Vart är webhallen? Uppdatera er hemsida för bövelen.

Permalänk
Medlem

Vart är webhallen? Uppdatera er hemsida för bövelen.

Hittar ingen tråd för webhallen i butiker-delen av forumet så jag pressar in detta här.

Jag har märkt att jag numer endast beställer datorprodukter från inets webbutik. Varför då? Jo därför att den är så otroligt mkt mer användarvänlig än webhallens när man är ute efter olika produkter.

Snälla webhallen, satsa på er hemsida och dess funktionalitet. Så synd att tappa kunder på en sån enkel sak.

Permalänk
Medlem

Tycker själv att den är mycket lätt att använda, du kan inte ge något exempel på vilket sätt den är oanvändarvänlig?

Permalänk
Medlem

Den här tjänsten har väl legat ute ett bra tag.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk

Du har en poäng, inets hemsida är fantastiskt bra och lätt o hitta sina produkter snabbt.
Good guy Inet

Permalänk
Medlem

Säger inte att webhallens är svår, men att exempelvis inets är bättre.

Skrivet av Doz3r:

Tycker själv att den är mycket lätt att använda, du kan inte ge något exempel på vilket sätt den är oanvändarvänlig?

Exempel:
- Lista alla SSD-diskar under 2500 kr och/eller under 120gb, med en skrivhastighet på minst 510 MB/sek.

- Lista alla processorer med en maxTDP på 90.

- Lista alla amd/nvidia grafikkort med en maxlängd på 270mm och minst 2gb minne

- Lista alla silverfärgade datorlådor med ljuddämpning som tar ett ATX-kort.

Jag upplever det mycket enklare att hitta det jag söker efter på den ena hemsidan.

Permalänk
Webhallen

Hej, just funktionen att indexera produkter så att de blir sökbara på egenskaper (t.ex. "laptop med 4GB minne, core i5 och minst 500GB hårddisk") är något vi jobbar på.
Problemet är mest att vi har 50 tusen artiklar i vår butik (långt, långt fler än vad de flesta av våra konkurrenter har) och detta kräver en hel del manuellt jobb.

Men med det sagt så är det absolut planerat och vi ska försöka smygstarta med en kategori i taget under årets gång här.

Det stämmer också att vi kontinuerligt söker webutvecklare. Vi har tonvis med intervjuer och har anställt några men kraven vi ställer är höga så det tar lite tid att fylla vakanserna.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch