Permalänk

Stulen nyckel.

Min arma 2 OA nyckel har blivit stulen. När jag spelade dayz fick jag wrong cd key. Så har ominstallerar arma 2 oa 3 gånger samt följt massa olika guider hur man ska fixa det. Inget har funkat. Så misstänker att min nyckel har blivit stulen. Vad ska jag göra? Måste jag köpa nytt spel??

Visa signatur

OMNOMNOMNOM

Permalänk

om du kör via steam så kan du kontakta dem och visa din cdkey så de vet att det är din

Visa signatur

GPU: Nvidia GeForce 2x GTX 670 CPU: Intel 3570K 4.2 GHz PSU: Corsair TX750W Moderkort: MSI Z77A-S01 CPU kylare: H70 Chassi: Corsair Obsidian 650D SSD: Samsung SSD Desktop 830- Series 128GB HDD: Western Digital 2TB + 1TB Skärm: XL2420T 120Hz LED www.ohfoto.se www.onroaders.com

Permalänk
Skrivet av hotdog_power:

Min arma 2 OA nyckel har blivit stulen. När jag spelade dayz fick jag wrong cd key. Så har ominstallerar arma 2 oa 3 gånger samt följt massa olika guider hur man ska fixa det. Inget har funkat. Så misstänker att min nyckel har blivit stulen. Vad ska jag göra? Måste jag köpa nytt spel??

Troligen ja. En polare fick samma skit. Han köpte ett nytt arma. Men maila battleeye.

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk

Jag köpte paketet med arma 2 för att kunna spela dayz via steam med mitt kort. Spelade dayz via dayzcommander. Men kan jag maila steam och så fixar dom det?

Visa signatur

OMNOMNOMNOM

Permalänk
Inaktiv

Kontakta spelbutiken där du köpt spelet alternativt tillverkaren av spelet om de har en svensk support. Det är mitt bästa tips.
Förklara och var ärlig så tror jag nog att de hjälper dig.

Permalänk
Skrivet av anon183825:

Kontakta spelbutiken där du köpt spelet alternativt tillverkaren av spelet om de har en svensk support. Det är mitt bästa tips.
Förklara och var ärlig så tror jag nog att de hjälper dig.

som sagt köpte spelet via steam.

Visa signatur

OMNOMNOMNOM

Permalänk
Inaktiv

Ok den informationen måste tillkommit medans jag skrev mitt inlägg. Kontakta Steam då och försök lösa problemet, du har ju köpt spelet så det är ju din rättighet att få spela spelet. Annars hade du ju lika gärna kunnat kasta pengarna i sjön.

Permalänk
Skrivet av anon183825:

Ok den informationen måste tillkommit medans jag skrev mitt inlägg. Kontakta Steam då och försök lösa problemet, du har ju köpt spelet så det är ju din rättighet att få spela spelet. Annars hade du ju lika gärna kunnat kasta pengarna i sjön.

Aldrig maiilat eller kontaktat steam förut. Men får väl kontakta steam och se om dom kan fixa det.

Visa signatur

OMNOMNOMNOM

Permalänk
Skrivet av hotdog_power:

Aldrig maiilat eller kontaktat steam förut. Men får väl kontakta steam och se om dom kan fixa det.

Slöseri med tid, steams support kommer slussa vidare dig till utgivaren (Bohemia Interactive). Du kan därför lika gärna kontakta dem direkt.
http://www.arma2.com/customer-support/support_en.html

Permalänk
Medlem

Rekommenderar dig att ta kontakt med Bohemia Interactive med en gång, det Battleye kan göra är att kolla att din ban är giltig och inget mer. Så kör Bohemia Interactive, support@bistudio.com

Permalänk
Skrivet av ConTigent:

Slöseri med tid, steams support kommer slussa vidare dig till utgivaren (Bohemia Interactive). Du kan därför lika gärna kontakta dem direkt.
http://www.arma2.com/customer-support/support_en.html

Skrivet av Suddet:

Rekommenderar dig att ta kontakt med Bohemia Interactive med en gång, det Battleye kan göra är att kolla att din ban är giltig och inget mer. Så kör Bohemia Interactive, support@bistudio.com

Kontaktar dom då. tack.

Visa signatur

OMNOMNOMNOM

Permalänk

mailat nu. hur lång tid brukar det ta att få svar?

Visa signatur

OMNOMNOMNOM

Permalänk

Detta är ett bugg som är relativt normalt skulle jag säga...
Glömt bort lösningen nu :$ men googla runt lite

Permalänk
Skrivet av prinsmacan:

Detta är ett bugg som är relativt normalt skulle jag säga...
Glömt bort lösningen nu :$ men googla runt lite

suttit och gjort allt möjligt som stått i guider osv... Tagit bort alla filer osv.. avinstallerat det helt från datorn men vill endå inte funka..

Visa signatur

OMNOMNOMNOM

Permalänk
Medlem

http://veterans-gaming.com/vg-plugins/forum/forum_viewtopic.p...

Angående svar från BI brukar första svaret vara relativt snabbt i inkorgen, senare dröjer det lite.