Windows 8 Pirat + Installering

Permalänk
Medlem

Windows 8 Pirat + Installering

Jag ber om ursäkt! Mod ta bort är du underbar!!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Alpacka:

Tjenare tjenare, hade nu tänkt att uppgradera mitt Vista till Windows 8, men jag har lite dåligt med pengar. Har ni möjligtvis någon bra Torrent till detta? Om det ens finns. Hade tänkt att lägga över det på ett USB och ominstallera en HP Laptop. Hur går jag då tillväga? Tacksam för svar

tyvärr inget snack i swec om piratkopiering pga policy samt strid mot paragraf 7.

Permalänk

tråden kommer tas bort nu har du lärt dig nåt nytt..
du vet reglerna du gick med på när du acceptera vilkoren?
läs dem ibland..

Visa signatur

Quote Please

Manswers, all i do is manswer!

Permalänk
Medlem

Aj aj. Hoppas moderatorerna är snälla mot dig.

Visa signatur

"Maybe I should code a Tipping bot, instead of these well-known DDos bots. I would tip your wallets until these were overloaded"

CPU: Phenom II 1095T @3.85GHZ - Hyper 212 Plus Cpu Cooler Moderkort: M4A89GTDPRO/USB3 (CPU/NB Frequency: 2814 MHZ) Grafikkort: Sapphire HD 7970 (GPU 1170MHZ - VRAM 1600MHZ)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

tyvärr inget snack i swec om piratkopiering pga policy samt strid mot paragraf 7.

Nu gör även jag ett misstag som "svarar" på dig, men man ska inte heller skriva att det är mot reglerna enligt reglerna (var iaf så förut), utan bara anmäla
Så nu bröt jag mot en regel också

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

Finns billigt hos microsoft, gäller t.o.m. idag
http://windows.microsoft.com/sv-SE/windows/download-shop

Permalänk
Medlem

hahaha köp det ! 300kr värt pengarna, och jag lider med dig som tvingas sitta på vista...

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Alpacka, du måste sluta hacka, cracka
Man får inte snacka pirat, det är inget som är firat (lol)
Om du inte betalar ditt window, så behandlar vi dig som en jindo (en koreansk hund)

Permalänk
Medlem

Köp det. Uppgradering kostar en spottstyver!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*
Ganska självklart att piratkopiering inte är tillåtet. För mer info se http://www.sweclockers.com/forum/72-feedback/852449-faq-regel...

Sedan så kanske andra borde kolla på paragraf 5

Citat:

§ 5
Anmäl olämpliga inlägg
Medlemmar har möjlighet att rapportera misstänkta regelbrott genom att klicka på knappen ”anmäl” i inläggets nedre kant. Använd gärna denna funktion, men informera inte om det i tråden. Kommentera inte heller regelbrottet i tråden. Sker detta trots allt är det inte tillåtet att klaga på anmälaren.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.