Permalänk

Galaxy s2 lurar

Hej!
Mitt standard headset till Samsung Galaxy S2 har gått sönder, så jag tänkte att jag skulle köpa ett par nya. Men jag vet inget om vilka märken som är bra, så jag tänkte fråga här. Helst vill jag ha volymkontroll och mikrofon på dessa, som alltså ska vara in ear. Är väldigt tacksam för förslag! De jag har kikat på just nu är a-jays one+, undrar också om någon vet hur dessa är.

Permalänk

Underbara!

Permalänk
Medlem

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1211654

Älskar dem! Enda problemet är att du måste ha mikrofonen riktad emot munnen, annarslåter det dåligt för andra udner samtal.
På handsfreen så är ett kortklick (en sec) paus/play dubbelklick (2 halvsnabba) byt låt och håll i (2-3 sec) startar voice assist.
Volymkontrollen e skön.

Lätt värt!

Visa signatur

“It was luxuries like air conditioning that brought down the Roman Empire. With air conditioning their windows were shut; they couldn’t hear the barbarians coming.”

Permalänk
Skrivet av Sectrum:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1211654

Älskar dem! Enda problemet är att du måste ha mikrofonen riktad emot munnen, annarslåter det dåligt för andra udner samtal.
På handsfreen så är ett kortklick (en sec) paus/play dubbelklick (2 halvsnabba) byt låt och håll i (2-3 sec) startar voice assist.
Volymkontrollen e skön.

Lätt värt!

Ja de där får jag kolla upp, tack!

Permalänk
Skrivet av WhiTeAddec:

Underbara!

Du har inte märkt som andra recensenter att sladden är för tung och tjock? Såg nu också att programvaran för att styra telefonen inte fungerade med android 4.1, enligt en person på prisjakt

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Stationära : |Fractal Design R4 | |AMD 1090t| |Asus M4A87TD| |Corsair CX 600W| |XFX 7970 Ghz| |Corsair Vengence 8gb| |Corsair Force 3 120gb|

Permalänk
Medlem

Skulle också säga Klipsch S4 har ett par till min Galaxy och de är riktigt bra.

Visa signatur

Main dator| Define R3|i7 930|Asus P6X58D-E|1TB Western Digital Caviar Black SATA III|Corsair TX 950W|Creative Sound Blaster Audigy SE|Samsung SH-S223C|GTX 480|Corsair 6 gb ram 1600 Mhz|Windows 7 64 bit| Dell Ultrasharp U2311h|Logitech G700|Logitech G110
Ljud|Denon Avr-1311|Elac FS 57.2|Elac CC 51.2|Dynavoice dynamite S-61|Proson rumble R-8|AKG K 242 HD|AKG K550

Permalänk

Mjukvaran till a-jays one+ fungerar utmärkt till jelly bean förutom att man inte längre kan justera volymen tack vare google now. Ja kablarna är lite tyngre än normalt men jag upplever inga problem på grund av det.

Visa signatur

Intel I7 8700K/Asus Z390F/ASUS ROG 2070 Super/Phanteks P600S/Corsair Virtuoso/ASUS ROG Swift PG289Q