Specifikt benchmark sökes, minns ej namnet!

Permalänk
Medlem

Specifikt benchmark sökes, minns ej namnet!

Hallå!

Har dom senare dagarna tänkt på ett benchmarkprogram som jag int minns vad det heter. Det jag minns dock är att det är ett krig i rymden, onda mot goda (röda mot blåa) där det finns små spaceships samt stora motherships och just i detta benchmark så uttrycker sig ett litet skitskepp mest. Skeppet startar från ett moderskepp eller liten rymdstation. De goda håller på att få stryk och det lilla skeppet ger järnet in i det sista, tills han möter något stort. Skeppen är alla ljusa, silver eller vita med röd eller blå tjock laserstråle som avfyras från undre delens mitt, lite u-format hål. Har för mig man fick lite hjältekänsla och att musiklen var ganska hyfsad.

Hjälp uppskattas!

Edit: typ nått sånt här:

Mvh
Dalton Sleeper

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dalton Sleeper:

Hallå!

Har dom senare dagarna tänkt på ett benchmarkprogram som jag int minns vad det heter. Det jag minns dock är att det är ett krig i rymden, onda mot goda (röda mot blåa) där det finns små spaceships samt stora motherships och just i detta benchmark så uttrycker sig ett litet skitskepp mest. Skeppet startar från ett moderskepp eller liten rymdstation. De goda håller på att få stryk och det lilla skeppet ger järnet in i det sista, tills han möter något stort. Skeppen är alla ljusa, silver eller vita med röd eller blå tjock laserstråle som avfyras från undre delens mitt, lite u-format hål. Har för mig man fick lite hjältekänsla och att musiklen var ganska hyfsad.

Hjälp uppskattas!

Mvh
Dalton Sleeper

3Dmark Vantage?

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalSwede:

Tror att det är en av de senaste 3Dmarks...

Nej det är ett standalone benchmark!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dalton Sleeper:

Nej det är ett standalone benchmark!

http://www.youtube.com/watch?v=RSOJucZwe7I

Denna har i alla fall en strid i rymden

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalSwede:

http://www.youtube.com/watch?v=RSOJucZwe7I

Denna har i alla fall en strid i rymden

Heh, det är betydligt fånigare skepp i det jag letar efter...
Gissa vidare!

Edit: bild tillagt i första posten...