Permalänk
Medlem

laglig copia av CoD 1

Hej jag har lettat runt på internet efter en LAGLIG version av CoD 1 til pc. Jag har en cd nyckel till spelet men inga skivor då min kompis råkade slänga dom så jag undrar bara om någon har CoD 1 och skulle vilja vara snälla och skicka spel filerna till mej då jag inte vill köpa om hella spelet ige :). Jag pratar inte om pirat kopiering utan jag menar en laglig version.

Visa signatur

Grafik kort>_nVidia GeForce GTX670
Processor>_Intel Core i5 3570K
RAM-minne>_Corsair Vengeance 16384MB
Hårddisk>_1000 gb 7200RPM) (moderkort>_Gigabyte GA-Z77-DS3H
chassi>_CoolerMaster HAF 922) (nätaggregat>_CoolerMaster GX - 650Watt

Permalänk
Medlem

Testa mata in produkt nyckeln i steam. En del spels produkt nycklar fungerar där, vet dock inte om det fungerar för det spelet ...

Permalänk
Medlem

nope det funkade inte sa bara invalide key

Visa signatur

Grafik kort>_nVidia GeForce GTX670
Processor>_Intel Core i5 3570K
RAM-minne>_Corsair Vengeance 16384MB
Hårddisk>_1000 gb 7200RPM) (moderkort>_Gigabyte GA-Z77-DS3H
chassi>_CoolerMaster HAF 922) (nätaggregat>_CoolerMaster GX - 650Watt

Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem

Att uppmana till nerladdning av media från olagliga/suspekta/pirat-källor är just det, olagligt, oavsett man man kan tycka moraliskt sett. Köpt nyckel förändrar inte det faktumet. Sweclockers kan inte heller kontrollera vad som gäller i varje enskilt fall, därför är reglerna utformade som de är. Jag hoppas ni har förståelse för det.

Prova kontakta utgivarna, de kanske kan hjälpa trådskaparen.

Se §7 i reglerna för vidare information. Att uppmana någon till att göra det innebär brott mot §8.

*Inlägg raderade*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

@MultiMan sorry jag tänkte inte att det var olagligt att be någon att kopiera spelet och skicka det till mej bara ska inte göra det igen

Visa signatur

Grafik kort>_nVidia GeForce GTX670
Processor>_Intel Core i5 3570K
RAM-minne>_Corsair Vengeance 16384MB
Hårddisk>_1000 gb 7200RPM) (moderkort>_Gigabyte GA-Z77-DS3H
chassi>_CoolerMaster HAF 922) (nätaggregat>_CoolerMaster GX - 650Watt

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Hackex78:

@MultiMan sorry jag tänkte inte att det var olagligt att be någon att kopiera spelet och skicka det till mej bara ska inte göra det igen

Jag såg faktiskt inte att du bad om filerna i första inlägget utan det var senare inlägg (med efterföljande diskussion) där man tyckte att du skulle "tanka" dem.

I vilket fall, förhoppningsvis hittar du en kompis som kan låna dig skivorna, annars tycker jag att du provar kontakta utgivarna (Activision?) och förklarar läget. Eftersom du har en nyckel kanske de kan hjälpa dig. Annars kostar Call of Duty inte speciellt mycket alls om du tittar på prisjakt.

Tråden ligger iaf för nära olika regelbrott och har inget direkt diskussionsvärde så därför låser jag den. Lycka till hursomhelst!

*Tråd låst*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro