. Det lät ungefär som en samuraifilm med utan effekterna från striderna. Jag bläddrade igenom sidan som var öppen med hittade ingen flash-film eller reklambanner som hade gått igång. Och ingen popup i bakgrunden fanns det heller. Men när jag stängde Opera så försvann japanen. Helmysko! Nån som varit med om det?

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

har hänt mig liknande, typ tittar på youtube eller liknande och stänger ner webbläsaren och så fortsätter ljudet att höras.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem

Tja, nu var det ju inte direkt det som hände.
Jag hade inte tittat på någonting nånstans som kunde fortsätta. Inget liknande har tittats på innan.
Datorn gav inte ett pip på flera timmar. Där här är nåt som verkade starta av sig själv.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av EvilWord:

har hänt mig liknande, typ tittar på youtube eller liknande och stänger ner webbläsaren och så fortsätter ljudet att höras.

Har ofta haft problem med att Opera bara stängs, men processen aldrig avslutas (aka, ljudet fortsätter).

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder