Flytta Outlook till annan dator

Permalänk

Flytta Outlook till annan dator

Jag och en kompis har nyligen satt ihop en ny dator till mina föräldrar. Alt gick bra och datorn funkar helt perfekt fast det finns bara en liten detalj jag behöver hjälp med. Mina föräldrar är beroende av sin mail som de har i Outlook på sin gamla dator. Jag har installerat outlook på den nya datorn och skrivit in lösenord till deras konton trots detta kommer det inte upp några mail eller kontakter i outlook på den nya datorn. Vad har jag gjort för fel?

Kan någon här på forumet hjälpa mig? Skulle vara väldigt trevligt då de helst vill ha sin email på datorn de använder mest.

Mvh SwordSoldier

Visa signatur

Lagring 2x Intel 330 180 GB/Seagate Barracuda 1 TB/ Western Digital Black 1 TB | Moderkort Asus P8Z77 V - LX2 | CPU Intel i5 3570K | GPU MSI Geforce 660TI | PSU seasonic 520 W | Ram 2x4 GB Corsair Dominator | Chassi Fractal Design R4 black

Tagentbord Tesoro Durandal ultimate Black | Mus Qpad 5K

Permalänk
Hedersmedlem

http://office.microsoft.com/sv-se/outlook-help/exportera-outl...

Eller googla själv för guide till annan version.

*Tråd flyttad*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro