Permalänk
Medlem

Ideer blu-ray

Hej,

Köpte Skyfall på blu-ray nu när den släpptes, men har problem att spela upp den.

Hittade ett program som heter Ideer blu-ray player. Någon som har hört något konstigt om det programmet?

Eller vet ni något annat program som är bra och kan spela upp alla Blu-rays på datorn?

Tack för svar!

Visa signatur

Dell S2721DGFA ■ 5800X3D (Noctua NH-U12P) ■ RTX 3070 AORUS Master ■ 16x2 3200 CL16 ■ MSI B450M Mortar Max ■ Samsung EVO 970 1 TB ■ Fractal Design North + Switch OLED

Old: Pentium 4 -> Core 2 Duo E6750 -> i7 2600k -> R7 3700X

Permalänk
Medlem
Skrivet av KorvMos:

Eller vet ni något annat program som är bra och kan spela upp alla Blu-rays på datorn?

Jag använder PowerDVD 12 Pro och det fungerar utmärkt! Tyvärr så kostade det 70€ för min del, men om du struntar i backup CD och såna grejer blir det bara 50€.

PowerDVD 12 trial om du vill testa först. Kom ihåg att ställa in region efter dina blu-ray filmer. A för amerika, B för Europa och C för Asien.

Permalänk
Testpilot

Om du vill ha hjälp med ett program att spela upp filmer med är programmering fel avdelning, flyttar tråden till Windows-forumet.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]