Windows 8 på Youtube?

Permalänk
Medlem

Windows 8 på Youtube?

Goddagens!

Vet inte riktigt om detta är rätt forumdel, flytta så gärna ifall det behövs

Just precis när jag skulle sätta på nästa avsnitt av Kalle Anka på min systers dator åt små barnen så såg jag något jag tycker är väldigt underligt.. Använde Chrome och var på Youtube som ni kanske ser, dock finns det något lite speciellt på höger sida av skärmen.
En bild för att visa det hela: http://dl.dropbox.com/u/15854850/youtube8.jpg Märker när jag ser på den själv att det inte syns så bra, inte lika bra som på datorn i fråga.
Men till höger på skärmen finns den där lilla menyn som kommer fram när man för ned muspekaren till något av de högra hörnen i Windows 8. Var det den som hette "Charms Bar"? Iaf Så går det inte att trycka på ikonerna så det är på något sätt i bakgrundsbilden.

Och de som tänker det, så nej datorn kör inte W8 utan den kör Vista.

Några tankar? Reklam eller trollning?

Edit: Testade just på min egen dator och där finns det inget..

Visa signatur

Citera för svar
|i7-920|Asus P6T SE|Asus DCII HD 6970|12GB G.Skill 1600MHz|Intel X25-M 80GB|Asus Xonar Dx|Fractal Design Newton R2 650W|Noctua NH-U9B SE2|Fractal Design Define R2 Titanium USB3 mod|

Permalänk
Medlem

uhmm, har aldrig hänt mig förut =O , nu kör jag inte vista längre..kan någon smart detektiv ge ord på vad detta kan var ! =O

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xenoz:

uhmm, har aldrig hänt mig förut =O , nu kör jag inte vista längre..kan någon smart detektiv ge ord på vad detta kan var ! =O

Inte jag heller! Blev helt wtf när jag såg det. Och tycker isf det borde komma fram på min dator, men det gör det inte och jag kör W8

Visa signatur

Citera för svar
|i7-920|Asus P6T SE|Asus DCII HD 6970|12GB G.Skill 1600MHz|Intel X25-M 80GB|Asus Xonar Dx|Fractal Design Newton R2 650W|Noctua NH-U9B SE2|Fractal Design Define R2 Titanium USB3 mod|

Permalänk
Medlem

Jag tror att det du ser bakgrunden helt enkelt är den sista bildrutan i klippet du tittat på, det är iaf. vad jag ser som bakgrund på ett avslutat klipp.

Permalänk
Moderator
Moderator

Det är uppladdarens charms. Han spelade in videon under Windows 8.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av margnus1:

Jag tror att det du ser bakgrunden helt enkelt är den sista bildrutan i klippet du tittat på, det är iaf. vad jag ser som bakgrund på ett avslutat klipp.

Skrivet av Daemon:

Det är uppladdarens charms. Han spelade in videon under Windows 8.

Ahh sant så måste det vara! Bra att någon kan tänka klart

Tack för snabba svar

Visa signatur

Citera för svar
|i7-920|Asus P6T SE|Asus DCII HD 6970|12GB G.Skill 1600MHz|Intel X25-M 80GB|Asus Xonar Dx|Fractal Design Newton R2 650W|Noctua NH-U9B SE2|Fractal Design Define R2 Titanium USB3 mod|

Permalänk

Jag tror som Daemon, han spelade säkerligen in under Windows 8, med transparens.. Vissa program återspeglar sådant.

Visa signatur

ASRock 990FX Extreme9, AMD FX-Series FX-8350 4.0GHz, Kingston HyperX Fury Black DDR3 PC15000/1866MHz CL10 2x8GB, Corsair TX750 750W| Asus Radeon R7 360 OC HDMI DP 2xDVI 2GB| LG BH10LS30| BenQ M2700HD| Samsung HD204UI 32MB 2TB| Western Digital Caviar Black WD1002FAEX 64MB 1TB| Seagate Barracuda ST3000DM001 64MB 3TB| Seagate ST3320833AS 320GB| OCZ Agility2 40GB| Yamaha RX-V365| Corsair Vengeance K90| Steelseries Rival| Bitfenix Colossus| Zalman CNPS9700 LED| Adata USB DashDrive Classic C008 16GB| LG G4 H815 9.0 Havoc-OS 2.9| Linksys WRT1900ACS V2| Ubiquiti Networks EdgeRouter X| Google Chromecast 2nd Gen, 3rd Gen & Audio